Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvordan ser du for deg dagen før bryllupet? Hva har du for planer, og hvor tror du at du er? Og hvordan er stressnivået...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ser for meg at det ikke er så mye igjen å tenke på (håpe, håpe)..Mulig jeg skal innom å betale blomstene på forhånd, og også sminke og frisør. Ellers skal jeg sørge for at samboeren og sønnen vår får med seg alt til svigermor. Selv skal jeg være hos søsteren min med begge søstrene mine. Det gleder jeg meg veldig til, tenker vi skal kose oss med litt rødvin (men, ikke mye for da får jeg vondt i hodet) så sovner jeg vel greit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Eg skal prøve å slappe av så godt eg kan! Også skal eg få ordna neglene. Mamma har også planar om ein liten grillfest for dei som kjem langvegs frå og det er jo koseleg! Skal også prøve å legge meg tidleg, sjølv om eg sikkert ikkje får sove Kjærasten og eg har faktisk tenkt tanken å overnatte på hotell natta før bryllaupet. Berre for å få vere litt for oss sjølv. Alternativet er heime hjå foreldra mine. Vil prøve å ha alt klart før denne dagen! Null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har skrevet ønske om feriedager de tre siste dagene før bryllupet og ser for meg en rolig og avslappet stund med siste finish av negler, kaker osv. Fredag ettermiddag skal vi ned på festlokalet og levere fra oss bordplasseringen, kaker og pynt som skal på bordene - og det man trenger til registrering av gaver. Deretter full avslapping og prøve å få kontroll på nervene og en god natts søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Stressnivået er nok ganske høyt hos meg, er en stresset person desverre. Gru-gleder meg til den dagen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har ferie hele uken før bryllupet og regner med at det blir ganske deilig..... Fredagen har jeg tenkt å bruke til å pynte bryllupskaken vår. Det tar nok litt tid, jeg skal lage rosene på forhånd, men det skal legges på marsipanlokk på tre hjerteformede kaker, samt festes på rundt hundre røde roser med blader, så det tar nok minst et kvarter eller femti..... Dessuten skal jo kaken pyntes med icingdekor også. Jeg har time til neglstøping klokka 16. Det tar ca to timer. Jeg regner med at jeg får min sønns barnevakt til å hente han på skolen slik at jeg slipper å tenke på han. Min datter kommer hjem rundt halv tre, da skal hun få være hjemme og slappe av til jeg kommer fra negletimen. Så kjører jeg henne ned til tante, der hun skal sove til dagen etter. etter å ha avlevert henne drar jeg rett opp i lokalene der vi skal pynte og dekke bordene. Min forlover har sagt at hun vil pynte med blomster, hun er kjempeflink med sånt og gleder seg til det. Så skal vi opp i kirken og "se over" at ting er som de skal. Jeg skal også innom min sønn som da holder til to minutter fra kirken, og levere fra meg hans klær(og kose litt på han...) Når alt det er gjort skal jeg innom mamma for å si hei til de av gjestene som er kommet, før jeg setter kursen mot min forlovers hus, der jeg skal tilbringe natten. Og hva vi foretar oss der, se det vet ingen ennå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg skal også ha ferie uken før :D det hjelper vel kanskje litt at jeg får tatt det med ro de dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Dagen før Dagen blir det nok å gjøre. Vi skal få pyntet lokalet, anbrakt alle kaker, vaske bilen, håper å få maten levert i siste liten før vi skal dra fra lokalet, legge raketter og drikkevarer + sekker til barna opp der. Så skal sambo kjøre meg hjem og noen må hente ham og gutta og kjøre dem til svigers, mens jeg og datteren min skal være her og kose oss. Blir vel sittende masse på nettet på kvelden tenker jeg... (Så vanskelig som jeg har for å få sove burde jeg kanskje spurt legen om en sovetablett) Å sitte her med masse nerver og dataen tilgjengelig.... Trenger jeg å si mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å være helt ekstatisk! Fyke rundt som en sprettball og si "Jippijippijippi!" og "Åneiåneiånei" om hverandre! Kommer til å forsikre alle i min vei om hvor glad jeg er i dem, hvor glad jeg er i min kjære og hvor lykkelig jeg er for at dagen nesten er kommet! Siden jeg er en aldri så liten perfeksjonist når det gjelder bordkort, borddekking og sånt kommer jeg nok til å være som en høk under oppdekkingen, men duverden så morsomt og koselig jeg kommer til å ha det... Jippijippijippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 kanskje bestille en masasje time og drikke rødvin med mine to forlovere! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg håper jeg og forloveren min kan ta en rolig kveld. Litt mimring, rødvin, smågodt og en high school-film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pretty in pink Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Veldig rolig helst. Alt skal være klart lenge før. Men det sier vel alle :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #13 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg håper vi er ferdig med det meste styret, så vi kan slappe av litt. Bir sikkert å sjekke at allt er i rute også skal jeg til fotpleier (vist det ikke blir på torsdag) Jeg og min kommende "gubbe" skal sikkert prøve å slappe litt av med en film el no sånnt... Så må jeg vel ringe til noen venner for å roe nervene litt.... Skal sove hjemme med søtnosen, for jeg sover så dårlig uten han.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. februar 2004 #14 Del Skrevet 16. februar 2004 Huff, er redd jeg kommer til å være stresset den dagen. Vi har planlagt å dekke bordet og gjøre klar all pynt utenom blomstene på torsdag, så fredag blir det å gjøre klar maten (skal ordne alt selv), blomsterpynt, og alt annet vi ikke får gjort på torsdagen. Jeg håper vi kan si oss så godt som ferdig fredag ettermiddag så jeg og min kjære får tid til å slappe av og kose oss sammen fredag kveld. Siste kveld som kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. februar 2004 #15 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg skal bake bryllupskaken vår dagen før! Dessuten kommer moren min og søsteren min og mannen til oss i løpet av dagen og skal sove over. På ettermiddagen/kvelden skal vi pynte lokalet + rigge til anlegget der. Blir sikkert litt stress ja, tror det er omtrent umulig å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. februar 2004 #16 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal ha ferie uka før dagen..og jeg skal gjøre minst mulig siste dagen..Må nok sjekke lokalet,pynting hente borddekorasjoner.. Bare slappe av mest mulig..Men det tviler jeg på att jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #17 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi får gå på kafe, du og jeg, en gang den uka der, og roe hverandre ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 16. februar 2004 #18 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg er som Arwen jeg, stresser... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. februar 2004 #19 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg kommer sikkert til å stresse rundt, for jeg må jo ha full kontroll! Men jeg håper jeg greier å ta det litt med ro! Både sambo og jeg skal ha fri noen dager før bryllupet! Så det hadde vært deilig om vi bare kunne slappe av og nyte hverandre kvelden før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. februar 2004 #20 Del Skrevet 16. februar 2004 JA DET MÅ VI tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå