Giacomo_P Skrevet 4. oktober 2012 #321 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eller Arachnida, som det også heter, på latin. Edderkoppdyr på norsk. Den engelske betegnelsen trenger vi da ikke her? ...og strengt tatt er edderkopper ikke de eneste arachnidene. Ekte edderkopper heder araneae, som er en undergruppe av arachnidene (de omfatter også f. eks. skorpioner, som gandske riktig er edderkoppdyr, men ikke ordentlige edderkopper). Jeg er veldig fascinert av edderkopper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerspinnet Skrevet 4. oktober 2012 #322 Del Skrevet 4. oktober 2012 ...og strengt tatt er edderkopper ikke de eneste arachnidene. Ekte edderkopper heder araneae, som er en undergruppe av arachnidene (de omfatter også f. eks. skorpioner, som gandske riktig er edderkoppdyr, men ikke ordentlige edderkopper). Jeg er veldig fascinert av edderkopper! Det stemmer. Det finnes også pseudoskorpioner. #3 - Jeg elsker faktaorientering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kunnskap er makt, kunnskap er sexy, men la oss allikevel holde denne tråden til rare fakta om oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2012 #324 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er god på å balansere ting i hendene, så lenge den tunge enden er øverst. Men sjonglering er komplett umulig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. oktober 2012 #325 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hver eksamensuke i tre år bodde jeg på en stor suite på Continental med svær balkong ut mot Karl Johan. Når andre studenter spurte om hvor jeg bodde under eksamensuken, svarte jeg bare at jeg bodde hos en bekjent. Mine øyne er grå/grønne. Jeg lærte ikke å stupe før jeg var 12/13. Lavvann og stupeøvelser fra brygga var ingen høydare da jeg var på den alderen. Hahaha! Endret 5. oktober 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 5. oktober 2012 #326 Del Skrevet 5. oktober 2012 Et personlig morrofaktum om meg er at det ikke finnes noen morsomme faktum om meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 5. oktober 2012 #327 Del Skrevet 5. oktober 2012 2. Hver gang jeg spiser noe som inneholder en ingrediens jeg aldri har smakt før, så blir det tungt å puste i et sekund. Jeg innbiller meg derfor at hvis noen noengang hadde prøvd å forgifte meg med å putte gift i noe jeg har spist før, så hadde jeg funnet ut av det 3. Jeg liker å lyse opp dagen til ukjente mennesker (eller jeg håper jeg gjør det) med å for eksempel legge igjen en lapp med et fint ordtak på i biblioteksbøker o.l 4. Jeg må alltid sitte meg slik at jeg har fullstendig oversikt i et rom, og alle utganger. Jeg får helt noia om jeg for eksempel må sitte med ryggen til en dør. 5. Jeg kan ikke gå med briller på dagtid, da føler jeg meg bare så trøtt. Dette tror jeg er fordi jeg bare har brukt briller om morgenen og kvelden i mange år rett etter jeg står opp og når jeg skal legge meg (kontaktlinser på dagtid). Så jeg forbinder brillene med at det er grytidlig på morgenen eller leggetid på kvelden. 6. Jeg får hodepine en til to timer før det begynner å tordne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2012 #328 Del Skrevet 5. oktober 2012 Et personlig morrofaktum om meg er at det ikke finnes noen morsomme faktum om meg... Come on ya pansy! Må legge til at jeg har vannskrekk, og svømmer bare bittelitt bedre enn en skiftesnøkkel. Stuping er for alle de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #329 Del Skrevet 5. oktober 2012 #45. jeg har vært tiltalt for å ha ført et motorisert kjøretøy mens jeg var påvirket av alkohol, på tross av at jeg aldri har drukket noe alkohol. tiltalen ble fullstendig frafalt, såklart, men den måtte opp i retten først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. oktober 2012 #330 Del Skrevet 6. oktober 2012 -Jeg har vært på en ulovlig reise i Sovjetunionen en gang i tiden. - Jeg har bodd i et kloster -Jeg har fått et personlig brev fra førsteadjutanten til Frankriges president -Jeg brukte en gang en romslig procent av studielånet mitt på å spandere en helaften i flere av byens fineste restauranter på en kvinne jeg ikke kjendte, og kun mødte to ganger: Da hun kaldte meg gjerrig, og da jeg trakterte hende efter bedste evne for å bevise at hun tok feil. -Det lengste tidsrommet jeg noensinde har jobbet er 72 timer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #331 Del Skrevet 13. oktober 2012 10# Når jeg virklig må pisse, sånn sikkelig og går på do synger jeg en sang mens jeg tisser. Den går I love to pee, I like to pee, I love to pee, pee is good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 13. oktober 2012 #332 Del Skrevet 13. oktober 2012 1 # Jeg har ikke Facebook. Crazy!! Har hatt det, men har slettet meg. Nå får jeg skikkelige dyre telefonregninger. 2 # Min favoritt musikksjanger er Boyband. Alle mobber meg for det. 3 # Jeg hater fotball, men en av mine exer begynte å spille proff-fotball etter vi slo opp. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) #46. Jeg vil alltid ha ting jeg aldri kan få. #47. jeg er en tallefjant #48. Jeg har gått fra en kvinne på grunn av hennes overdrevne WoW-spilling. #49. jeg har ofte på meg to sko #50. en gang så jeg kongen Endret 26. januar 2022 av SidFernwilter moro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #334 Del Skrevet 13. oktober 2012 2 # Min favoritt musikksjanger er Boyband. Alle mobber meg for det. Hvilket band er din favoritt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 13. oktober 2012 #335 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg pleier å spre rumpeballene når jeg skal fjærte i sosialt samvær.. trist start for min del på denne tråden.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2012 #336 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg pleier å spre rumpeballene når jeg skal fjærte i sosialt samvær.. Jeg pleier å gå på gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiserNoobs Skrevet 13. oktober 2012 #337 Del Skrevet 13. oktober 2012 1# Jeg kan kun blunke med det ene øyet. Dersom jeg holder øyelokket nede, og prøver å la det være der, spretter det bare automatisk opp når jeg har det andre oppe. Men ja jeg kan lukke begge samtidig! 2# Jeg klarer ikke å lage en U med tunga, eller krølle den på noen som helst måte. 3# Jeg brekker meg dersom jeg lukter makrell i tomat! 4# Jeg har tjent en god del penger på online gaming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 13. oktober 2012 #338 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) De som fulgte veldig godt med på fredagens God Morgen Norge, kunne se meg gå i bakgrunnen med røde chinos mens blomster-Finn dekorerte et bord. Endret 13. oktober 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 13. oktober 2012 #339 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvilket band er din favoritt da Det er lite med boyband nå om dagen, så det blir sånne 90 talls klassikere som A1, Blue og Backstreet Boys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 13. oktober 2012 #340 Del Skrevet 13. oktober 2012 Come on ya pansy! Jeg har blitt "dumpet" flere ganger fordi jeg ikke eier egen leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå