Gå til innhold

Skal bli far med feil dame.

Gjest Jens

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

I dag er det igen angrerett for menn opp mot farskap. Det er nettopp dagens fastsettelse av farskap som MÅ endres.

En mann er ikke far før farskapet er fastsatt.

Det er ufattelig mange som gnåler om dagens ordning. og det virker som dere ikke skjønner det handler om at dagens system MÅ endres.

Dette er viktig da det kynisk utnyttes, En må tette smutthullene for de som spekulerer.

Se annen vei, det er politikere som gnåler om fedre som slipper unna barnebidrag.

Hvorfor gnåler de ikke like mye om damer som lager barn mot en manns vilje?

Ganske enkelt for det ikke er politisk korrekt.

Feminismen har gått for langt. Men blir ikke behandlet korrekt her.Det er det flere framtredende fagfolk som mener.

http://www.dagbladet...itikk/22766668/

Hvordan utnyttes det der kynisk av kvinner da?

Hvilke type fagfolk mener det har gått for langt>? sosiloger, leger, rengjøringsbetjenter?

Er det ikke greit at vi nå kan ta DNA-tester sånn at menn får fastslått at de er far? Det må da være mye bedre enn hvordan det var før?

Hvorfor skulle de gnåle om at kvinner lager barn mot menns vilje?

Det er jo ikke akkurat sånn at kvinner voldtar menn eller nekter dem å bruke kondom.

Og hvorfor skulle ikke politikerne gnåle om mennene som unndrar seg sitt økonomiske ansvar?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke type fagfolk mener det har gått for langt>? sosiloger, leger, rengjøringsbetjenter?

Er det ikke greit at vi nå kan ta DNA-tester sånn at menn får fastslått at de er far? Det må da være mye bedre enn hvordan det var før?

Det er jo ikke akkurat sånn at kvinner voldtar menn eller nekter dem å bruke kondom.

Og hvorfor skulle ikke politikerne gnåle om mennene som unndrar seg sitt økonomiske ansvar?

.

Har skrevet dette mange ganger men er det tomt mellom øra? Liker ikke skrive det men en kan bli frustert av hvordan enkelte oppfatter det de leser.

1. Det skal ikke bli som før da kvinner stod alene uten valgt og sosiale ordninger.

2. Kvinner kan velge fritt som i dag hva de vil gjøre.

3. Her kommer det nye. Mannen skal kunne frasi seg farskapet de 12 første uker etter unnfangelsen.

Alle punkter er like viktige i min oppfatning og jeg ser pkt.3 like naturlig som pkt.1 og 2.

Håper dette var redgjørende for deg?

Hva ser du eventuellt er galt i det jeg mener da begge foreldre får velge hva de selv vil?

Jeg prøver se på dette med åpent sinn slik alle skal ha det godt etter en uønsket hendelse.

Det er vanskelig for en mann også å ta valget.

Det burde selvfølgelig aldri ha oppstått en graviditet men tema er når graviditeten har oppstått. Jeg har ikke ment noe her om foranledningen for en uønsket graviditet for både mann og kvinne.

Håper den siste setningen også blir lagt til grunn for evnentuelle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

I arikkel på link får du svar på ditt første spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva ser du eventuellt er galt i det jeg mener da begge foreldre får velge hva de selv vil?

Mannen hadde valget da han valgte å ikke bruke kondom. Hva er det du ikke forstår med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hadde valget da han valgte å ikke bruke kondom. Hva er det du ikke forstår med det?

Jeg forstår at du ikke skjønner spørsmålet mitt. Graviditeten er allerede oppstått og en skal finne en løsning for både kvinne og mann. Som du ser ba jeg dette legges til grunn i eventuelle svar og det er ikke gjort.

Takk, og håper du forstår mine tanker som mener er det beste for begge parter. Samme for barnet om kvinnen velger føde noe jeg mener hun kan velge selv. Dette for å unngå konflikter for barnet, mor og far.

Det blir her da ingen far som er fastsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg forstår at du ikke skjønner spørsmålet mitt. Graviditeten er allerede oppstått og en skal finne en løsning for både kvinne og mann. Som du ser ba jeg dette legges til grunn i eventuelle svar og det er ikke gjort

Jepp, fordi mannen ikke brukte kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...