Gå til innhold

Hvorfor blir jeg invitert om jeg ikke er ønsket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt invitert med på en helgetur av en venninne, og vi er flere som er invitert, det er gjennom facebook.

Jeg har spurt et spørsmål på facebook som er litt vesentlig for at jeg skal kunne delta på turen, men har ikke fått noe svar på det.

Til slutt sendte jeg sms til venninnen min som arrangerte dette, og spurte spørsmålet mitt, og jeg skrev også at jeg hadde sendt henne spørsmål på facebook uten å få svar.

Hun skrev at hun hadde sett det, men ikke hadde tid til å svare akkurat da. Og nå var hun uten nett fordi hun tur med kjæresten.

Jeg skrev greit, og spurte om det jeg lurte på på sms, men hun svarte ikke. Jeg sendte en sms til, men ingen svar...

Jeg pleier å gå innom facebook en liten tur nesten hver dag, og idag så jeg tilfeldigvis at hun hadde vært inne på facebook å gratulert en venninne med dagen... Jeg trodde ikke hun hadde nett, og ikke kunne svare, jeg ...

Får følelsen av at jeg ble invitert, men at hun håpet jeg ville takke nei... Jeg takker ofte nei, fordi det ofte kan være vanskelig for meg å dra pga private ting.

Nå har jeg mulighet for å dra, men siden hun unngår å svare på spørsmålet mitt, blir det litt vanskelig for meg å bestille bill ...

Det blir fort utsolgt, så da får jeg kanskje ikke dratt likevel.

Bare en liten utblåsing fra meg, fordi jeg føler jeg prater til en vegg...

Og forresten, hun la nylig ut et bilde av meg og henne sammen på facebook, så jeg skjønner overhodet ingenting, jeg... :klo:

Anonym poster: 3a0670b3a593aaeb5246db92917a794a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det lurer på? -Reagerer hun kanskje på hva enn du lurer sånn på.

Anonym poster: a5ab3ea86f5dd052db846136fa0a064f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det kan virke som hun kanskje er lei av at du alltid har et eller annet problem? Kanskje hun ikke vet svaret på spørsmålet og ikke vet hva hun skal svare?

Hva med å ringe henne da? Evt. spør noen andre om de vet? Eller finne utav det selv?

Anonym poster: 0f5dc4b26a1bb97cd45711f566f73a3c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta toget til et sted på fjellet, også skal jeg møte de andre der. De kommer med bil. Så kjører vi sammen dit vi skal på vidda.

Problemet er at jeg ikke vet når jeg må være der å møte de på fjellet. Og jeg vil jo helst kjøpe minipris, for jeg har ikke råd til å betale full pris. Er bare noen få billetter igjen nå, så jeg bør kjøpe ganske fort.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke sier når jeg bør være der? For meg føles det som om hun håper på at jeg ikke skal komme...

Jeg plager ikke henne med problemet mitt. Det eneste er at jeg sier om jeg kan eller ikke, og det er det. Problemet mitt er ikke synlig, så det er ikke som blir belastet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RING henne.

Blir det ikke litt teit å ringe henne, når jeg har sent 2 meldinger på facebook og 2 meldinger på sms? Vil jo ikke forstyrre henne på turen med kjæresten ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Hun har ikke svart deg fordi hun ikke vet når de kommer til være der.

Det er jo ikke bare avhengig av henne, men også de andre i bilen. Jeg skjønner du er frustrert for du trenger å vite det ifbm. billettbest. men å lage masse problemer inni hodet ditt, og tvile på vennskapet det gjør ikke ting enklere for deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt, men hun tok ikke telefonen. Sendte enda en melding om at det hadde vært fint å få svar på om jeg måtte komme før et tidspunkt på møteplassen vår, fordi det var ikke så mange billetter igjen nå... Føler at hun blir litt sur, fordi hun vil være i fred med kjæresten ... Liker ikke å mase sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun rett og slett ikke har peiling på når de kommer til å være der enda, og derfor ikke har svart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare avhengig av henne, men også de andre i bilen. Jeg skjønner du er frustrert for du trenger å vite det ifbm. billettbest. men å lage masse problemer inni hodet ditt, og tvile på vennskapet det gjør ikke ting enklere for deg.

Ja, men jeg kan godt vente der noen timer, for det er jo en liten bygd der vi skal møtes, så jeg kan kose meg der så lenge. Problemet er om de kommer tidligere enn meg, og må vente mange timer, eller om de syns det er greit å vente på meg. Dette har jeg også spurt henne om. Jaja, jeg vet iallfall at jeg slipper å tenke mer på dette når den siste billetten går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

så spørr noen andre osm skal på turen da vell. Du vet hun er opptatt, og du vet hun er på tur med kjæresten. Ikke lag hele scenarioet i hodet ditt før du vet fakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun rett og slett ikke har peiling på når de kommer til å være der enda, og derfor ikke har svart?

Da lar man ikke være å svare, da svarer man "vet ikke".

Jeg hadde også stusset om jeg var deg, TS...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hjelp ... venninnen min ringte nettopp, men det var kjæresten hennes som ringte fra hennes telefon. Han var veldig irritert og ba meg la henne være i fred. Han sa at hun ikke kunne svare på det nå, og at de ville være i fred uten forstyrrelser.

Jeg fikk ikke sagt så mye, for han pratet i ett og var veldig irritert...

Han sa hun ville ta kontakt når de kom tilbake, og så slengte han på røret.

Fikk litt bakoversveis, og har iallfall mistet lysten på å dra på tur. Uansett, så ryker vel de siste billettene, så jeg får uansett ikke dra...

Og til dere som mener jeg plager henne med problemet mitt - det har jeg aldri gjort. Hun vet jo om det, men det gjør jo de nærmeste, er ikke det naturlig? Jeg er uansett ikke en person som liker å plage andre med problemene mine, så det er utrolig sjelden vi prater om det. Er jo samtaler hvor vi kommer innpå det og prater om det, men da faller det seg naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hjelp ... venninnen min ringte nettopp, men det var kjæresten hennes som ringte fra hennes telefon. Han var veldig irritert og ba meg la henne være i fred. Han sa at hun ikke kunne svare på det nå, og at de ville være i fred uten forstyrrelser.

Jeg fikk ikke sagt så mye, for han pratet i ett og var veldig irritert...

Han sa hun ville ta kontakt når de kom tilbake, og så slengte han på røret.

Fikk litt bakoversveis, og har iallfall mistet lysten på å dra på tur. Uansett, så ryker vel de siste billettene, så jeg får uansett ikke dra...

Og til dere som mener jeg plager henne med problemet mitt - det har jeg aldri gjort. Hun vet jo om det, men det gjør jo de nærmeste, er ikke det naturlig? Jeg er uansett ikke en person som liker å plage andre med problemene mine, så det er utrolig sjelden vi prater om det. Er jo samtaler hvor vi kommer innpå det og prater om det, men da faller det seg naturlig.

Dette hadde avgjort saken for min del. Jeg hadde ikke reist etter en slik telefon.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

jeg hadde også stusset om jeg var TS, kjenner du noen andre som skal være med på turen så du kan spørre en av dem istedet?

lagt til: etter den telefonen fra typen så hadde ikke jeg dratt i det hele tatt.

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg for en idiot. Tror jeg hadde takket nei når det skal være så vanskelig å få vite tidspunkt. Normalt oppegående mennesker klarer å si et tidspunkt eller si at de vet det ikke før senere. De fleste mennesker må planlegge når de skal på en tur. Det er ikke alltid man kan hive seg rundt på minuttet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde avgjort saken for min del. Jeg hadde ikke reist etter en slik telefon.

Ikke jeg heller. Det kan til og med være jeg hadde sunket så lavt som å late som om jeg skulle dra, avtalt møtetidspunkt (dersom jeg fikk informasjon om når de hadde tenkt å være framme, ja) og så latt dem stå der og vente - og ikke svart når de sendte mld/ringte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...