Gå til innhold

Drikker dere når dere er ute?


Naken

Anbefalte innlegg

Drikker dere når dere er ute og ev. hvor mye drikker dere. :perebrus:

Sånn ca. og generelt sett, altså. :wink:

Hvis dere i det hele tatt drikker,- pleier dere å drikke dere "opp på topp" og bli der, eller har det lett for å bli litt for mye, så det går "nedoverbakke" igjen?

Er dere ofte ute?

Tenkte dette var en passende tråd og starte på lørdagskvelden :ekstra kul:

Ja, og HVA drikker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker alkohol (øl, vin ++) når jeg er ute, om jeg synes jeg har råd til det.

Jeg drikker ofte akkurat passe når jeg er ute :sjarmor: - altså, slik at jeg føler rødvinen i kroppen.

Jeg drikker sjelden/aldri så mye at jeg kommer utfor noen nedoverbakke.

Jeg er ikke så veldig ofte ute nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjelden ute på byen, og drikker heller lite, kan like gjerne drikke brus som alkoholholdige drikker. Hvis jeg drikker blir det en eller annen drink, toppen 2-3 stykker i løpet av en kveld. Jeg har aldri skjønt poenget med å drikke for å bli sørpe full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker lite og det er mange år siden jeg var full. Om jeg ikke kjører så kan jeg ta en drink eller to eller en baileys, men det er skjelden jeg gjør det selv om jeg ikke kjører. Liker ikke hvit/rødvin og øl. Dårlige hjemmelaga drinker som har skikkelig spitsmak klarer jeg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg en sjelden gang går SKIKKELIG ut på byen, så drikker jeg mest hjemme eller på vorspiel. Og det er ikke mye jeg drikker da heller. Max en flaske hvitvin, men vanligvis bare en halv.

Ute klarer jeg meg fint med 2-3 drinker (evt. rusbrus eller glass med hvitvin). Hater å være full!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa jo ikke noe om meg selv, og det bør jeg kanskje gjøre...

Jeg er ikke så ofte ute.

Når jeg først er ute drikker jeg stort sett bare øl.

Noen ganger er jeg flau for det, og føler det er litt harry, men jeg liker ikke vin,(utenom en da, men den smakte jeg i Napa Valley, i Calefornia, og den føres ikke i norge).

Drinker synes jeg stort sett er for klissete og søte, og ikke minst DYRE!

Synes som regel forspielet er det gøyeste på kvelden, og elsker når de drøyer ut. Der kan man snakke med folk og høre musikk man liker.

Drikker nok mest på forspielet og lite ute.

Er ikke noen total rølper altså, men jeg må innrømme at jeg av og til får litt for mye innabords. Tror problemet er at jeg drikker ganske fort, , når jeg først drikker, og så merker jeg ikke at jeg tok en øl for mye, før det er for sent :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veeeldig skjelden ute, men når vidunderet inntreffer er det hvitvin hjemme, og en øl eller to ute.

Jeg klarer å få i meg en flaske vin og en/to øl...da er jeg litt for pussa, men har det fryktelig morro!! :danse:

(Også bruker jeg hele dagen derpå (+litt til) på å "snakke" med do-draugen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ofte ute nå, var mer før.

De gangene jeg er ute blir det litt rusbrus og gjerne et par drinker.

Drikker aldri slik at det går i "nedoverbakke".... Har vel bare hendt et par ganger da jeg var yngre.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Er ute nesten hver helg å dikker allid alt for mye klarer aldri å stoppe når jeg egentlig har fått nok. Husker som regel veldig lite av kvelden, dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Det er ikkje kvar gong eg får i meg alkohol når eg er ute.

Eg er ikkje spessielt glad i det heller, men skal eg ut for å drikke alkohol så drikk eg til eg meiar sjølv det er nok. Kjøper som oftast berre 6 øl. Passar greit for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere drakk jeg meg så og si alltid full når jeg var ute.

Men nå er jeg ute kanskje en gang i mnd. Når jeg er ute blir det fire-fem øl/rusbrus eller kanskje en flaske vin. Forsøker å holde meg i skinnet, og stopper å drikke alkohol idet jeg kjenner at alkoholen virker i kroppen.

Har det som regel akkurat like gøy om jeg drikker eller lar vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig sjeldent ute. Føler meg litt ferdig med det. Hvis jeg drikker er det hvitvin. Synes det er deilig å kunne få litt ut av dagen derpå også. Derfor blir det IKKE mer enn kanskje en flaske hvitvin. Ellers synes jeg det er deilig å sette seg ned med en kaffe og baileys etter at ungene har lagt seg. DA stresser jeg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg klarer aldri å hygge meg på byen uten alkohol og jeg drikker det som er. i store dose men jeg holder meg unna øl, det blir jeg bare dårlig av. jeg spyr i oslos gater hver gang jeg er ute (og det er ofte) pluss på alle toalettene i alle oslos utesteder :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer aldri å hygge meg på byen uten alkohol og jeg drikker det som er. i store dose men jeg holder meg unna øl, det blir jeg bare dårlig av. jeg spyr i oslos gater hver gang jeg er ute (og det er ofte) pluss på alle toalettene i alle oslos utesteder  :klappe:
:tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg går ut drikker jeg alltid. Som regel drikker jeg til jeg blir så full at jeg må ut og luftes og evt bæres i seng. En gang jeg kom hjem klarte jeg å ta feil av døra til toalettet og døra til kjelleren og jeg datt alle 20 trinnene ned og landet på sementgulvet. Er glad jeg har tenner, ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har fått mer enn nok etter 4 halvlitere med øl. Det er som regel det det går i. Føler jeg at jeg har for mye penger på kontoen, drikker jeg gjerne et par drinker istedet for øl :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg drikker ikke alkohol' date=' men liker å gå ut og danse, og drikke gode alkoholfrie-drinker, og å gå på fest.[/quote']

Synes du ikke at det blir kjedelig å gå på fest da, hvis de andre er fulle? Foresten må det da være veldig økonomisk å ikke drikke. 8)

Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg ikke drakk. Bestemte meg for å ikke røre alkohol i 1/2 år for å se åssen det var. Fant ut at det var kjedelig! :ler:

Nå drikker jeg vanligvis en sekspakning på vorspiel og to - tre øl ute på byen. Da blir jeg helt passe full. Blir foresten ikke fyllesjuk - noe jeg er veldig glad for. (har kun vært fyllesjuk en gang i hele mitt liv) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...