prinsipessa Skrevet 15. februar 2004 #21 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg synes utdrikningslag er morsomt jeg... Nå tenker jeg ikke på de som må gå utkledd oppover karl Johan, men det er jo mye annet morsomt man kan gjøre.. Har vært i noen hvor vi har kjørt go-cart, spilt beach volleyball, hatt salsa kurs, piknikk i frognerparken osv... Det er noe sånt jeg ønsker meg, med mange gode venner... Ikke alle damene som kommer i bryllupet, men det blir nok alt ettersom hvem som kan mellom 15-20.... Jeg gleder meg jeg, for jeg vet at min forlover ikke kommer til å prøve å drite meg ut, men vi kommer til å få det morsomt. Hun kommer jo bare til å få igjen selv en gang om det blir for ille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 15. februar 2004 #22 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har skrevet liste til min forlover. Blir alle de nærmeste vennene + alle de yngre damene som skal i bryllupet. Er ikke alle som kjenner hverandre så godt, og da har de fint muligheten til det her før bryllupet. Syntes det er gøy å bli litt bedre kjent med kusinene til sambo jeg også f.eks. Vi blir ca. 20 stk. regner jeg med, og syntes det er flott at vi blir så mange. De nærmeste venninnene ser jeg jo så ofte. Ikke alltid man blir så mange jenter samlet på en dag. Håper alle som kommer får en like fin dag som jeg håper på å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. februar 2004 #23 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg håper vi blir mange i mitt utdrikkningslag. Jeg er heldig og har mange venninner, og jeg har også blitt godt kjent med et par av damene i vennegjengen til min kjære. Det er mulig jeg også kommer til å be forloveren min til å spørre et par kolleger, selv om de ikke er bedt i bryllupet. Har ikke satt opp lista enda, men har godt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #24 Del Skrevet 16. februar 2004 Alle damene i bryllupet kan kanskje bli både litt mange og litt "feil"- det er vel helst dine venninner som skal være med? Og slektninger på samme alder, kusiner og sånn.... men det der varierer jo i massevis. Du får se for deg utdrikningslaget og luke ut dem som er partybremsere eller du blir i dårlig humør av.... og ta med de mest kreative ;-) Litt ego tankegang kanskje, men det er jo ikke SÅ ofte du skal ha utdrikningslag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. februar 2004 #25 Del Skrevet 16. februar 2004 Gamle tanter og bestemødre hører vel ikke naturlig med i et utdrikkingslag uansett. Når det er sagt synes jeg det høres utrolig rart ut at dere skriver lister over hvem som skal være med. Har aldri hørt om det før, og hadde overhode ingenting å gjøre med hvem som skulle komme i mitt utdrikkingslag. Mannen og søster fikk spørsmål om hvem de trodde det var lurt å invitere, og min forlover kjenner meg jo ganske godt. Synes det var hyggelig å bli overraska over hvem som var der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #26 Del Skrevet 16. februar 2004 Gamle tanter og bestemødre hører vel ikke naturlig med i et utdrikkingslag uansett. Når det er sagt synes jeg det høres utrolig rart ut at dere skriver lister over hvem som skal være med. Har aldri hørt om det før' date=' og hadde overhode ingenting å gjøre med hvem som skulle komme i mitt utdrikkingslag. Mannen og søster fikk spørsmål om hvem de trodde det var lurt å invitere, og min forlover kjenner meg jo ganske godt. Synes det var hyggelig å bli overraska over hvem som var der jeg [/quote'] Jeg aner ikke om jeg FÅR utdrikningslag en gang jeg, og enda mindre hvem som kommer til å være med på det. Men hadde jeg kunne valgt, så.... morsomst om det er en overraskelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. februar 2004 #27 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg fikk en mail av mine forlovere hvor de ba meg om å skrive ned hvem jeg ville ha med. Vi er en venninnegjeng med 15 jenter, så det ble dem, min søster, kjærestene til min kjærestes forlovere, og noen venninner utenom gjengen. Ble over 20 stykker..........kanskje litt mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #28 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg fikk en mail av mine forlovere hvor de ba meg om å skrive ned hvem jeg ville ha med. Vi er en venninnegjeng med 15 jenter' date=' så det ble dem, min søster, kjærestene til min kjærestes forlovere, og noen venninner utenom gjengen. Ble over 20 stykker..........kanskje litt mange?[/quote'] The more, the merrier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. februar 2004 #29 Del Skrevet 16. februar 2004 Bare gøy med mange da..Men kommer jo an på hva man skal gjøre selvfølgelig! Selv skrev jeg liste til min forlover, etter ønske fra henne selvfølgelig! Jeg har med mine nære venner, søsken og kolleger. Pluss 2 fra min kjæres side, som jeg har blitt kjent med! Kan tippe vi blir rundt 15 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå