Gjest Jens Skrevet 28. juli 2012 #1 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja nå har det hendt meg med. Eller det vil si det kommer til å skje at jeg skal bli far og hun som skal bli mor er feil dame. Ja vi har hatt sex men det var ikke meningen det skulle bli barn fra min side i hvert fall. Hun sier det samme men er så lykkelig og glad for graviditeten dette selv om vi ikke har noen kontakt. Vi var sammen noen få uker og hadde heftig sex der hun sier hun har brukt prevensjon som hun har gjort i mange år. Hun er 35 og jeg 22 så det er en hvis aldersforskjell der jeg regner med hun har god erfaring med dette. Siden hun har 2 andre barn med menn som hun ikke har vært i seriøst fohold med så lurer jeg på om gravidteten gjort med overlegg fra hennes side. Ja sukk jeg er ikke klar for å bli far nå og ikke med denne damen. Det var ikke akkurart med henne jeg så for meg et familieforhold selv om hun er ei søt VAR ei hyggelig dame da vi møttes. Hun vil nå ikke ha kontakt og sier hun klarer oppgaven selv. Har spurt henne hva hun tenker om farskapet, det vil hun ikke svare eller snakke om. Jeg regner vel med jeg får regninger med barnebidrag og en vanskelig situasjon om jeg vil være far og ha kontakt med barnet. Regner vel med jeg får noen formaninger om kondom ovs.her. Men når damer sier som her er det ikke naturlig med bruk av det. Ja menn er lettlurte vil mange si men slik er nå naturen at kvinner har all makten i slike situasjoner og Norge støtter de slik de får all den hjelp, og mer til mens menn blir sittende som svarteper. Dette er ikke riktig i et land som skal være et demokrati.Det føles ikke rettferdig og det oppmuntrer til alle slags handlinger som ikke er i samsvar med regleverket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Del Skrevet 28. juli 2012 synes det er rart å blande demokrati her. når det gjelder min egen kropp finnes det ingen demokrati ,jeg bestemmer ! du burde brukt kondom så enkelt er det faktisk. mye mulig hun planla det og det er mulig hun ikke gjorde det. jeg vet ikke men du burde vite bedre enn å bare stikke pikken inn! Anonym poster: 473718231469c6cc4022892472b2b677 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #3 Del Skrevet 28. juli 2012 synes det er rart å blande demokrati her. når det gjelder min egen kropp finnes det ingen demokrati ,jeg bestemmer ! du burde brukt kondom så enkelt er det faktisk. mye mulig hun planla det og det er mulig hun ikke gjorde det. jeg vet ikke men du burde vite bedre enn å bare stikke pikken inn! Anonym poster: 473718231469c6cc4022892472b2b677 Typisk svar, de fleste vet at det er ikke slik i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 28. juli 2012 #4 Del Skrevet 28. juli 2012 Begynner smått å bli en anelse lei av disse trådene.. "Hun lurte meg til farskap" "Alle kvinner er slu jævler som er ute etter sæden min" "Hvorfor må jeg bruke kondom når jeg har sex, hvis jeg ikke vil bli far?" "Hvorfor kan ikke jeg bestemme om hun skal ta abort?" Eller fra damene's side; "Han er ikke blind!" "Hvorfor ser han på andre kvinner?" "Han var utro" "Jeg vil kontrollere han" "Han fikk ståpikk i feil situasjon" "Han snakket med en annen dame!" "Jeg leste på den private facebookchatten hans og oppdaget at han har jentevenner!" Skjønner at alle situasjoner er unike (?), og at mange av dem faktisk er reelle, men alle som lager slike tråder for som oftest samme svar! Og TS; Du stiller ikke spørsmål, du ber ikke om råd.. Hva vil du egentlig frem til? Er dette enda en av disse trådene som skal "bevise" hvor jævlige vi kvinner er, og hvorfor dere mannfolk skal ha rett til å bestemme abort? Eller ville du bare konstatere at du skal bli far? I såfall; Gratulerer. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Del Skrevet 28. juli 2012 Denne tråden er kun en kopi av en eldre tråd. Anonym poster: 0d7ed6d7ae2261ffbb99d05fb1a86ac5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #6 Del Skrevet 28. juli 2012 Dette er vel ikke noe nytt tema og det gjentar seg gang etter gang. Slik er livet og det er riktignok flere slike tråder uten at det den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #7 Del Skrevet 28. juli 2012 Dette er vel ikke noe nytt tema og det gjentar seg gang etter gang. Slik er livet og det er riktignok flere slike tråder uten at det den samme. Når HI er copy+past fra en gammel tråd, da er det ikke samme tema - da er det samme sak. Anonym poster: 0d7ed6d7ae2261ffbb99d05fb1a86ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #8 Del Skrevet 28. juli 2012 HI er copy+past ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Skrevet 28. juli 2012 #9 Del Skrevet 28. juli 2012 Hun er vel en av de som livnærer seg og ungene på inntekt ifra staten og barnefedrene går jeg ut ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #10 Del Skrevet 28. juli 2012 HI er copy+past ? HI står for hovedinnlegg, altså det første innlegget i tråden. Anonym poster: 0d7ed6d7ae2261ffbb99d05fb1a86ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. juli 2012 #11 Del Skrevet 28. juli 2012 You be screwed. Og det var både uten hanske, glidemiddel eller oppvarming. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puffy Skrevet 28. juli 2012 #12 Del Skrevet 28. juli 2012 Uff, synes virkelig synd på deg. Men det er veldig lite du får gjort med det, til syvende og sist er det jo henne som tar valget. Synes jenter skal tenke mer på den de får barn med, skjønner ikke at man vil ha barn med noen som virkelig ikke har lyst på barn. Kunne aldri falt meg inn å beholde et barn hvis den jeg ble gravid med hadde nektet plent. Men som sagt så er det dessverre ikke så mye du får gjort med det. Du får prøve å gjøre det beste ut av det. Kanskje du vil trives som pappa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 28. juli 2012 #13 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Begynner smått å bli en anelse lei av disse trådene.. "Hun lurte meg til farskap" "Alle kvinner er slu jævler som er ute etter sæden min" "Hvorfor må jeg bruke kondom når jeg har sex, hvis jeg ikke vil bli far?" "Hvorfor kan ikke jeg bestemme om hun skal ta abort?" Eller fra damene's side; "Han er ikke blind!" "Hvorfor ser han på andre kvinner?" "Han var utro" "Jeg vil kontrollere han" "Han fikk ståpikk i feil situasjon" "Han snakket med en annen dame!" "Jeg leste på den private facebookchatten hans og oppdaget at han har jentevenner!" Skjønner at alle situasjoner er unike (?), og at mange av dem faktisk er reelle, men alle som lager slike tråder for som oftest samme svar! Og TS; Du stiller ikke spørsmål, du ber ikke om råd.. Hva vil du egentlig frem til? Er dette enda en av disse trådene som skal "bevise" hvor jævlige vi kvinner er, og hvorfor dere mannfolk skal ha rett til å bestemme abort? Eller ville du bare konstatere at du skal bli far? I såfall; Gratulerer. Heelt enig!!! Dette blir igjen nok en tråd full av skitt-kasting. Her inne sitter en "søt liten gjeng" som må ha usedvanlig lite å gjøre på fritiden som starter slike tråder. Jeg får vondt i magan av disse trådene. Her inne finner jeg ofte noe av det mest nedrige jeg har lest i mitt liv. Og noen av disse er/blir foreldre......barn som skal videreføre hatet deres....??? Endret 28. juli 2012 av Odd Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #14 Del Skrevet 28. juli 2012 Uff, synes virkelig synd på deg. Men det er veldig lite du får gjort med det, til syvende og sist er det jo henne som tar valget. Synes jenter skal tenke mer på den de får barn med, skjønner ikke at man vil ha barn med noen som virkelig ikke har lyst på barn. Kunne aldri falt meg inn å beholde et barn hvis den jeg ble gravid med hadde nektet plent. Men som sagt så er det dessverre ikke så mye du får gjort med det. Du får prøve å gjøre det beste ut av det. Kanskje du vil trives som pappa Enig med deg. DNA må også en mann kreve når han skal bli far slik. Det kan mor heller ikke nekte selv om kan forsinke det hele om hun ikke vil sammarbeide. en kan også lure til seg DNA fra barnet ved samvær og sende inn på postordre. http://www.dnatest.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 28. juli 2012 #15 Del Skrevet 28. juli 2012 Vær glad det bare er et barn og ikke AIDS...... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dione Skrevet 28. juli 2012 #16 Del Skrevet 28. juli 2012 Er kvinne selv, men synes at enkelte kvinner kan er utrolig slu når det kommer til slike saker. Jeg skjønner meg ikke på slike kvinner, etter min mening er de ikke riktig gode i hodet sitt. Hadde aldri falt meg inn å beholde et barn hvis barnefaren og ikke var sammen, og hvis det ikke var et ønske fra begge om å beholde det. Men så ville jeg aldri ha hatt sex uten sikker prevensjon om jeg ikke ønsket å bli gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #17 Del Skrevet 28. juli 2012 I noen tilfeller er det ganske enkelt å bevise svindelen. Det er kvinner som forteller hva de har gjort til venninner og til og med noen som legger det på nett. Det vil selvfølgelig ikke bestandig kunne bevises, men i prinsippet er det ikke vanskeligere å bevise at en kvinne har lurt en mann til å bli far enn at en mann har voldtatt en kvinne og at det ikke var frivillig sex. Noen ganger er det umulig å bevise, andre ganger er det opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orgine Skrevet 28. juli 2012 #18 Del Skrevet 28. juli 2012 Når noen forteller om noe som ikke er uvanlig får noen det til å virke som det er noe som nesten er oppspinn og ikke skjer. Dette er noe som hender og kommer til å hende så lenge det finnes mennesker med kjønnsdrifter. I noen miljøer er det status å få barn på denne måten både med unge og eldre menn bare de er resurssterke og har god økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2012 #19 Del Skrevet 28. juli 2012 Lykke til uansett hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2012 #20 Del Skrevet 28. juli 2012 Vær glad det bare er et barn og ikke AIDS...... Du ligner litt på de menn som sier at det bare var ett knull og ikke en voldtekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå