Gå til innhold

Kjøpe leilighet i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg forklarte bare at hvis man åpenbart leter i feil prisklasse så må man bite i det sure eplet og finne noe billigere... Hvis alle leilighetene man byr på går langt over prisantydning, så viser det at prisantydningene i markedet er kunstig lave, og da må man også ta det med i beregningen.

Jepp, og det var også et svar til ts da hun spurte om leilighetene i Oslo Vest går til takst. Og for oss var altså ikke hovedproblemet at leilighetene var for dyre, men at de ble tatt på forkjøp.<br /><br /> Anonym poster: 61f1f69a5354423359c4c48da5d12c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er jeg her og maser igjen!!

Hva må man regne med å gi for en fin leilighet på majorstuen? I dag droppet jeg å dra på en visning ene og alene fordi jeg tror jeg ikke kommer til å "nå opp" til den prisen den leiligheten kommer til å ende på. Men man vet jo tross alt aldri... Hørte om en leilighet i det området som gikk for 800 000 over takst, men det var kanskje ikke et veldig vanlig tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Majorstuen. I vår gård er det nettopp solgt noen leiligheter, og selv om de var ganske like, gikk de til nokså ulik pris. To av dem trengte en del oppussing, men bare den ene ble solgt "billig" pga dette. Jeg tror det ble 400 000 mellom dem...

Moralen er vel at man bare må teste og se hva som skjer akkurat der og da.

Anonym poster: 88b66c35bd2016166a7ea4010a9c838f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Majorstuen. I vår gård er det nettopp solgt noen leiligheter, og selv om de var ganske like, gikk de til nokså ulik pris. To av dem trengte en del oppussing, men bare den ene ble solgt "billig" pga dette. Jeg tror det ble 400 000 mellom dem...

Moralen er vel at man bare må teste og se hva som skjer akkurat der og da.

Takk for svar! Vet du hva kvadratmeterprisen var på sånn ca? Ser for meg ca 65 000 per m2 jeg da, men det er kanskje lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse leilighetene er litt dyrere enn det du ser etter, så m2-prisen blir antagelig lavere. I dette tilfellet var det rundt 45 000, men både bad og kjøkken burde pusses opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...