Silfen Skrevet 29. juli 2012 #81 Del Skrevet 29. juli 2012 Selv om jeg gifter meg og gjøre henne gravid så kan jo hun likegjerne ta abort dersom hun føler for det. Jeg har jo ingen veto, det er litt av det jeg forsøker og forklare dere, at vi har ingenting vi skulle sagt eller gjort. Og det er urettferdig fordi at mange kvinner misbruker den makten. Mange? Er det mange kvinner i kjærlighetsforhold som planlegger barn, blir gravide og tar abort? Virkelig? Statistikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #82 Del Skrevet 29. juli 2012 ville de også ha misbrukt makten de hadde over en annens kropp, så det er da rettferdig når det kommer til stykket. Særlig når man tenker på kjerringer som anmelder en voldtekt de ikke husker noe særlig fra, slike saker blir bare henlagt så sånn sett så går regnestykket ditt opp... snurrige greier dette, skulle nesten tro skjebnen hadde en finger med i spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #83 Del Skrevet 29. juli 2012 Særlig når man tenker på kjerringer som anmelder en voldtekt de ikke husker noe særlig fra, slike saker blir bare henlagt så sånn sett så går regnestykket ditt opp... snurrige greier dette, skulle nesten tro skjebnen hadde en finger med i spillet? Vel, hvis en fyr puler en sanseløs kvinne som knapt klarer å snakke... Hva skal man kalle det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juli 2012 #84 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg skjønner deg godt, men du kan ikke tvinge henne til å få barn med deg, det burde du skjønne! Og hvis jeg ikke vil ha barn, fordi jeg mener at moren er sinnsyk eller rusmisbruker, - ja da kan jeg bli tvunget til og måtte ta ansvaret for et barn jeg ikke ønsker og ta ansvar for, - og ikke kan jeg adoptere bort uønskede barn, - slik kvinner kan. Så hvorfor skal jeg bli tvunget til og bli far, når kvinner slipper og være mødre dersom de ønsker det ved adopsjon (noe menn ikke kan)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 29. juli 2012 #85 Del Skrevet 29. juli 2012 Selv om jeg gifter meg og gjøre henne gravid så kan jo hun likegjerne ta abort dersom hun føler for det. Jeg har jo ingen veto, det er litt av det jeg forsøker og forklare dere, at vi har ingenting vi skulle sagt eller gjort. Og det er urettferdig fordi at mange kvinner misbruker den makten. Men uansett, hvis kvinnen bare tar abort for å være rasshøl mot deg burde du revurdere ekteskapet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juli 2012 #86 Del Skrevet 29. juli 2012 Mange? Er det mange kvinner i kjærlighetsforhold som planlegger barn, blir gravide og tar abort? Virkelig? Statistikk? Hver tredje svangerskap sånn omtrent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #87 Del Skrevet 29. juli 2012 Og hvis jeg ikke vil ha barn, fordi jeg mener at moren er sinnsyk eller rusmisbruker, - ja da kan jeg bli tvunget til og måtte ta ansvaret for et barn jeg ikke ønsker og ta ansvar for, - og ikke kan jeg adoptere bort uønskede barn, - slik kvinner kan. Da bør du ikke ha sex med henne. Ditt valg, ditt ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #88 Del Skrevet 29. juli 2012 Hver tredje svangerskap sånn omtrent.. Pisspreik and you know it. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #89 Del Skrevet 29. juli 2012 Vel, hvis en fyr puler en sanseløs kvinne som knapt klarer å snakke... Hva skal man kalle det da? Snakker ikke bevisstløshet, men de som har black-out. Du vet vel hva jeg snakker om , så da kan vi kalle det fortrengning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juli 2012 #90 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Men uansett, hvis kvinnen bare tar abort for å være rasshøl mot deg burde du revurdere ekteskapet! Skal jeg fortelle deg en annen liten sjuk ting eller? Dersom jeg er gift og kona er utro med en annen mann, - så er jeg ifølge barneloven far til barnet, - selv om hun pulte på andre, - fordi loven sier at far til barnet er den som er gift med mor under fødsel, og ikke virkelig biologisk far... Slå den du! Endret 29. juli 2012 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #91 Del Skrevet 29. juli 2012 Og hvis jeg ikke vil ha barn, fordi jeg mener at moren er sinnsyk eller rusmisbruker, - ja da kan jeg bli tvunget til og måtte ta ansvaret for et barn jeg ikke ønsker og ta ansvar for, - og ikke kan jeg adoptere bort uønskede barn, - slik kvinner kan. Så hvorfor skal jeg bli tvunget til og bli far, når kvinner slipper og være mødre dersom de ønsker det ved adopsjon (noe menn ikke kan)? Hvorfor pulte du slike kvinner i første omgang? Du virker ikke helt ved dine fulle fem selv. Snakker ikke bevisstløshet, men de som har black-out. Du vet vel hva jeg snakker om , så da kan vi kalle det fortrengning. Hæææ? Kjenner vi hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisuke Skrevet 29. juli 2012 #92 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Det virker som du har en tendens til å la være å forklare deg... Kanskje du burde grunnlegge utbruddene dine ? Hvorfor er det så teit ? Virker som du selv ikke har noen argumenter å komme med. Å si "Hold kjeft mann" og "Gud så teit" i et forum.. Vel, du har ikke noe her å gjøre. Du bare understreket mitt poeng. Hvem sitt poeng ble nå egentlig understreket nå ? Endret 29. juli 2012 av Daisuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juli 2012 #93 Del Skrevet 29. juli 2012 Da bør du ikke ha sex med henne. Ditt valg, ditt ansvar. men dere skal få pule på hvem dere vil? Fordi at dere vil bestandig ha den retten til og ta abort, - for det er det eneste rettferdige i kvinners verden, har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #94 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvem sitt poeng ble nå egentlig understreket nå ? Mitt. Er det noe mer du vil kverulere om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #95 Del Skrevet 29. juli 2012 men dere skal få pule på hvem dere vil? Fordi at dere vil bestandig ha den retten til og ta abort, - for det er det eneste rettferdige i kvinners verden, har jeg rett? Jeg synes at en kvinne skal få alle de kukene hun har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. juli 2012 #96 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg synes at en kvinne skal få alle de kukene hun har lyst på. hehe, nå måtte jeg smile litt. Ja, - sant. Får ikke damer pult går det jo utover oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #97 Del Skrevet 29. juli 2012 hehe, nå måtte jeg smile litt. Ja, - sant. Får ikke damer pult går det jo utover oss... He, he, he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisuke Skrevet 29. juli 2012 #98 Del Skrevet 29. juli 2012 Mitt. Er det noe mer du vil kverulere om? Nei, jeg vil ikke kverrulere. Jeg vil bare at du skal tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #99 Del Skrevet 29. juli 2012 men dere skal få pule på hvem dere vil? Fordi at dere vil bestandig ha den retten til og ta abort, - for det er det eneste rettferdige i kvinners verden, har jeg rett? Jeg puler ikke noen jeg, siden jeg ikke har et ønske om å ta abort og fremdeles er svært fertil. Skal jeg skrike høyt om at det er rettferdig, siden de menn jeg har truffet på ikke tar ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. juli 2012 #100 Del Skrevet 29. juli 2012 Nei, jeg vil ikke kverrulere. Jeg vil bare at du skal tenke. Takk. Jeg puler ikke noen jeg, siden jeg ikke har et ønske om å ta abort og fremdeles er svært fertil. Skal jeg skrike høyt om at det er rettferdig, siden de menn jeg har truffet på ikke tar ansvar? Ja., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå