Gå til innhold

Drikker dere når dere er ute?


Naken

Anbefalte innlegg

Synes du ikke at det blir kjedelig å gå på fest da, hvis de andre er fulle?

Det kommer vel kanskje ann på hva slags venner man har? Mine venner har omtrent samme drikkevaner som meg, så ingen blir fulle når vi er på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tar sjelden mer en et par øl ute.. noe annet blir for dyrt for en student..

før vi drar ut foretrekker jeg vin.. og deler gjerne en flaske med 1-2 personer til..

har aldri merket noe av vin+øl blir krøll.. så jeg antar man må innta litt større mengder for å merke det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ingen måte avhengig av å drikke når jeg er ute.

Føler jeg for det gjør jeg det, føler jeg ikke for det, har jeg det like fint med brusen min jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg går ut drikker jeg alltid. Som regel drikker jeg til jeg blir så full at jeg må ut og luftes og evt bæres i seng. En gang jeg kom hjem klarte jeg å ta feil av døra til toalettet og døra til kjelleren og jeg datt alle 20 trinnene ned og landet på sementgulvet. Er glad jeg har tenner' date=' ja :oops:[/quote']

Jeg vet om en annen som gjorde det. Hun brakk nakken. Hvis man driver på sånn i fylla, er det på høy tid å bremse. Dagens lille visdomsord.

Jeg drikker alltid hvis vi går ut i helga. Hvis jeg ikke gidder å drikke, finner jeg på noe annet enn å gå ut. Jeg er veldig flink til å drikke, avpasse om jeg vil ha en liten bris eller litt mer - sånn at jeg blir i veldig veldig godt festhumør. Veldig sjelden jeg drikker for mye og det ender dårlig, selv om det seff har hendt. Og da lærer jeg. Jeg drikker både øl, vin og drinker, litt etter humør og lommebok. Aldri rødvin på fest, da blir jeg søvnig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg gjør egentlig begge deler... Men er ikke så ofte ute som før, det er ikke så givende lenger, føler jeg.

På vorspiel drikker jeg gjerne en lett blanding; øl, vin, drinker, whisky, konjakk, etter humør og lyst.

Ute på byen som oftest øl, pga pris, eller en gin tonic, eller en sjelden gang en whisky.

Å drikke meg drita gidder jeg ikke, det er for dumt, synes jeg. Og jeg liker heller ikke fulle mennesker. Heldigvis har jeg en samboer som deler samme syn som meg. Vi kan gjerne kose oss hjemme med en flaske vin eller en konjakk, det er mye koseligere.

Nå mens jeg er i utlandet og han er hjemme i Norge, drikker jeg egentlig minmalt. Jeg har vært litt ute med venner, men hater dagen derpå alene. Og for meg er dagen derpå alt som er mer enn to glass vin, pga hodepinen jeg får nesten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg drikker som regel hver gang jeg er ute å fester- enkelt og greit, fordi jeg koser meg med alkoholen, skjønt det kan begrenses. Må forøvrig også legge til, at det er nokså sjelden jeg er ute på flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Blir jo litt når vi er ute.

Kommer an på :

Er vi på fest hjemme hos venner, så går det stort sett i en flaske rødvin og kanskje en pitteliten drink eller et glass vin ekstra ( om jeg orker... kommer så an på dagsformen og fylleterskelen er atskillig lavere enn i russetida :o )

Er vi på byen og har varma opp litt, så trenger jeg søren ikke mye. Da prøver jeg heller å danse av meg alkoholen, og kanskje ta en brus i stedet. Har vi ikke noe i oss fra før, så blir det gjerne et par drinker, ikke av det søteste slaget. Er også glad i Tyrkershot :hoppe:

Men jeg er ikke NØDT til å drikke hver gang vi er ute.

Tåler ikke så mye som før, og HATER å være full.

Sist var nyttårsaften, og det blir sikkert en måned eller to til neste gang ( innflytningsfest ?)

Hjemme tar vi kanskje et glass vin til maten eller en cognac til kvelden en sjelden gang.

Tror jeg har et greit og sunt forhold til alkohol, og det er jeg ganske fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel på stampuben en gang i uken, enten fredag eller lørdag. Da kan jeg tylle i meg alt fra 2 til 12 halvlitere øl. Blir full, men ikke for full, og husker alltid hva jeg har sagt og gjort. Er veldig glad i øl, og kan ikke fordra hverken vin eller sprit, ei heller rusbrus - det smaker sukkerlake! Liker å "kjenne" den berusede følelsen, men orker ikke å være overstadig dritings, går det den veien begynner jeg på vann istedenfor.

Men å "gå på byen" med vorspiel og disco og hele pakka, det er det svært sjelden jeg fordriver tiden min med. Men gjør jeg det er det bare øl som gjelder da også! Er nok en skikkelig øl-hund

(dessuten elsker jeg blodige biffer og fotball, er vel en del damer her inne som kanskje ikke synes det er så veldig feminint at det gjør noe. Men jeg bare er sånn jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker aldri på byen, bare på vorspielet. Det går som regel i hvitvin, og den må være søt. Øl liker jeg ikke, og det meste av rusbrusen er bare skvip. Jeg vet når det er nok, og det er sjelden jeg blir så full at jeg ikke har litt kontroll i hvert fall. :wink: Jeg har forresten vært på byen edru også, og det går helt fint hvis de man er sammen med også er edru. Å være den eneste som ikke har drukket, derimot, det kan bli litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...