AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #101 Del Skrevet 28. juli 2012 Men hvorfor lærte du ikke din sønn at han bare burde pule kvinner han såg for seg som mor til sine barn og å bruke kondom? Er det det menn skal lære altså? Å bare ha sex med dem de vil ha barn med? Så du innrømmer at denne lovgivingen har kvinnelig interesser likevel? Å sørge for at menn skal gå inn i forhold med damene i stedet for å bare ha sex? han har vel rett til å ha sex med akkurat de han vil å ha sex for nytelsens skyld. Skulle jeg lært han at det var feil? Nei vettuhva! bidragene fra kvinnelige brukere her er ikka annet enn usaklige, enspora kommentarer for å fremme sine egne interesser her. Utrolig provoserende å lese! Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2012 #102 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja, men herregud. Dette er selvfølgelig en helt vanvittig grusom og fæl ting å gjøre, og det må selvfølgelig slås ekstremt hardt ned på. Skal man kunne gjøre noe med det, så må man vel endre loverket. Jeg tør allikevel påstå at når en dame blir gravid og barnefaren dermed må betale bidrag, så er omstendighetene i de aller, aller fleste tilfeller ekstremt annerledes enn dette. (Kraftig understatement.) Ser ikke helt hvordan en kvinne som bor i Norge kan tjene på å bli gravid, tåpelig utsagn spør du meg. Dog, man spurte jo bare etter en måte man kan tjene penger på denne barnebidragsordningen, og det går jo ann å utnytte den siden loven og reglene ikke i vare tar menn's interesser, men kvinnens og barnets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juli 2012 #103 Del Skrevet 28. juli 2012 Skal man slippe unna graviditet så får man beskytte seg, og ikke bare satse på at noen andre tar det ansvaret - og dette gjelder BEGGE kjønn. Blir litt feil og si det når dere kan både ta abort og adoptere bort, mens vi menn verken kan ta abort eller adoptere bort. Blir bare litt feil og si det, om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #104 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Er det det menn skal lære altså? Å bare ha sex med dem de vil ha barn med? Så du innrømmer at denne lovgivingen har kvinnelig interesser likevel? Å sørge for at menn skal gå inn i forhold med damene i stedet for å bare ha sex? han har vel rett til å ha sex med akkurat de han vil å ha sex for nytelsens skyld. Skulle jeg lært han at det var feil? Nei vettuhva! bidragene fra kvinnelige brukere her er ikka annet enn usaklige, enspora kommentarer for å fremme sine egne interesser her. Utrolig provoserende å lese! Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Vel, men den her nytelsen har sin pris all den tid det er slik naturen har lagt opp at vi mennesker lager barn. Så det må menn bare ta innover seg og beskytte seg når de puler kvinner de ikke med sikkerhet vet bruker prevensjon eller ikek vil ha barn med, og ved tilfeldige seksuelle forbindelser, for kondom beskytter mot kjønnsykdommer også. Endret 28. juli 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 28. juli 2012 #105 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det det menn skal lære altså? Å bare ha sex med dem de vil ha barn med? Nei. Men å lære at det kan bli barn av sex, kan muligens være litt nyttig. Skal man kunne gjøre noe med det, så må man vel endre loverket. Ideelt sett, så ja, men man kan jo bare ikke basere lovverk på ekstremtilfeller, idet dette i svært mange tilfeller jo vil gå ut over folk som rettmessig har krav på ting. Blir litt feil og si det når dere kan både ta abort og adoptere bort, mens vi menn verken kan ta abort eller adoptere bort. Blir bare litt feil og si det, om du skjønner? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #106 Del Skrevet 28. juli 2012 Det er provoserende ad helvete til at mennene som diskuterer her så beleilig glemmer barneperspektivet, men så gjerne husker sin pikks behov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 28. juli 2012 #107 Del Skrevet 28. juli 2012 Blir litt feil og si det når dere kan både ta abort og adoptere bort, mens vi menn verken kan ta abort eller adoptere bort. Blir bare litt feil og si det, om du skjønner? Nope, når det gjelder beskyttelse så har begge muligheten til å bruke det. Når det gjelder abort så er det snakk om biologi, og her er vil det alltid være slik at kvinnen har siste ord. Adopsjon derimot, så er jeg ganske så sikker på at det er slik i Norge at mannen har rett på å da si nei, og selv omsorgen ha barnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #108 Del Skrevet 28. juli 2012 Nope, når det gjelder beskyttelse så har begge muligheten til å bruke det. Når det gjelder abort så er det snakk om biologi, og her er vil det alltid være slik at kvinnen har siste ord. Adopsjon derimot, så er jeg ganske så sikker på at det er slik i Norge at mannen har rett på å da si nei, og selv omsorgen ha barnet. hvilken biologisk egenskap er det dere har som gir dere mulighet til å abortere slik som det måtte passe dere? Biologien tilsier at dere selv er ansvarlig for deres egen graviditet og at menn gjerne må ture unna hvis de skulle føle for det. Biologien sier ikke at kvinner bare må abortere som de vil mens menn får la henne avgjøre om han blir med barn eller ikke.... Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #109 Del Skrevet 28. juli 2012 Det er provoserende ad helvete til at mennene som diskuterer her så beleilig glemmer barneperspektivet, men så gjerne husker sin pikks behov. Det er provoserende ad helvete til at mennene som diskuterer her så beleilig glemmer barneperspektivet, men så gjerne husker sin pikks behov. Ja, bære fram et barn man ikke har råd til å ha alene og må snylte på en mann for å bære det fram er jo å tenke på barnet? Kvinner tenker ikke på barnet i noe større grad enn menn, Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #110 Del Skrevet 28. juli 2012 hvilken biologisk egenskap er det dere har som gir dere mulighet til å abortere slik som det måtte passe dere? Biologien tilsier at dere selv er ansvarlig for deres egen graviditet og at menn gjerne må ture unna hvis de skulle føle for det. Biologien sier ikke at kvinner bare må abortere som de vil mens menn får la henne avgjøre om han blir med barn eller ikke.... Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Noe så åndsvakt skrevget. Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #111 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja, bære fram et barn man ikke har råd til å ha alene og må snylte på en mann for å bære det fram er jo å tenke på barnet? Kvinner tenker ikke på barnet i noe større grad enn menn, Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Snylte på en mann? Hvor ble det av kondombruken da>? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #112 Del Skrevet 28. juli 2012 Noe så åndsvakt skrevget. Ler og ler. rette rævva som feis ja. Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #113 Del Skrevet 28. juli 2012 rette rævva som feis ja. Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 28. juli 2012 #114 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg blir kraftig provosert over din arroganse. Grunnen til at du ikke står på kjøkkenet nå er pga menns raushet og rettferdighet. Når likestilling kommer andre veien derimot, da er det ikke mye å hente for oss menn nei. Dette er ikke noe du bare kan feie under teppe. Dette er en veldig viktig debatt og diskusjon, og den må taes. Vi kan virkelig ikke ha et samfunn der det ene kjønns synspunkter blir holdt som den ultimate sannhet og fasit og de som snakker mot er enten trassig undom med for lang sommerferie eller bitre gamle gubber. Menn trenger også å bli tatt seriøst her. Anonym poster: 3cc6ab5df0c802bd390a46a6b551645e Ja, for det har jo ingenting med rødstrømpenes kamp for likestilling å gjøre, som mange av dere menn meget motvillig måtte akseptere. Raushet og rettferdighet.... Jaujau.. Endret 28. juli 2012 av Minde09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 28. juli 2012 #115 Del Skrevet 28. juli 2012 Det føles ikke rettferdig og det oppmuntrer til alle slags handlinger som ikke er i samsvar med regleverket. Jeg lurer på hva du mener her? ----------------------- Jeg vet ikke om du er blitt lurt, og du er heller ikke selv 100% sikker på det, men om det er slik er det utrolig råttent gjort av dama. Alt du foretar deg i livet har sine konsekvenser i alvorlig og mindre alvorlig grad. Det handler om å stå for sine egne handlinger og ta konsekvensene som følger. I ditt tilfelle er du nå en vordende far. Om du ble lurt eller ei så er det et barn på vei. Du kan ikke bestemme om hun skal ta abort, men du har også rettigheter i forhold til barnet. Det er opp til deg om du vil benytte deg av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #116 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ja nå har det hendt meg med. Eller det vil si det kommer til å skje at jeg skal bli far og hun som skal bli mor er feil dame. Ja vi har hatt sex men det var ikke meningen det skulle bli barn fra min side i hvert fall. Hun sier det samme men er så lykkelig og glad for graviditeten dette selv om vi ikke har noen kontakt. Vi var sammen noen få uker og hadde heftig sex der hun sier hun har brukt prevensjon som hun har gjort i mange år. Hun er 35 og jeg 22 så det er en hvis aldersforskjell der jeg regner med hun har god erfaring med dette. Siden hun har 2 andre barn med menn som hun ikke har vært i seriøst fohold med så lurer jeg på om gravidteten gjort med overlegg fra hennes side. Ja sukk jeg er ikke klar for å bli far nå og ikke med denne damen. Det var ikke akkurart med henne jeg så for meg et familieforhold selv om hun er ei søt VAR ei hyggelig dame da vi møttes. Hun vil nå ikke ha kontakt og sier hun klarer oppgaven selv. Har spurt henne hva hun tenker om farskapet, det vil hun ikke svare eller snakke om. Jeg regner vel med jeg får regninger med barnebidrag og en vanskelig situasjon om jeg vil være far og ha kontakt med barnet. Regner vel med jeg får noen formaninger om kondom ovs.her. Men når damer sier som her er det ikke naturlig med bruk av det. Ja menn er lettlurte vil mange si men slik er nå naturen at kvinner har all makten i slike situasjoner og Norge støtter de slik de får all den hjelp, og mer til mens menn blir sittende som svarteper. Dette er ikke riktig i et land som skal være et demokrati.Det føles ikke rettferdig og det oppmuntrer til alle slags handlinger som ikke er i samsvar med regleverket. Brukte du noe prevensjon da eller stolte du blindt på henne? Jaja jeg vet det er litt i seneste laget å si dette når skaden alt er skjedd. Dette suger. Du har all min sympati. Syns det var dårlig gjort av henne å lure deg slik spesielt siden du bare er 22 år. Skulle ønske det var en måte du kunne vri deg unna barnebidraget her. Men neste gang du puler ei tilfeldig dame, bruk for gods sake kondom. For din egen del. Endret 28. juli 2012 av BettyBoop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #117 Del Skrevet 28. juli 2012 Brukte du noe prevensjon da eller stolte du blindt på henne? Jaja jeg vet det er litt i seneste laget å si dette når skaden alt er skjedd. Dette suger. Du har all min sympati. Syns det var dårlig gjort av henne å lure deg slik spesielt siden du bare er 22 år. Skulle ønske det var en måte du kunne vri deg unna barnebidraget her. Men neste gang du puler ei tilfeldig dame, bruk for gods sake kondom. For din egen del. Seriøst BB. skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #118 Del Skrevet 28. juli 2012 Seriøst BB. skjerp deg. Han er jo bare 22. Og hun var godt over 30. hun er den mest voksne og burde vite bedre. han er bare en guttunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #119 Del Skrevet 28. juli 2012 Han er jo bare 22. Og hun var godt over 30. hun er den mest voksne og burde vite bedre. han er bare en guttunge. Uhell kan skje for voksne mennesker også. Og han er 22 år, ikke tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2012 #120 Del Skrevet 28. juli 2012 Uhell kan skje for voksne mennesker også. Og han er 22 år, ikke tolv. Men hun burdfe vite bedre enn å ha seg med en på bare 22. Herregud mange gutter på 22 har jo nettopp flyttet hjemmefra jo. De har null livserfaring. Kanskje han er student og og ikke har råd til å betale bidrag. Ja han var dum og skulle brukt kondom, men hun godt voksne dama skulle bedt han om å bruke det siden han selv var så dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå