Singha Skrevet 26. juli 2012 #1 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hei. Jeg pleier ikke tørre gjøre slikt som dette, men... Det har seg slik at jeg har lyst til å se den nye Batman-filmen. Problemet er at jeg har en forholdsvis snever omgangskrets og samtlige er ute av byen på grunn av ferie. Så da tenkte jeg å kanskje prøve få en ny venninne siden anledningen byr seg. For å presisere så ser jeg hovedsaklig etter et helt platonisk treff med vennskap som mål om vi klikker utover selve kinoturen. Helst med ei jente ettersom jeg stort sett henger med mannfolk både privat og på jobb ellers og ikke har hatt noen skikkelige venninner siden jeg flyttet fra min fødeby til Bergen for noen år siden. Kort om meg: Mann 30, jobber fast men tar fag på UiB på fritiden. Sliter litt med sosial angst men jobber med det (derav denne posten!) og det går stort sett veldig bra i situasjoner der jeg møter en eller meget få nye personer samtidig. Av interesser er vel det som er vanlig for unge voksne i dag. Film, serier og bøker. Litt sport, reising og spilling. Jeg har forøvrig tilgang på et par fribilletter. Du får spandere en kaffe eller tilsvarende før/etter forestilling Så om du heller ikke har noe å gjøre på lørdag og kan tenke deg en tur på kino: Send en PM da vel! Endret 27. juli 2012 av Singha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #2 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg liker kino. Dog faller jeg vel litt utenfor målgruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2012 Om du faller utenfor målgruppen eller ei har i alle fall ikke jeg noen forutsetning for å si (ennå?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #4 Del Skrevet 27. juli 2012 Hehe, nei, det er sant. Jeg har nå etterlyst kinogjengere før her inne, jeg. Det er kjedelig å gå på kino alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå