Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #101 Del Skrevet 1. august 2012 Synes det er litt rart at ingen av gutta her inne har sagt i fra at det er en drøss av pene, kjekke menn som digger å ha sex med en 'stygg' dame. De føler seg ovenpå av det og dama er ytterst takknemlig, aktiv og hengiven tilbake. Mye fin fitte bak et stygt ansikt, som det heter. Jeg har kjekke kompiser som tenner mer på en 'grå mus' (eller stygg) enn en som er pen/fin hvis det bare er snakk om noen å ha sex med. Men hvorfor ikke bli ilag med den her damen som de tenner sånn på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. august 2012 #102 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg og kjæresten lå på senga i morges og kom inn på temaet fortid. Jeg er ganske åpen og ærlig av meg så jeg pøste ut hva jeg har gjort opp igjennom tidene. Det er ikke så veldig mye sprøtt. Kun 4 stk one night stand (med relativt kjekke menn) og noe klining med venninner på fylla. Så var det kjæresten min sin tur. Han nølte en del i starten med å gi alle detaljer, men med mitt pokerfjes så tømte han seg godt. Tror ikke han sa alt han har gjort, men mye av det. Mildt sagt sitter jeg igjen sjokket! Plutselig ble det litt vanskeligere å stole på han, når han er ute på byen. Han har i følge han selv: Hatt sex med et kjærestepar (med barn) som var 15 år eldre enn han selv. Hatt sex med en "eldre" kvinne på 35+ ish sammen med bestekameraten sin. Hatt sex med en afrikansk kvinne (ikke prostituert). Kjøpt seg blowjob i utlandet (hvor det var lovlig å selge sex). Og dratt med en HAUG med vrak fra byen for å knulle (han sa de ikke var noe pene). Greit at man er kåt og singel, men det finnes da grenser?? I need to go to a doctor! Anonym poster: fde20230727c2e6c9d2341a7da777743 Heldig med valg av type du, han høres ut som en keeper. Nå er jo alle partnerne hans dine..inkl. risiko....så det hjelper jo 0 hvem du har hatt sex med. Doktorbesøk høres smart ut! Det er vel strengt tatt noe man gjør før man har seg ubeskyttet. Endret 1. august 2012 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 1. august 2012 #103 Del Skrevet 1. august 2012 Må bare legge til en liten strofe: "elsker deg beibe, fra nave'rn og ned! Sånn fuker det med sex noen ganger enkelt og greit. Ærlig talt, la nå gutten få ha en fortid, er ikke typens fortid bra nok så dropp han å finn en uskyldig pusekatt isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. august 2012 #104 Del Skrevet 1. august 2012 Et veldig interessant og godt innlegg. Jeg har også den aller største forakt og avsky mot mennesker som puler alt som puster på grunn av manglende impulskontroll og "uslokkbar brunst". Og jeg kan ikke la være og dømme mennesker som har lav dømmekraft =( Derfor er det også interessant når jeg møter damer og vite hva slags gutter/fyrer/typer hun har pult på, har det ofte vært menn hun har avsky for neste dag? Er det gutter hun ikke vil vedkjenne seg dagen etter? Pleier hun og ta med seg folk hjem og ikke ønsker at de skal være der neste dag? Isfåll et dårlig menneske jeg ikke vil involvere meg i, men og påpeke at man ikke liker horete jenter/mennesker plager visst mange jenter her personlig, - av en eller annen grunn? :overrasket: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. august 2012 #105 Del Skrevet 1. august 2012 Den dagen tidens tann har gjort sine herjinger med ts, kan hun kanskje være glad til for at mannen kan tenne på "hva som helst".. :tommelopp: Godt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #106 Del Skrevet 1. august 2012 :overrasket: Waco har røyket sokkene sine i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #107 Del Skrevet 1. august 2012 Trådstarter her igjen: Hva mente du med det Kristian82? Så du er enig med meg at han har en vemmelig fortid? Jeg tenker nok litt lengre enn "det er jo bare noen han har hatt sex med en gang". Det er nemlig ikke bare. Som noen andre her også nevner, så reflekterer det i hvilken person han er. Hvilke verdier og syn han har. Det sies at mennesker ikke forandrer seg over natten. Hva vet jeg? For alt jeg vet så hopper han på den første tilgjenngelige jenta han får fatt i på jobb? Altså, en mann som knuller på hva som helst er vel de som er mest kåte også? Dette gjør meg ikke usikker som i sjalu på hans partnere, men usikker på hvordan forholdet vårt kommer til å utvikle seg. Med så hyppige partnerbytte i fortid og så lite "kvalitet", så ... kan sjangsen være stor for å falle tilbake i gamle spor? Jeg vil jo ha en kjæreste med stil og klasse! En som ser seg mer verdig enn å feie inn i mer eller mindre hvilket som helst hull. (Må nesten legge til at moren hans var slik. En utrokjerrig som gikk fra mann til mann. Kanskje eplet ikke har falt så langt i fra stammen? ) ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #108 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg vil jo ha en kjæreste med stil og klasse! En som ser seg mer verdig enn å feie inn i mer eller mindre hvilket som helst hull. Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 Du hadde virkelig ikke stil og klasse nok til å godta ham som han er, så kanskje du skal vurdere å slå opp og finne deg en jomfru i stedet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. august 2012 #109 Del Skrevet 2. august 2012 Men hvorfor ikke bli ilag med den her damen som de tenner sånn på? Fordi de er noen selvhøytidelige dustete jålebukker som tenker mer på hva andre syns enn de tenker på egne preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2012 #110 Del Skrevet 2. august 2012 Fordi de er noen selvhøytidelige dustete jålebukker som tenker mer på hva andre syns enn de tenker på egne preferanser. Du som skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. august 2012 #111 Del Skrevet 2. august 2012 Du som skrev det. Nå ble jeg litt forvirret. Svaret du siterte fulgte på en måte opp og støttet det innspillet ditt som jeg var enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2012 #112 Del Skrevet 2. august 2012 Nå ble jeg litt forvirret. Svaret du siterte fulgte på en måte opp og støttet det innspillet ditt som jeg var enig i. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. august 2012 #113 Del Skrevet 2. august 2012 En undersøkelse jeg kom over for litt siden (har dessverre ikke link), viste at de som har hatt veldig mange partnere er de som er mest trofast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. august 2012 #114 Del Skrevet 2. august 2012 Trådstarter her igjen: Hva mente du med det Kristian82? Så du er enig med meg at han har en vemmelig fortid? Jeg tenker nok litt lengre enn "det er jo bare noen han har hatt sex med en gang". Det er nemlig ikke bare. Som noen andre her også nevner, så reflekterer det i hvilken person han er. Hvilke verdier og syn han har. Det sies at mennesker ikke forandrer seg over natten. Hva vet jeg? For alt jeg vet så hopper han på den første tilgjenngelige jenta han får fatt i på jobb? Altså, en mann som knuller på hva som helst er vel de som er mest kåte også? Dette gjør meg ikke usikker som i sjalu på hans partnere, men usikker på hvordan forholdet vårt kommer til å utvikle seg. Med så hyppige partnerbytte i fortid og så lite "kvalitet", så ... kan sjangsen være stor for å falle tilbake i gamle spor? Jeg vil jo ha en kjæreste med stil og klasse! En som ser seg mer verdig enn å feie inn i mer eller mindre hvilket som helst hull. (Må nesten legge til at moren hans var slik. En utrokjerrig som gikk fra mann til mann. Kanskje eplet ikke har falt så langt i fra stammen? ) ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 Ja, jeg mente at det absolutt var vemmelig ja! Pluss som du sier selv så sier det jo utrolig mye om personligheten på karen når han har hatt som vane å pule på en drøss med vrak ut fra "et hull er et hull" tankegang. Der har du hans syn på seksualitet/intimitet og følelser lissom. De som mener at du bare er sjalu kan du pent ignorere. Cluet er at atferden sier en del om holdningene hans, og for alle er ikke slike holdninger så jævlig Folk som har like holdninger som han har imidlertid problemer med å se det. Fortidens atferd er den beste indikatoren på atferd i fremtiden. Nå er jo alle partnerene hans også dine, noe som i seg selv er bad og kan være katastrofalt. Siden du ikke er sånn som han selv så fortjener du vel bedre - han fortjener en av samme ulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. august 2012 #115 Del Skrevet 2. august 2012 En undersøkelse jeg kom over for litt siden (har dessverre ikke link), viste at de som har hatt veldig mange partnere er de som er mest trofast. Det er nok flere undersøkelser som sier akkurat det motsatte. http://www.forskning.no/artikler/2010/desember/272193 Logisk er det også. Gir det deg noe å pule ukjente folk, vil det innebære en fristelse for deg i et parforhold - nå kan du ikke nyte hunken fra byen som du så lett kan ta med deg på hotellrommet - har du aldri hatt noe ønske / det har aldri gitt deg noe å pule på ukjente folk/ons, har du jo heller ingen fristelse å motstå. Setter du fram en bolle med godis til meg så må jeg ta meg sammen for å ikke i vei...setter du den frem for en som ikke liker godis så koster det han zero å la det stå i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. august 2012 #116 Del Skrevet 2. august 2012 Som sagt, finner ikke linken, så jeg kan ikke støtte meg på den. Det at en ikke spiser godteri, eller behersker seg, er ikke det samme som at man ikke liker det. De som ikke har hatt mange seksuelle partnere, betyr ikke at de ikke har hatt lyst til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2012 #117 Del Skrevet 2. august 2012 Enig med katten, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WK Skrevet 2. august 2012 #118 Del Skrevet 2. august 2012 Hehe Eg må berre le.... Syns du er litt hard mot kjæresten din no. For det fyrste så var dokke ikkje saman når han gjekk rundt sånn. For det andre virka det som om han gjorde dette i fylla.....en driter vel i kven det er viss mann er i veeeldig godt humør og er kåt i tillegg... Då spelar ikkje brillene og at jenta har nokre kilo for mykje på kroppen. Dei kan jo vere sexy dei også!! Eg reknar med at dokke har eit godt forhold når dokke forteljer slike ting til kvarandre også. Men det eg ville tenkt på no er å oppsøke lege å få undersøkt deg. Og han! (viss han ikkje alt har gjordt det!) Tillit er det viktigaste i eit forhold..velger du å ikkje stole på han så kan du berre bryte med 1 gong. Går ikkje and å tenke sånn over lengre tid... WK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. august 2012 #119 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Som sagt, finner ikke linken, så jeg kan ikke støtte meg på den. Det at en ikke spiser godteri, eller behersker seg, er ikke det samme som at man ikke liker det. De som ikke har hatt mange seksuelle partnere, betyr ikke at de ikke har hatt lyst til det. Nei, det er nok lettere å finne linker til det motsatte. I alle fall det jeg har sett av undersøkelser. Nei, men nå gjaldt jo argumentet (og godteri eksempelet) nettopp for folk som IKKE har/har hatt noe ønske om uforpliktende sex/sex med ukjente/ mange partnere. At de personene heller ikke fristes (anser det som et handlingsalternativ de finner tiltalende) å ta med en hunk/babe de har møtt på byen tilbake på hotellet er jo åpenbart. Ergo eksempelet med folk som ikke liker godteri. Er den eneste grunnene til at du ikke har hatt uforpliktende sex/mange partnere at du aldri har klart å finne en kar/dame å pule (å sett på med misunnelse på de som hooker opp på byen) så er det jo igjen åpenbart at de da vil fristes om de "en vakker dag" blir sjekket opp ved stengetid på en av byens barer. For de kan fristelsen sikkert bli enda større enn for en dame/kar som i alle fall tidligere har fått oppfylt sine ønsker - å pule rundt. Begge gruppene fristes dog av godteribollen. Endret 2. august 2012 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2012 #120 Del Skrevet 2. august 2012 Vel, mange flere enn de som har sjansen vil ha uforpliktende sex, og mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå