Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 noen som vet om dette er et sydensted for nordmenn eller om det kun er kjøp av leieligheter her... lett litt på nett men finner kun leieligheter og i alle mine reisekataloger kan jeg ikke finne det... saga ving apollo startour... så bare at det så litt fint ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 LaManga er kjempefint Det er en smal stripe land uti havet, så har du kjempevarmt og langgrundt på den ene siden og skikkelig hav og bølger på den andre. Det er utrolig turistifisert, men har du leiebil er det kort vei til spennende byer og steder! Når jeg har vært der har jeg lånt leilighet. Har tatt fly til Alicante (billig med Norwegian ) også hatt leiebil fra flyplassen til Lamanga. Når det gjelder å bo på Lamanga, har jeg intrykk av at det er noen hoteller men mest selveide leiligheter der. Men de leies jo ut, kan skaffe deg linker til utleie hvis du sender meg pm! LaManga kan absolutt anbefales både for sol, bading og for turer og opplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 La Manga er ikke noe utpreget sted for nordmenn. Det er et pent men ganske så stille utover selve La Manga. Vi ble fortalt at det var mange spanjoler som hadde dette som feriested. Det er jo spesielt å bo på den smale stripa ute i havet. Men det blåser noe voldsomt... Kjerneområdet er lenger inne på landet ved fotballbanene og golfbanene. En tur rundt i området der viser at her varierer standen fra veldig ekstragavant til mer normal, men det er stive leilighetspriser der. Norske interesser er imidlertid igang med å reise et opplevelsessenter litt overfor clubområdet, som kanskje vil bli annonsert mer på hjemlige trakter. Det er ikke akkurat høysesong der når de norske lagene ligger i treningsleir på stedet, og da vi var der i år var det dessuten skikkelig dårlig vær. Og da var det ikke så mye å finne på som ikke kostet masse penger! Men det er klart at det er ikke så langt til Murcia og andre byer. Hvis du er ute etter en slags typisk sydeferie tror jeg nok jeg heller ville valgt andre steder. Du kan jo feks reise til Torrevieja som ikke ligger så langt unna La Manga. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå