Gå til innhold

Hvorfor blir jeg invitert om jeg ikke er ønsket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg skal møte venninnen min og de andre der, på dette møtestedet ...

Men jeg klarte først ikke å gjøre noe med saken, så jeg gikk å la meg. Dagen etter sendte jeg melding til venninnen min om "takk for svar, men hvorfor ringte kjæresten din å kjeftet på meg?

Da skrev hun tilbake at det hadde han ikke gjort.

Jeg skrev at jo, det hadde han.

Hun skrev tilbake at det hadde han ikke gjort og lurte på hva jeg tullet med.

Jeg skrev at "nå skjønner jeg ingenting. Først gidder du ikke svare på noen meldinger på facebook eller sms. Etter mye mas fra meg ringer kjæresten din og kjefter på meg. Deretter sender du melding og svarer på spørsmålet mitt.

Hva er det som skjer? Vil dere ikke ha meg med?

Da svarte hun tilbake "Det er ingenting som skjer, og kjæresten min har iallfall ikke kjeftet på deg. Selvfølgelig vil vi ha deg med. Grunnen til at jeg ikke fikk svart er fordi det har skjedd så mye her, og jeg fikk ikke tid til å sette meg ned å skrive. Var så sliten. Så har det vært dårlig dekning her, så da fikk jeg ikke beskjedene dine...

Du trenger ferie - så bestill billett, så snakkes vi der ....blablablba..."

Så nå har jeg sittet her og vært veldig forvirra de siste dagene... Jeg bestilte jo billett, fordi venninnen min skrev at hun håpte jeg skulle komme.

Anonym poster: 3a0670b3a593aaeb5246db92917a794a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville har skrevet på nytt at du ikke ønsker å dra før du får svar på hvorfor kjæresten kjeftet på deg. Si du ble lei deg og at du vil synes det blir ubehagelig å møte han igjen.

Men skjønte ikke helt: Nektet hun for at han hadde ringt i det hele tatt, eller nektet hun for at han hadde kjeftet?

Anonym poster: 0f5dc4b26a1bb97cd45711f566f73a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå har jeg sittet her og vært veldig forvirra de siste dagene... Jeg bestilte jo billett, fordi venninnen min skrev at hun håpte jeg skulle komme.

Du kan da ikke være så dum.. hun kan jo ikke skrive at hun ikke vil ha deg med på tur. Har du litt selvrespekt så tar du en alvorsprat med henne, og hvis hun fortsatt mener at kjæresten ikke har kjeftet på deg så kan du bare droppe hele turen.

Anonym poster: dfd3f3c4db62c8cedf1d5773f7ead8d3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg klarte først ikke å gjøre noe med saken, så jeg gikk å la meg. Dagen etter sendte jeg melding til venninnen min om "takk for svar, men hvorfor ringte kjæresten din å kjeftet på meg?

Jeg skrev at "nå skjønner jeg ingenting. Først gidder du ikke svare på noen meldinger på facebook eller sms. Etter mye mas fra meg ringer kjæresten din og kjefter på meg. Deretter sender du melding og svarer på spørsmålet mitt.

Da svarte hun tilbake "Det er ingenting som skjer, og kjæresten min har iallfall ikke kjeftet på deg. Selvfølgelig vil vi ha deg med. Grunnen til at jeg ikke fikk svart er fordi det har skjedd så mye her, og jeg fikk ikke tid til å sette meg ned å skrive. Var så sliten. Så har det vært dårlig dekning her, så da fikk jeg ikke beskjedene dine...

Be henne sjekke loggen på telefonen sin så ser hun at det har blitt ringt fra den til deg mens hun var på ferie med kjæresten sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For en megge. her driver hun å anklager deg for å juge om at typen har kjefta på deg? herregud.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så tiltaksløs og passiv du er. Du blir dårlig behandlet og vi forteller deg at du blir dårlig behandlet. IKKE DRA PÅ DEN JÆVLA TUREN. Du har jo ikke hørt feil, kjæresten hennes skjelte deg ut. Hvorfor bry deg om å få henne til å innrømme det? Hun sier 'nei det gjorde han ikke', det viser bare hvor skadet i hodet dette paret er. Hvis du drar på turen kan du la være å klage her, vi har fortalt deg hva du skal gjøre og at det ikke er vanlig å behandle vennene sine sånn. Slutt å send meldinger til henne! Hun svarer ikke det du vil hun skal svare uansett.

Anonym poster: 3fd4f2edda9bf5f1b6c70b190dc2c280

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så provosert over sånne folk som veninna di! Drit i henne. Håper virkelig ikke du blir med på turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...