Gå til innhold

Venter på et lite mirakel i magen ♥♥

Gjest airam90

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Er vel omtrent 60 prosent sjanse for å få en positiv test 12 dpo, 40 prosent sjanse for negativ, så kan være lurt å vente til IKM (men, er du som meg så er du nok litt for nysgjerrig til å la være, hehe).

Er faktisk litt usikker på når IKM er, da jeg ikke vet om det var torsdagen eller onsdagen jeg hadde EL siden jeg glemte å måle videre og se når den ble negativ igjen.

Siden jeg testet positiv tirsdag og onsdag så er det jo fult mulig at IKM er lengre unna enn jeg trodde. Men ifølge kalenderen min er IKM idag. Vi får bare se om TR dukker opp :) Om den skulle være forsinket tar jeg heller en ny test imorgen.

Håpe håpe!!! Det er ikke bare bare å være testere gitt, det tar mye mer krefter enn jeg trodde. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du er flink jeg da! At du klarer å holde deg i skinnet med den testinga! Jeg er jo så utålmodig at jeg måtte teste allerede i dag! 10dpo!

Dette med testinga er jo så ulidelig spennende! og det er like spennende hveeer gang!

heier på deg og at TR holder seg borte!!!

:kosteskaft::pisk:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Hehe, pp1 testet jeg jo 1 gang i timen nesten :fnise: neida, ikke fult så ille men.

Denne gangen har vi jo vært på bryllupsreise og ikke hatt det stoore behovet for å teste, vil ikke gå rundt å være skuffet og lei meg fordi jeg får negativ da liksom, hehe.

Ingen TR har kommet, den skulle kommet igår etter min plan... Blendahvit test idag :klo:

Har ingen tegn på at TR er på vei heller, så skjønner lite av dette...

Kan jo være jeg hadde EL seinere enn jeg trodde også siden jeg ikke testet videre etter positiv ELtest..

Er helt øm og støl i hele kroppen, vet ikke om det har noe med reisen hjem fra varmere strøk eller hva det kan være.

Om jeg ikke er gravid, vil jeg helst at TR dukker opp idag så vi kan starte igjen på PP3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Da er det vell ikke mye annet å gjøre enn å vente å se! :) Krysse fingrer og tær å håpe på det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Takk Drømmeren :)

Idag har jeg fått litt lyyyyst brun utfold. Det pleier egentlig bare å si bang - og så var mensen der.

Har sjeldent fått brunt utflod før TR, tuller syklusen seg nå? Den var jo så dønn presis hver gang siden jeg sluttet på p-ringen. GAH...

*vente vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

Ingen TR, men mensmurringer :( Så regner med den kommer idag eller imorgen.

Tok test idag ja, men den var blendahvit. Så gidder ikke ta flere nå :P sparer de heller til neste runde ;)

Litt trist, for man blir jo litt giret når mensen blir utsatt med et lite håp om at det e pga graviditet.

Nå e eg egentlig bare sur for den ikke har kommet så vi kan hoppe på PP3. Hehe

Så TR - du er veldig velkommen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det at en blir litt trist når mensen kommer, når den er forsinket :( Men, godt den kommer nå da hvertfall, hvis den skal komme. Enn om den hadde blitt enda mer forsinket. Det gir hvertfall mer håp :/ Men, da blir det en ny runde med prøving, å håpe det blir siste gang :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Da var tanta kommet på besøk med brask og bram........

Kjenner dette blir en smertefull uke, da jeg allerede har slukt paralgin forte uten hell... Lykken med smertefri mensen varte ikke lenge gitt :P

Jaja, da var EL regnet rundt 9 sept.

Denne gangen SKAL det gå altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Mensen begynner å nerme seg ferdig tror jeg, har alltid spotting i mange dager før den gir seg. Men nå ga den seg heldigvis tidlig tror jeg.

6 dager og litt spotting nå så håper jeg at jeg er ferdig over helgen.

Jeg har jo som regel mens i 10-12 dager....hurra

Humøret er på bunn, er trøtt, sur, lei, grinete og alt på en gang.

Har HELDIGVIS ikke vært plaget med menssmerter slik som første dagen!!

Men idag så har jeg hatt mye vonn stikking i magen, lurer på hvorfor? Har jo mensen enda men pleier da aldri å ha vondt på slutten.

Tok en EL test bare for å sjekke at det ikke var noe EL som var litt tildig ute, men den var svak. Stikker godt også. Rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Huff, har hatt skikkelig vonn stikking i magen. Skvetter jo til når det kommer for det er så vondt.

Ikke særlig behagelig. Kaan jo være eggløsning, men litt tildig enda ifølge min syklus. Skal ta en test seinere.

Er veldig veldig snart ferdig med mensen og bare spotter litt. Tidlig ferdig denne gangen tror jeg :)

Hadde bare kjempesterke menssmerter de to første dagene, etter det har jeg ikke hatt vondt før nå, så menssmerter kan det jo ikke være og føles helt anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble mensen ferdig mye tidligere enn den skulle noe som var fantastisk!

Periodene mine har blitt en DRØM i forhold til de siste 5 årene. Helt merkelig.

Jeg har både vært sykemeldt, til mange leger som mener jeg har endometriose osv. Men de siste 3-4 periodene har jeg vært 100% oppegående :D

I og med at TR stakk tidligere gjør jo at EL kommer tildigere :D Noe som jeg syns er fantastisk!

Ser på EL-testene at LH-nivået stiger og stikkingene i magen kan skylles EL. Stikker mye idag også, så tror det jobber fælt der nede.

Ifølge kalenderen min er EL satt til 4 sept. Spennendes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh som ting ordner seg :)

Fikk jo vite at jobben hadde lurt meg anngående den stillingsprosenten jeg var tilbydt til den jeg endte opp med. Altså sank jeg fra 100-60% stilling.

Sånn går det når man ikke sjekker kontrakten orntlig, men den fikk jeg jo ikke før lenge etter jeg fikk jobben også, midt i bryllup og alt som skjedde.

Jeg har vært kjempelei meg, over at vi kanskje burde utsette prøvingen pga jeg ikke hadde den 100%.

Men nå dukket det opp en annen jobb. Så vi kjører på videre! :D

Ble jo ferdig med TR tidligere, selv om den var 2 dager forsinket.

Så denne perioden har vært på 7 dager istedenfor 9-12 dager som jeg pleier å ha. Lykke!

Ifølge Pink Pad appen min skal jeg ha EL imorgen, men den andre Woman Log appen skal jeg ha det den 9. Siden EL testene har blitt sterkere de siste dagene, men fortsatt svake heller jeg mer mot den siste.

Har ikke helt fått igang utfloden heller. Vi får håpe jeg får en positiv EL-test snart!!! :D Da hopper vi i høyet :D hihiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så kjedelig det er å vente på EL!!!

Pink Pad appen sier jeg skulle hatt EL den 4. Den har enda ikke kommet....

Den andre Woman Log appen sier jeg skal ha den den 9ende. Hååååper denne stemmer altså!!!

EL-testene er jo sterke, men ikke så sterke at dem er positive. Der har de liksom holdt seg noen dager nå. Gleder meg til å teste idag igjen :)

Stikkingen jeg hadde rundt dagen etter jeg var ferdig med mensen ga seg fort. Men idag har det begynt igjen og denne gangen er det motsatt side av sist gang jeg hadde EL.

Ingen EL slim enda, men jeg ser på den faktasiden om EL-slim at jeg nermer meg det stadiet med EL slim etter hvordan mitt har utviklet seg :) Det er jo et pluss.

Vi holder oss hvertfall til annenhver dag foreløbig.

Det som er så synn er at både meg og mannen er veldig sensitive nedentil og blir veldig fort sår. Så vi vil liksom ikke bli så sår der til EL kommer at vi ikke klarer å ha sex, haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG!!! Får jo ikke positiv EL-test!!! Jeg som hadde så på punkt å prikke nøyaktig EL sist og ikke minst mensen.

Den ene appen min håper jeg virkelig stemmer, for den andre stemmer jo hvertfall ikke!

Har så sykt stikking i magen på venstre side, skikkelig murring. Tydelig at eggstokken jobber for harde livet med å slippe egg.

Håper det får det til, jeg er lei av å vente!

Prøver å ikke tenke på det, men blir jo litt irritert når jeg har så sterke EL-smerter men ingen positiv EL-test.

Sutre sutre..

Fikk nettopp vite at en bekjent er gravid og at det ikke var særlig planlagt. Svir langt inn i hjerteroten.

Hvorfor henne og ikke meg liksom.

Ja, jeg vet jeg bare har prøvd i 3 måneder og mange prøver i mange mange måneder og år, men likevel!

Skikkelig syteinnlegg her gitt, men humøret er så sykt lite på topp for tiden. Hehe

Endret av airam90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er denne EL-testen positiv?

Regner med å få enda sterkere imorgen vist ikke :)

Sist ble teststreken sterkere enn kontrollstreken, så satser på den blir enda sterkere imorgen.

Lurer veldig på om denne er positiv, de er vel like sterke, syns også teststreken er enda sterkere, bare ikke likt mønster som kontrollstreken.

Hva syns dere jenter? :)

post-59632-0-20247800-1347149038_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er positiv!!! :) Da har du EL alt fra 12-36 timer, tror jeg det er:) Trolig i dag da? Kjent noen mensmurringer eller mer stilkkinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...