Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #301 Del Skrevet 29. juli 2012 http://www.bt.no/nyh...re-2739686.html http://www.bt.no/nyh...or-2732982.html http://www.bt.no/nyh...ke-2732979.html http://www.bt.no/nyh...ne-2732958.html Når en leser linker forstår alle at det er bedre at en mann aldri innvolveres der farskap ikke er ønsket. Det er store muligheter for konflikter med mor. Derfor har TS.et stort poeng at menn kan velge farskap når barn ikke er ønsket etter et "arbeidsuhell" eller "pålurt farskap". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #302 Del Skrevet 29. juli 2012 http://www.bt.no/nyh...ne-2732958.htm Kvinnene i denne tråden vil ikke høre dette: Politikere ønsker å forandre bidragssystemet for å forhindre at mødre kan tjene på hindre barnet å være med far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juli 2012 #303 Del Skrevet 29. juli 2012 Visste du at i katolske land så mener det med en gang kvinnen ligger med en mann så har hun "samtykket" til at det kan bli barn? Hvorfor skal det være så annerledes for dere? Forstår dere ikke hvordan man skaper barn her i verden? Jaha hva er det så mennene samtykker til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. juli 2012 #304 Del Skrevet 29. juli 2012 Jaha hva er det så mennene samtykker til? Tømmings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2012 #305 Del Skrevet 30. juli 2012 Pålurt farskap er en mental voldtekt av mannen. Snakk med de som vet. Kvinner går ustraffet rundt og gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #306 Del Skrevet 30. juli 2012 Pålurt farskap er en mental voldtekt av mannen. Snakk med de som vet. Kvinner går ustraffet rundt og gjør dette. Er enig at det er fryktelig galt, men å kalle det voldtekt blir litt misvisende. Dessuten noe som er gjentatt utallige ganger: Ikke la dere lure da. Bruk kondom. Javel så reduserer det følelsen litt, men det trenger ikke alltid å være negativt. Kanskje dere klarer å holde på lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #307 Del Skrevet 30. juli 2012 Kvinnene i denne tråden vil ikke høre dette: Jeg er enig i at det er urettferdig at menn har så lite rettigheter i barnefordelingssaker. Men jeg føler dette blir en annen sak enn å sutre over at man ikke kan få lov å stikke fra ansvar og må betale bidrag. Denne artikkelen handler jo om menn som ønsker å delta i barnets liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #308 Del Skrevet 30. juli 2012 Pålurt farskap er en mental voldtekt av mannen. Snakk med de som vet. Kvinner går ustraffet rundt og gjør dette. Mannen kan forhindre den her mentale voldtekten som du kaller det med å bruke kondom hver gang han har sex med en kvinne som han ikke ser for seg som mor til sine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #309 Del Skrevet 30. juli 2012 Mannen kan forhindre den her mentale voldtekten som du kaller det med å bruke kondom hver gang han har sex med en kvinne som han ikke ser for seg som mor til sine barn. Sier det samme som noen andre har sagt tidligere. menn både i australia og usa har ikke slike dusteaversjoner mot å bruke kondom. Virker som om noen av mennene her inne mener det er et overgrep mot mannen at han må bruke kondom. Herregud. ikke rart klamydia er så utbredt i dette landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #310 Del Skrevet 30. juli 2012 Sier det samme som noen andre har sagt tidligere. menn både i australia og usa har ikke slike dusteaversjoner mot å bruke kondom. Virker som om noen av mennene her inne mener det er et overgrep mot mannen at han må bruke kondom. Herregud. ikke rart klamydia er så utbredt i dette landet. Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2012 #311 Del Skrevet 30. juli 2012 akkurat på samme måte da du bestemte deg for å ikke ha kondom på, hun bestemte seg for å beholde barnet. Tror alt er meget rettferdig her. Uansett lykke til ,for nå er dere knyttet sammen i hvet fall til barnet er 18 år gammel P.S Tror ikke alltid på ein jente når hun sier at hun bruker p pille eller eventuelt nokke annet, tenk først og fremst med den hodet hodet du har på skuldrene ikke med den du har i buksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #312 Del Skrevet 30. juli 2012 akkurat på samme måte da du bestemte deg for å ikke ha kondom på, hun bestemte seg for å beholde barnet. Tror alt er meget rettferdig her. Uansett lykke til ,for nå er dere knyttet sammen i hvet fall til barnet er 18 år gammel P.S Tror ikke alltid på ein jente når hun sier at hun bruker p pille eller eventuelt nokke annet, tenk først og fremst med den hodet hodet du har på skuldrene ikke med den du har i buksa Bra tankegang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 31. juli 2012 #313 Del Skrevet 31. juli 2012 Synes nå helt ælig at menn som ikke gidder å ta forhåndsregler, fortjener å havne i problemer Vettet deres avspeiler seg som regel via handlingene de gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #314 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er noe utrolig provoserende med alle som presterer å si "du dreit deg ut, nå skal du brenne i helvete som den dritten du er", og attpåtil legge på en smiley på slutten. Det fremstår nesten... ...ondt. Er det ikke noe som heter at det er menneskelig å feile? Men dere brukerne som sier slikt har vel aldri gjort noe som helst som dere angrer på regner jeg med.... Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #315 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er noe utrolig provoserende med alle som presterer å si "du dreit deg ut, nå skal du brenne i helvete som den dritten du er", og attpåtil legge på en smiley på slutten. Det fremstår nesten... ...ondt. Er det ikke noe som heter at det er menneskelig å feile? Men dere brukerne som sier slikt har vel aldri gjort noe som helst som dere angrer på regner jeg med.... Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Godt sagt. Kvinner feiler jo aldri,hehe. De har alltid rett vet en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #316 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er noe utrolig provoserende med alle som presterer å si "du dreit deg ut, nå skal du brenne i helvete som den dritten du er", og attpåtil legge på en smiley på slutten. Det fremstår nesten... ...ondt. Er det ikke noe som heter at det er menneskelig å feile? Men dere brukerne som sier slikt har vel aldri gjort noe som helst som dere angrer på regner jeg med.... Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Ja, mange menn har vist en kvinnfiendtlig holdning her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 31. juli 2012 #317 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Det er noe utrolig provoserende med alle som presterer å si "du dreit deg ut, nå skal du brenne i helvete som den dritten du er", og attpåtil legge på en smiley på slutten. Det fremstår nesten... ...ondt. Er det ikke noe som heter at det er menneskelig å feile? Men dere brukerne som sier slikt har vel aldri gjort noe som helst som dere angrer på regner jeg med.... Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c Jeg sitter i alle fall ikke igjenn med en løsunge.. Synes ikke synd på menn som stoler blindt på fremmede kvinner Slikt får konsekvenser for dem selv. Men er bare fint at de hjelper kvinner med å få seg en etterlengtet baby, på en enkel og gratis måte. Endret 31. juli 2012 av Starlit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #318 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg sitter i alle fall ikke igjenn med en løsunge.. Synes ikke synd på menn som stoler blindt på fremmede kvinner Slikt får konsekvenser for dem selv. Men er bare fint at de hjelper kvinner med å få seg en etterlengtet baby, på en enkel og gratis måte. Javel. Så når jeg er en fyr som virkelig ønsker å se det beste i alle, og som lar dem få min tillit til de evt. måtte vise seg å ikke være den tilliten verdig, så er jeg en som fortjener slik behandling? Synes det er noe forferdelig galt med verden når standard-svaret på alle problemer er å ikke stole på folk. Mistillit avler mistillit, så til slutt er vel det vi oppnår at ingen kan stole på noen. At det er noe å smile av forstår jeg bare ikke. Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2012 #319 Del Skrevet 31. juli 2012 Anonym poster: 0d16a684d0f75c7a2e797ed6e9be974c På mange måter så forklarer disse kvinnene her hvorfor menn har funnet det mest hensiktmessig og umyndiggjøre kvinner, slik kvinner har vært umyndiggjort det aller meste av menneskehetenes historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2012 #320 Del Skrevet 31. juli 2012 akkurat på samme måte da du bestemte deg for å ikke ha kondom på, hun bestemte seg for å beholde barnet. Tror alt er meget rettferdig her. Uansett lykke til ,for nå er dere knyttet sammen i hvet fall til barnet er 18 år gammel P.S Tror ikke alltid på ein jente når hun sier at hun bruker p pille eller eventuelt nokke annet, tenk først og fremst med den hodet hodet du har på skuldrene ikke med den du har i buksa DU bestemte at det ikke skulle brukes kondom på, det er du som har tatt valget om og ha sex eller ikke. Ergo, din kropp ditt ansvar, - ikke rart man kalte det en jente som hadde vært uheldig i gamle dager. Den oppfordringen til og tro at kvinner lyver er en forstyrrelse jeg via lovverket vil fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå