Gå til innhold

Dere i 30 årene. Ser dere mye annerledes enn da dere var rundt 20?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser bedre ut kroppslig nå enn i tjueåra. I starten av tjueåra var jeg veldig tynn, men sånn som dere her inne liker å kalle "tynnfeit" eller hva det var. Jeg var altså fullstendig utrent og slapp, men tynn.

I midten av tjueåra la jeg på meg 10-12 kilo, og syntes jeg selv så ille ut.

Som 30-åring tok jeg tak i ting, begynte å trene, gikk ned i vekt, og er nå, som 31-åring, bedre trent, har bedre kondis og slankere og mer "fit" kropp enn jeg har hatt noen gang. Jeg trener ofte, er mye gladere og har bedre selvtillit. Jeg ser at jeg ser eldre ut i ansiktet, jeg har for eksempel linjer rundt øynene, men jeg syns egentlig det er ganske fint.

Liker at jeg ikke ser ut som en 18-åring lenger, men syns heller ikke jeg ser gammel ut. Er vel for første gang fornøyd med utseendet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er midt i 30 årene, og mange trur jeg er midt i 20 årene.

Veier det samme, trener like mye men annerledes. Da musklene forsvinner raskere, og huden blir slappere, trener jeg mer hard styrke. Det har ført til mer definerte muskler i stedet for "tenåringskroppen" jeg hadde i 20 årene.

Håret er litt kortere. Ansiktet har blitt litt bredere. Noen få linjer i øyekroken har dukket opp når jeg smiler. Jeg er litt mer opptatt av å holde meg fin og velstelt hele tiden (pent hår, stelte negler, nøytral sminke), og mindre opptatt av skille meg ut.

Den største forandringen er den indre selvtillitten. Jeg er så trygg på meg selv, og lykkelig. Jeg griper ordet i forsamlinger, tar på meg oppgaver og står på krava, uten å tenke over det to ganger.

Anonym poster: bec5f81295432f7d79dbe3eb9d7d75a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 20 årene var jeg mann. I 30 årene har jeg vært kvinne. Så ja, ser veldig annerledes ut :transe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...