Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #321 Del Skrevet 31. juli 2012 På mange måter så forklarer disse kvinnene her hvorfor menn har funnet det mest hensiktmessig og umyndiggjøre kvinner, slik kvinner har vært umyndiggjort det aller meste av menneskehetenes historie. Vel, men dagens tider forteller oss hvor hensiktsmessig det faktisk er at mannen ikke lenger kan gjøre det. Sånn at menn ikke lenger kan svikte sine egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 31. juli 2012 #322 Del Skrevet 31. juli 2012 På mange måter så forklarer disse kvinnene her hvorfor menn har funnet det mest hensiktmessig og umyndiggjøre kvinner, slik kvinner har vært umyndiggjort det aller meste av menneskehetenes historie. Hvorfor ikke bare innrømme at det er nettopp slik du vil ha det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #323 Del Skrevet 31. juli 2012 Vel, men dagens tider forteller oss hvor hensiktsmessig det faktisk er at mannen ikke lenger kan gjøre det. Sånn at menn ikke lenger kan svikte sine egne barn. ...uansett om kvinnen lurte dem. Ja, det er veldig hensiktsmessig - for kvinner som lurer ikke minst. Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #324 Del Skrevet 31. juli 2012 ...uansett om kvinnen lurte dem. Ja, det er veldig hensiktsmessig - for kvinner som lurer ikke minst. Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Hun lurer han ikke når han ikke tok ansvar for egen seksualitet og trakk på kondomet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #325 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg sitter i alle fall ikke igjenn med en løsunge.. Synes ikke synd på menn som stoler blindt på fremmede kvinner Slikt får konsekvenser for dem selv. Men er bare fint at de hjelper kvinner med å få seg en etterlengtet baby, på en enkel og gratis måte. Synes det er skremmende holdning du viser. Du er sikkert ikke alene herller. Er ikke rart det blir problemer i ettertid ved et uønsket farskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #326 Del Skrevet 31. juli 2012 Synes det er skremmende holdning du viser. Du er sikkert ikke alene herller. Er ikke rart det blir problemer i ettertid ved et uønsket farskap. Problemer mannen kunne unngått ved å bruke kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #327 Del Skrevet 31. juli 2012 Synes det er skremmende holdning du viser. Du er sikkert ikke alene herller. Er ikke rart det blir problemer i ettertid ved et uønsket farskap. Nei, hun er nok ikke alene om det. Så derfor: KONDOM! KONDOM! KONDOM! Anonym poster: 5b1f7ac0912172d172bca568545d5db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #328 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja nå har det hendt meg med. Eller det vil si det kommer til å skje at jeg skal bli far og hun som skal bli mor er feil dame. Ja vi har hatt sex men det var ikke meningen det skulle bli barn fra min side i hvert fall. Hun sier det samme men er så lykkelig og glad for graviditeten dette selv om vi ikke har noen kontakt. Vi var sammen noen få uker og hadde heftig sex der hun sier hun har brukt prevensjon som hun har gjort i mange år. Hun er 35 og jeg 22 så det er en hvis aldersforskjell der jeg regner med hun har god erfaring med dette. Siden hun har 2 andre barn med menn som hun ikke har vært i seriøst fohold med så lurer jeg på om gravidteten gjort med overlegg fra hennes side. Ja sukk jeg er ikke klar for å bli far nå og ikke med denne damen. Det var ikke akkurart med henne jeg så for meg et familieforhold selv om hun er ei søt VAR ei hyggelig dame da vi møttes. Hun vil nå ikke ha kontakt og sier hun klarer oppgaven selv. Har spurt henne hva hun tenker om farskapet, det vil hun ikke svare eller snakke om. Jeg regner vel med jeg får regninger med barnebidrag og en vanskelig situasjon om jeg vil være far og ha kontakt med barnet. Regner vel med jeg får noen formaninger om kondom ovs.her. Men når damer sier som her er det ikke naturlig med bruk av det. Ja menn er lettlurte vil mange si men slik er nå naturen at kvinner har all makten i slike situasjoner og Norge støtter de slik de får all den hjelp, og mer til mens menn blir sittende som svarteper. Dette er ikke riktig i et land som skal være et demokrati.Det føles ikke rettferdig og det oppmuntrer til alle slags handlinger som ikke er i samsvar med regleverket. Ærlig talt ja du er bare 22 år men du visste om konsekvensene, må lære til neste gang da ? du visste vel at sjansen for at hun ble gravid var til stede om du ikke brukte kondom ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #329 Del Skrevet 31. juli 2012 Ærlig talt ja du er bare 22 år men du visste om konsekvensene, må lære til neste gang da ? du visste vel at sjansen for at hun ble gravid var til stede om du ikke brukte kondom ? Det handler vel om litt mer? Når en blir kjent med ei dame noen uker er det vel ikke uvanlig å ikke buke kondom og stole på det hun sier? Skulle en ikke det hvordan kan da være venner eller noe mer når en ikke kan stole på en kvinne? Det er faktisk slik jeg forstår TS i startinnegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 31. juli 2012 #330 Del Skrevet 31. juli 2012 Det handler vel om litt mer? Når en blir kjent med ei dame noen uker er det vel ikke uvanlig å ikke buke kondom og stole på det hun sier? Skulle en ikke det hvordan kan da være venner eller noe mer når en ikke kan stole på en kvinne? Det er faktisk slik jeg forstår TS i startinnegget. Om dere bare var fuckbuddies var det iallefall teit å ikke bruke kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 31. juli 2012 #331 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Javel. Så når jeg er en fyr som virkelig ønsker å se det beste i alle, og som lar dem få min tillit til de evt. måtte vise seg å ikke være den tilliten verdig, så er jeg en som fortjener slik behandling? Synes det er noe forferdelig galt med verden når standard-svaret på alle problemer er å ikke stole på folk. Mistillit avler mistillit, så til slutt er vel det vi oppnår at ingen kan stole på noen. At det er noe å smile av forstår jeg bare ikke. Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Min far lærte meg helt fra barnsben av, at man ALDRI kan stole helt på noen Mennesker er en skummel art, noe alle bør være obs på. Endret 31. juli 2012 av Starlit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #332 Del Skrevet 1. august 2012 Det handler vel om litt mer? Når en blir kjent med ei dame noen uker er det vel ikke uvanlig å ikke buke kondom og stole på det hun sier? Skulle en ikke det hvordan kan da være venner eller noe mer når en ikke kan stole på en kvinne? Det er faktisk slik jeg forstår TS i startinnegget. Har man kjent noen i bare noen uker bruker man hvertfall kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 1. august 2012 #333 Del Skrevet 1. august 2012 Det er ikke hun som bestemmer om du skal være en del av barnets liv eller ikke, det er det du som gjør. Barnet har bare en far, og hvis det er deg synes jeg absolutt ikke at du bare skal finne deg i å bli fortalt at du ikke er en del av det hele. Ta ansvar og oppfør deg slik at du ikke angrer senere når barnet/ungdommen/den voksne sønnen eller datteren din oppsøker deg og spør hvorfor du ikke brydde deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #334 Del Skrevet 1. august 2012 Det er ikke hun som bestemmer om du skal være en del av barnets liv eller ikke, det er det du som gjør. Barnet har bare en far, og hvis det er deg synes jeg absolutt ikke at du bare skal finne deg i å bli fortalt at du ikke er en del av det hele. Ta ansvar og oppfør deg slik at du ikke angrer senere når barnet/ungdommen/den voksne sønnen eller datteren din oppsøker deg og spør hvorfor du ikke brydde deg. Er det så vanskelig å forstå? Det handler ikke om i stikke fra et farskap men å kunne si fra seg et farskap. Det handler ikke abort spørsmålet. Da det handler om å si fra seg et farskap en ikke var enig i skulle oppstå. Skal ikke bruke ord som kan forståes slik at en føler seg mindre intligent men du verden så lyst en hard et i denn tråden da noen ikke klarer lese TS. hovedinnlegg og se problemstillingen. Det handler om menns likeverd rundt sin rolle rundt farskapet på lik linje med at mor kan vurdere sin morsrolle i 12 uker etter unnfangelsen. Har feminiseringen tatt overhånd? Dagbladet i dag. http://www.dagbladet...rtiet/22768182/ http://www.dagbladet...rihet/22691900/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #335 Del Skrevet 1. august 2012 Er det så vanskelig å forstå? Det handler ikke om i stikke fra et farskap men å kunne si fra seg et farskap. Det handler ikke abort spørsmålet. Da det handler om å si fra seg et farskap en ikke var enig i skulle oppstå. Skal ikke bruke ord som kan forståes slik at en føler seg mindre intligent men du verden så lyst en hard et i denn tråden da noen ikke klarer lese TS. hovedinnlegg og se problemstillingen. Det handler om menns likeverd rundt sin rolle rundt farskapet på lik linje med at mor kan vurdere sin morsrolle i 12 uker etter unnfangelsen. Har feminiseringen tatt overhånd? Dagbladet i dag. http://www.dagbladet...rtiet/22768182/ http://www.dagbladet...rihet/22691900/ Hadde TS brukt kondom så hadde det ikke blitt noe farskap på ham. Ingen angrerett her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2012 #336 Del Skrevet 1. august 2012 Er det så vanskelig å forstå? Det handler ikke om i stikke fra et farskap men å kunne si fra seg et farskap. Det handler ikke abort spørsmålet. Da det handler om å si fra seg et farskap en ikke var enig i skulle oppstå. Skal ikke bruke ord som kan forståes slik at en føler seg mindre intligent men du verden så lyst en hard et i denn tråden da noen ikke klarer lese TS. hovedinnlegg og se problemstillingen. Det handler om menns likeverd rundt sin rolle rundt farskapet på lik linje med at mor kan vurdere sin morsrolle i 12 uker etter unnfangelsen. Har feminiseringen tatt overhånd? Dagbladet i dag. http://www.dagbladet...rtiet/22768182/ http://www.dagbladet...rihet/22691900/ En sa seg enig i at ens eventuelle farskap skulle avgjøres av en annen i det man valgte å ligge med henne. Det burde virkelig ikke kommet som en overraskelse på menn at de kan risikere å få barn med kvinnen de ligger med? Er ikke dette almenn kjent? Menn vet at de ikke har angremuligheter, likevel tar de sjansen. Hvorfor tar de sjansen, om de vet at det overhodet ikke passer dem å få barn? Jeg begriper det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #337 Del Skrevet 1. august 2012 Nei ærlig talt altså, hvis man ikke har lyst å bli far så er det på med kondomet mannfolk, dette har ikke noe med at han er en mann, det har med hans personlighet som menneske, han valgte å la være å bruke det, og nå vil han ha en slags rett til å trekke tilbake farskapet på grunn av at vi kan det?? Nei, hadde jeg vært mann hadde jeg tatt med meg kondomet i lomma anytime og anywhere om jeg ikke ville blitt far, og brukt det og tatt ansvar !! til og med jeg som er kvinner passer på å ha med meg kondom om jeg ikke vil bli mor og samtidig tar jeg p-pillene. En kvinne kan glemme en p-pille og da er vi også ille ute, så da må både vi også ha kondom i lomma om vi vil unngå svangerskap !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. august 2012 #338 Del Skrevet 1. august 2012 En sa seg enig i at ens eventuelle farskap skulle avgjøres av en annen i det man valgte å ligge med henne. Det burde virkelig ikke kommet som en overraskelse på menn at de kan risikere å få barn med kvinnen de ligger med? Er ikke dette almenn kjent? Menn vet at de ikke har angremuligheter, likevel tar de sjansen. Hvorfor tar de sjansen, om de vet at det overhodet ikke passer dem å få barn? Jeg begriper det ikke! Nei, det er ufattelig at den logiske bristen kan slå seg SÅ vrang kun på grunn av kåtskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #339 Del Skrevet 1. august 2012 En sa seg enig i at ens eventuelle farskap skulle avgjøres av en annen i det man valgte å ligge med henne. Det burde virkelig ikke kommet som en overraskelse på menn at de kan risikere å få barn med kvinnen de ligger med? Er ikke dette almenn kjent? Menn vet at de ikke har angremuligheter, likevel tar de sjansen. Hvorfor tar de sjansen, om de vet at det overhodet ikke passer dem å få barn? Jeg begriper det ikke! Jeg har en teori som går ut på at det ikke gjør menn noe at de har barn her og der, så lenge de slipper å ta noe økonomisk ansvar for barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #340 Del Skrevet 1. august 2012 I dag er det igen angrerett for menn opp mot farskap. Det er nettopp dagens fastsettelse av farskap som MÅ endres. En mann er ikke far før farskapet er fastsatt. Det er ufattelig mange som gnåler om dagens ordning. og det virker som dere ikke skjønner det handler om at dagens system MÅ endres. Dette er viktig da det kynisk utnyttes, En må tette smutthullene for de som spekulerer. Se annen vei, det er politikere som gnåler om fedre som slipper unna barnebidrag. Hvorfor gnåler de ikke like mye om damer som lager barn mot en manns vilje? Ganske enkelt for det ikke er politisk korrekt. Feminismen har gått for langt. Men blir ikke behandlet korrekt her.Det er det flere framtredende fagfolk som mener. http://www.dagbladet...itikk/22766668/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå