nessi Skrevet 16. februar 2004 #21 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjolen min har et lite slep som skal hektes opp bak på kjolen når festen begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #22 Del Skrevet 16. februar 2004 Det spiller egentlig ingen rolle, hvis jeg liker resten av kjolen. Det er jo ganske upraktisk med slep, så jeg synes det er helt greit om drømmekjolen min, når jeg finner den, er uten slep. Avtagbart er jo greit, da kan jeg for syns skyld dra det med meg gjennom kirka men ta det av til festen. Har sett noen todelte kjoler der man kan variere mellom bukse og skjørt også, det hadde jo vært det aller beste. Jeg har ikke så lyst til å sitte og se på at alle de andre har det gøy på festen, og være "låst" i en enooooorm kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. februar 2004 #23 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har ikke så lyst til å sitte og se på at alle de andre har det gøy på festen' date=' og være "låst" i en enooooorm kjole [/quote'] Det er faktisk mye mindre "drass" med slep og slør enn man på forhånd tror. Med mindre man virkelig har en stooooor kjole med et stoooort underskjørt under da, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #24 Del Skrevet 16. februar 2004 Det kommer jeg nok garantert ikke til å ha :-) Kanskje jeg har en sånn kjole i kirken, men til middagen og festen blir det nok noe mindre voldsomt i alle fall. Har sett noen buksekjoler som er superstilige! Men kirken jeg skal gifte meg i "krever" vel kanskje en litt flottere sak enn en bukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå