Gå til innhold

Hva tenker han egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan komme med noen kloke ord her, jeg tenker så mye frem tilbake og holder på å bli sprø!

Møtte en kar i fjord, vi kom fort i prat og det ble mye flørting. Ble venner på facebook, begynte å sende mld der, møttes hver dag på jobb (da han var innleid der jeg jobber), begynte å sende sms.. Så møttes vi flere ganger etter jobb, ble invitert med på det ene og det andre. Endte med sex til slutt, og dette gjentok seg helt til han dro herifra. Etter han dro har vi møttes noen ganger, men avstanden er stor så det blir ikke ofte :-( Vi holdt fortsatt kontakt på sms og facebook, men etter en stund ble det mindre kontakt. Når jeg sender han melding får jeg alltid svar, lange, fine meldinger. Alt han skriver til meg, og måten han er på når vi er sammen syntes jeg tyder veldig på at han liker meg. Dette sier venninnene mine også. Men hvorfor er han blitt så stille? Det virker som han ikke har så mye å skrive med meg om, men virker som han blir glad når jeg tar kontakt. Da skriver han som en foss til meg. Kaller meg de fineste tingene, spør når jeg kommer dit han bor neste gang osv. Av og til når jeg ikke har tatt kontakt på lenge, og vært inaktiv på facebook virker det som han får litt angst, og sender melding om hvordan jeg har det osv.

På mange måter virker det som han liker meg veldig godt, men jeg skjønner ikke hvorfor han blir så stille? Hva skal jeg gjøre? Ikke ta kontakt med han? Er veldig vanskelig, men det har jo fungert flere ganger. Men så blir det gjerne stille flere dager, opptil 2 uker på det værste. Da hender det jeg sender en mms fra en fjelltur jeg har vært på, siden han elsker å gå i fjellet selv. Respons med en gang!

Er det rart man blir sprø :-( Liker han desverre utrolig godt, og vil noe med han.

Anonym poster: fd3c68da7504556ca0a260cdc9f8ca0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så ta deg en tur og si det til han, jeg liker deg godt, skal vi satse??? Den som intet våger intet vinner. Alt er bedre enn å gå i uvisshet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ta deg en tur og si det til han, jeg liker deg godt, skal vi satse??? Den som intet våger intet vinner. Alt er bedre enn å gå i uvisshet!

Det hadde vært det beste, for da hadde jeg fått et ærlig svar. Og vist hvor ting lå ann.

Men siden han har trekt seg litt tilbake på en måte tør jeg ikke prate med han om det, i frykt for det svaret jeg ikke vil ha. Får jeg et negativt svar kommer jeg til å bli knust, men samtidig får jeg fred og kan gå videre i livet. For alt går jo over en gang. Det kan jo også gi positivt utslag, men det er vanskelig å bli klok på hva jeg skal gjøre. Hva tror dere ut fra det dere leser om hvordan han oppfører seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro du meg, det er bedre å bli knust nå enn å gå hele høsten i uvisshet og en nagende uro og hjertebank i kroppen på grunn av en mann. Du kommer til å tolke deg ihjel...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro du meg, det er bedre å bli knust nå enn å gå hele høsten i uvisshet og en nagende uro og hjertebank i kroppen på grunn av en mann. Du kommer til å tolke deg ihjel...

Har tenkt den tanken selv, og det er nok det beste.

Men samtidig er det veldig hardt når man er blitt så glad i en person, og gjærne vil noe mer :-/

Men man kan vel ikke få alt man har lyst på. I dag har han hvertfall tatt initiativ til å sende meg sms og var veldig søt da. Sa han ville møte meg også.. Så jeg blir ikke klok. Back to start :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...