AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg og kjæresten lå på senga i morges og kom inn på temaet fortid. Jeg er ganske åpen og ærlig av meg så jeg pøste ut hva jeg har gjort opp igjennom tidene. Det er ikke så veldig mye sprøtt. Kun 4 stk one night stand (med relativt kjekke menn) og noe klining med venninner på fylla. Så var det kjæresten min sin tur. Han nølte en del i starten med å gi alle detaljer, men med mitt pokerfjes så tømte han seg godt. Tror ikke han sa alt han har gjort, men mye av det. Mildt sagt sitter jeg igjen sjokket! Plutselig ble det litt vanskeligere å stole på han, når han er ute på byen. Han har i følge han selv: Hatt sex med et kjærestepar (med barn) som var 15 år eldre enn han selv. Hatt sex med en "eldre" kvinne på 35+ ish sammen med bestekameraten sin. Hatt sex med en afrikansk kvinne (ikke prostituert). Kjøpt seg blowjob i utlandet (hvor det var lovlig å selge sex). Og dratt med en HAUG med vrak fra byen for å knulle (han sa de ikke var noe pene). Greit at man er kåt og singel, men det finnes da grenser?? I need to go to a doctor! Anonym poster: fde20230727c2e6c9d2341a7da777743 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. juli 2012 #2 Del Skrevet 30. juli 2012 Noen menn er sånn. Noen kvinner er sånn. Slett ikke alle. Så får du heller finne ut om det er noe du kan leve med 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. juli 2012 #3 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg har et råd til deg til neste gang: Ikke still spørsmål du egentlig ikke vil ha svaret på. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 30. juli 2012 #4 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg ville vært mest bekymret for kjønnssykdommer... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #5 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg og kjæresten lå på senga i morges og kom inn på temaet fortid. Jeg er ganske åpen og ærlig av meg så jeg pøste ut hva jeg har gjort opp igjennom tidene. Det er ikke så veldig mye sprøtt. Kun 4 stk one night stand (med relativt kjekke menn) og noe klining med venninner på fylla. Så var det kjæresten min sin tur. Han nølte en del i starten med å gi alle detaljer, men med mitt pokerfjes så tømte han seg godt. Tror ikke han sa alt han har gjort, men mye av det. Mildt sagt sitter jeg igjen sjokket! Plutselig ble det litt vanskeligere å stole på han, når han er ute på byen. Han har i følge han selv: Hatt sex med et kjærestepar (med barn) som var 15 år eldre enn han selv. Hatt sex med en "eldre" kvinne på 35+ ish sammen med bestekameraten sin. Hatt sex med en afrikansk kvinne (ikke prostituert). Kjøpt seg blowjob i utlandet (hvor det var lovlig å selge sex). Og dratt med en HAUG med vrak fra byen for å knulle (han sa de ikke var noe pene). Greit at man er kåt og singel, men det finnes da grenser?? I need to go to a doctor! Anonym poster: fde20230727c2e6c9d2341a7da777743 masse drøye ting, men hva var galt med at han har hatt sex med ei som er svart? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 30. juli 2012 #6 Del Skrevet 30. juli 2012 Vel, det er jo slike gutter som gir jenter grunn til å tro at alle er slik. Det er sånt som skaper generalisering om at alle gutter/menn har samleie med hvem som helst så lenge de er kåte nok. Ikke minst er dette med på å skape en kultur om at sånn og sånn skal ting være. Men man bør legge merke til at det er kun godtroende mennesker som dyrker slik kultur. Til TS. Verden er ikke svart og hvit. Det finnes gutter/menn som ikke ønsker å ha samleie med jente/dame før de kjenner henne. Man blir for eksempel ikke i nærheten av godt kjent etter å ha møttes på byen, men det er jo noen ganger et møte på byen kan føre til samleie. Dagens kultur er bygd opp og oppfattes på en slik måte at gutter/menn skal ha hatt sex med mange. Hvis ikke så er det noe galt. Det samme gjelder jo for jenter/damer. Hvis en jente/dame har hatt mange sexpartnere så blir hun sett ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #7 Del Skrevet 30. juli 2012 Nå trenger man ikke å snu denne tråden inn på teamet rasisme. Poenget var at hun ikke var attraktiv. Selvfølgelig er det kanskje best å ikke spørre kjæresten sin om slikt, men på samme måte så vil man jo også vite hvilke type mann man er sammen med. Jeg synes det er vanskeligere å stole på han nå. Da jeg ser at han veldig klart skiller mellom sex og kjærlighet, og at han egentlig synes at fitte er fitte, samme hvem beholderen er. ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arcamenel Skrevet 30. juli 2012 #8 Del Skrevet 30. juli 2012 Så lenge du er sikker på at fortid er fortid, er ikke det noe du burde bekymre deg for. Nå er han jo med deg, og det er en grunn til det :-) Synes forøvrig hogwash sa det bra: Noen menn er sånn. Noen kvinner er sånn. Slett ikke alle. Så får du heller finne ut om det er noe du kan leve med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Intifada Skrevet 30. juli 2012 #9 Del Skrevet 30. juli 2012 Hehe. Jeg hadde også reagert hvis typen hadde hatt sex med svært mange, da hadde jeg tenkt at han var en typisk player tidligere som lå med alt og alle, og begynt å tenke på om jeg kanskje også bare er en greie/ et nummer.Jeg ville blitt pissredd for kjønnsykdommer har eventuelt har, og ville vært usikker når han var på byen med venner. Jeg liker det best når det ikke har vært x tusen antall sexpartnere tidligere, det viser i mine øyne, at han er en mann som har grenser og som er mer kvalitet enn kvanititet. Ikke en som skal dra med seg det ene drågen etter et andre hjem. Jeg vil si at jeg har ingenting imot menn som ligger med alt og alle, men ønsker ikke å havne i forhold med noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2012 #10 Del Skrevet 30. juli 2012 Du vet at han bare sier at de ikke var attraktive, ikke sant? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #11 Del Skrevet 30. juli 2012 Det som slår meg mest etter å ha lest dette er hvor lite tiltalende han virker på bakgrunn av denne 'tilståelsen' rett og slett. Han har jo ikke hatt hemninger overhodet tilsynelatende,har også vanskelig å tenke meg til at han er så mye mer annerledes nå enn han var før. Og nei,ikke alle menn er slik,men noen greier ikke å legge bånd på seg desverre.... Anonym poster: 151564406f03b7e600ca4bae5cf0408a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #12 Del Skrevet 30. juli 2012 Så lenge du er sikker på at fortid er fortid, er ikke det noe du burde bekymre deg for. Nå er han jo med deg, og det er en grunn til det :-) Synes forøvrig hogwash sa det bra: Ja, det må jeg nesten for jeg ble skikkelig kvalm. Andre som har en slik kjærest? Det verste av det er at jeg ikke forstår. Jeg hadde ALDRI tatt i en mann som ikke var attraktiv, bare fordi han hadde en penis tilgjenngelig. ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #13 Del Skrevet 30. juli 2012 Du vet at han bare sier at de ikke var attraktive, ikke sant? Trust me. De er ikke attraktive. Vi søkte opp ett par av dem opp på facebook, da jeg var så nyskjerrig på hvordan de så ut. Hun ene tok kaka altså, jeg tuller ikke! Kviser, tørt og ustelt hår, briller, overvektig og alt det som beskriver en uattraktiv jente. (Jeg mener ikke å være noe vondt mot noen, hun er helt sikkert en kjempe grei jente) Fatter bare ikke hvorfor han ikke har mer standard? Er han virkelig så.... ææææsj! ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2012 #14 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg syns DIN standard er temmelig lav, som tydeligvis er overfladisk til de grader. Tenk å være et sånt menneske som må finne årsaker til kjærestens seksuelle fortid ved å stemple folk som stygge. Du virker en smule mentalt underlegen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #15 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg syns DIN standard er temmelig lav, som tydeligvis er overfladisk til de grader. Tenk å være et sånt menneske som må finne årsaker til kjærestens seksuelle fortid ved å stemple folk som stygge. Du virker en smule mentalt underlegen. Man trenger ikke ha syn som en ørn for å kunne se at disse jentene han har feiet over er uattraktive! Selvfølgelig er jeg overfladisk nå når jeg prater, da det er utseendet det vanligvis går på når man har one night stand. Kjæresten min kjente dem ikke noe mer enn ved navn og nummer. Jeg sier bare det overrasker meg hvor desperat han tydeligvis har vært. Eller lite kritisk rettere sagt. Så kjæresten min tenner på alle og enhver jente. Koselig det... ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. juli 2012 #16 Del Skrevet 30. juli 2012 Men hva har dette å si for forholdet deres nå, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #17 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg ville vært mer opptatt av om han hadde sjekket at han ikke var bærer av noen kjønnssykdommer. Og så ville jeg ha sjekket meg selv fort som bare fy. Null sex i mellomtiden på begge to. Så når resultatet foreligger, tatt det derfra. Det er da mange av begge kjønn som ligger rundt og er ville, og så lenge han var singel (?) når det foregikk så har vel ikke du så mye du skulle ha sagt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 30. juli 2012 #18 Del Skrevet 30. juli 2012 Man trenger ikke ha syn som en ørn for å kunne se at disse jentene han har feiet over er uattraktive! Selvfølgelig er jeg overfladisk nå når jeg prater, da det er utseendet det vanligvis går på når man har one night stand. Kjæresten min kjente dem ikke noe mer enn ved navn og nummer. Jeg sier bare det overrasker meg hvor desperat han tydeligvis har vært. Eller lite kritisk rettere sagt. Så kjæresten min tenner på alle og enhver jente. Koselig det... ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 Se på det fra den positive siden - kjempekoselig for de stygge jentene iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #19 Del Skrevet 30. juli 2012 Når vi ble sammen hadde kjæresten min kjønnsvorter, men han fikk behandling og nå er de borte. Jeg har sjekket meg og jeg er clean. Til dere menn her inne: Er du slik når du er singel? Puler den jenta som er villig? ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G-Ella Skrevet 30. juli 2012 #20 Del Skrevet 30. juli 2012 Trust me. De er ikke attraktive. Vi søkte opp ett par av dem opp på facebook, da jeg var så nyskjerrig på hvordan de så ut. Hun ene tok kaka altså, jeg tuller ikke! Kviser, tørt og ustelt hår, briller, overvektig og alt det som beskriver en uattraktiv jente. (Jeg mener ikke å være noe vondt mot noen, hun er helt sikkert en kjempe grei jente) Fatter bare ikke hvorfor han ikke har mer standard? Er han virkelig så.... ææææsj! ts Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0 så briller og er en indikasjon på at jenta er uattraktiv? hver sine preferanser sier nå jeg Uansett synes jeg du skal la det ligge, du ødelegger for deg selv om du ikke gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå