Gå til innhold

Kjolen, med eller uten slep?

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og ser på kjolene på nett og det er så mange forskjellige.. Noen med slep og andre uten.. Hvilken type skal dere ha og hvorfor? (Kjolen jeg har sett meg ut er med slep...) (Litt greit med for og imot liksom..) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg vil ha med slep, og det er for at jeg synes det er pent med litt slep. Det behøver ikke være så langt, men litt må jeg ha.

Hadde funnet kjolen min, men så ombestemte jeg meg, og nå er jeg på leting igjen. Den skal ha slep. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole har slep, det kan du se på kjolen min nederst til høyre her

Min kjole har ikke et slep som kan hektes av, det ville jeg ha tenkt litt på før jeg valgte kjole en gang til..... Men mamma skal sy om min kjole slik at det går an å hekte opp hele slepet på rumpa på en måte, slik at jeg slipper å gå og bære på det hele kvelden. For jeg syns definnitivt at kjoler med slep er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et lite slep på kjolen min, men det var aldri egentlig i veien, selv når jeg danset heftig sving med svogeren min :kul:

Derimot synes jeg, som Tex også sier, at kjoler med litt slep er penest.

Men en kjole med slep på flere meter tror jeg hadde vært fryktelig tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slep! For det er stilig!

Kjolen min har langt slep, og det er nok himla upraktisk, men det får bare være. Jeg skal ikke på fjelltur heller!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har laaangt slep. Det var en av betingelsene mine da jeg begynte å lete. Det er liksom det som, er mest brudete og på denne dagen skal jeg jammen meg være totalbrud med slep, slør, tiara, gull og diamanter så det holder! :ler:

Slepet mitt kan ikke tas av, men damene på salongen sa at de kunne sy på et hekte sånn at jeg kunne hekte det opp når jeg skal danse og sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha med slep..Jeg ville ha det for det ble mest brudete for meg! Og jeg synes det er finest! Mitt slep skal også hektes opp noe allà Tex sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kun ha et lite slep! Har ikke lyst til å føle meg ukomfortavbel hele dagen ved å drasse på et laaaangt slep. Men det ser jo fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har slep, jeg ville ha det for jeg syns det er penest...Mitt er ganske langt, og kan ikke hektes opp så jeg tror jeg må gjøre noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg skal ha slep, fordi jeg syntes det er penest. Ville egentlig ha slep som jeg kunne ta av etter kirken, men drømmekjolen jeg endte opp med har slep som sitter fast. Mamma skal sy en hempe-sak slik at jeg slipper å drasse på slepet hele kvelden. Sløret jeg skal ha, skal være 2-lag. Et langt og et kort. Mamma skal sy sløret, slik at det lange kan tas av etter kirken, og det korte beholdes på. Lurt syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole er også med slep. Det var egentlig litt tilfeldig, for jeg hadde ikke tatt stillling til slep/ikke slep på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes slep er finest, og vist man tenker praktisk er det greit med et som ikke er så langt. Men med litt slep synes jeg kjolen blir flottere og mere romantisk. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slep, for dette synes jeg er utrolig flott. Og dette var stort sett den eneste gangen jeg kunne ha det, så for meg var det et enkelt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...