Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1#Jeg har ingen følelser i venstre lår, så min mor sier at om jeg havner i skytedrama så må jeg spørre om de kan skyte meg i beinet :)

2# jeg er livredd for folk som har maske(klovner, nissen, menneske statuer på gaten)

3#Jeg har aldri falt ned en trapp, men detter daglig opp!

4#Jeg HATER å henge opp klær, så kan heller vaske klesvasken 2 ganger enn å henge den opp førstegangen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

1. Jeg hadde så store problemer med rødming at jeg gikk gjennom en stor operasjon der legen kuttet nerver i brystet mitt. Lå en uke på sykehuset. Var dritvondt.

2. Når jeg er alene snuser jeg i underleppa.

3. Jeg klarer ikke kroppskontakt med andre jenter. Med kjæresten min er jeg ekstremt kosete, men fikser ikke sånn klemming og kiling på armen som venninnene mine driver med. Jiækk!!!

4. Jeg er mer glad i mamma enn pappa. Uten at det er en stor grunn til det annet enn at jeg bare føler det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg har alltid ønsket meg ett akvarium, men fisker friker meg litt ut

2. jeg er livredd fugler og fjærkre generelt

3. jeg må ha mange baller i luften på en gang, jeg kan aldri konsentrere meg om en ting av gangen

4. Jeg skulle ønske jeg kunne bo hos mamma og pappa men mannen min for alltid

5. Jeg piller meg ofte i nesa når jeg er alene

6. Da jeg var liten trodde jeg at jeg kunne bli en havfrue med å hive salt oppi badevannet

7. Jeg er utrolig sint om natta når jeg sover om noen lager så mye som ett *pip* blir GALEN :angry:

8. Jeg fikk ikke min første tanga før jeg var 14 år

9. Jeg løy om at jeg ikke var jomfru første gang jeg hadde sex, så begynte jeg å hylgrine mens vi hadde sex, følte barndommen min var over da, selvom jeg var 17 år.

10. Jeg har en tatovering jeg angrer på, men vil ikke si det til noen for da vil de bare fortelle meg hvor dum jeg var som gjorde det.

11. Jeg har hatt sex mens noen har filmen oss, aner ikke hvor videoen er nå, forhåpentligvis slettet :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#44 en gang kjøpte jeg feil cd, og likte den

Endret av SidFernwilter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#12 (?) Langefingrene mine er utrolig skeive (de spriker over en cm hvis jeg har de ved siden av hverandre)

#13 Jeg har sikkert verdensrekord i å svime av hos dyrlegen. Min gamle dyrlege begynte å mobbe meg til slutt "Doh, nå må du bare si fra om du begynner å bli svimmel igjen" Spesielt moro da jeg gikk rett i dørkarmen da en hund fikk en liten sprøyte bare (arbeidsuke på ungdomsskolen). Heldigvis blitt bedre nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#44. jeg var utdanningsbefal for en svært omtalt norsk person dømt for drap i de senere år, og er den direkte avgjørende personen for at han ikke fikk fortsette i det norske forsvaret. la det forøvrig være klart at han ikke er dømt av en norsk rett.

T.M.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/6# Jeg har brukbare kunskaper i historie som fører med seg viss problemer, 5# Jeg blir iritert når folk ikke vet forskjell på filmer som handler om middelalderen og de som handler om bronsje alderen, det var en gang en kar som trodde Troy og Braveheart var fra samme periode, selv om de er ca. 2500 år fra hverandre. 6# Det fører også med seg at jeg irritere meg over historiske feil i filmer, til det punkte at filmer som virklig strekker historien er usebare for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#44. jeg var utdanningsbefal for en svært omtalt norsk person dømt for drap i de senere år, og er den direkte avgjørende personen for at han ikke fikk fortsette i det norske forsvaret. la det forøvrig være klart at han ikke er dømt av en norsk rett.

Isj, nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor :P

Og Doh: du er ikke alene! Jeg tåler masse blod og gørr, men jeg svimte nesten av sist hos dyrlegen, da hunden min ble lagt i narkose. Det tålte jeg absolutt ikke.

Edit: får legge til en fact så dette ikke blir hektisk ot.

#9: jeg brukte smokk til jeg var ca 9 år. Var livredd for at noen skulle merke det. Da inngikk pappa og jeg en avtale om at om jeg kastet smokken, skulle han slutte å røyke. Jeg kastet smokken i flaskepost i elven, og sluttet etter det.

#10 Jeg lå to bøker foran de andre i klassen da jeg gikk på barneskolen (på tross av smokkbruk:p)

#11Jeg har reist gjennom Europa i en gammel cabriolet

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

01. Noe av det verste jeg vet er å spise ute på restaurant.

02. Er ikke glad i sommeren og varmt vær.

03. Hører på musikk uansett hva jeg gjør.

04. Når jeg jobbet i barnehagen lurte jeg alle ungene til å tro jeg var en prins.

05. Danser mye i leiligheten når jeg er alene.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7# Jeg er kverulant og kan ikke overse fakta feil når jeg kommer over de. Ser jeg noen som poster noen som er ca. riktig, må jeg fremdeles gi et utfyllende og heldekkende svar.

8# Blir veldig lett forelska.

9# Eneste grønnsaken jeg spiser er gulrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#1 Jeg er livredd for å spille golf, etter en noe traumatisk opplevelse fra jeg var sju år; jeg skulle spille minigolf for første gang da en idiotisk liten unge denger til meg rett over øyet med golfkøllen.

#2 Jeg liker kald/lunken mat veldig godt og den som prøver å varme middagrestene i mikroovnen/komfyren er ille ute for å si det sånn.

#3 Jeg har fem føflekker på hele kroppen.

#4 Jeg elsker cola og velger det anyday fremfor en eller annen fin vin/champagne.

#5 Når jeg mister ting på gulvet tar jeg de opp med føttene akkurat som en ape.

#6 Jeg har alltid vært fascinert over mennesker med lange negler siden jeg aldri har fått lov til å ha det selv, da jeg har har spilt piano under stort sett hele min oppvekst.

#7 Den første blomsten jeg lærte meg å si navnet til var: tussilago farfara. (altså det latinske navnet på hestehov)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- Jeg drev aktivt med hjemmelading av patroner til mine jaktrifler før. Altså, jeg lagde mine egne patroner i stedet for å kjøpe over disk. Den gangen synes jeg det var spennende å lage egne varianter til både jakt og trening. Ingen tror det, men jeg har en flott ladebenk i kjelleren hjemme. Trenger bare mer hylsefett og en ny kruttvekt.

- Jeg har vært aktiv medlem i pistolklubb.

- Jeg har to hole-in-one i golf. Begge på par tre, selvsagt.

- Da jeg var liten lærte jeg først å snakke spansk før jeg lærte å snakke norsk. Mine foreldre hadde en spansk barnepike ansatt hjemme inntil vi begynte på barneskolen. Hennes norsk var ikke all verden, så det ble det spansk. Mitt første ord var si.

- Jeg har alltid vært fascinert av kjærlighet.

- Mine noveller handler ofte om nettopp kjærlighet. Der har jeg friheten til å gi dem hverandre eller ta dem fra hverandre, men søt som jeg er vil jeg helst at de skal få hverandre.

- Jeg var veldig opptatt av datamaskiner i en periode. Å kjøpe maskinvare og bygge maskiner var kjempekult.

- Jeg hater slanger. I mine øyne er det mark med tenner.

Resten får jeg spare til en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

1. Da jeg var liten pleide jeg å ha litt sære leker. Jeg satte meg i en krok med fjeset mot veggen og forestilte meg at jeg var i et fengsel med veldig dårlige kår. Det eneste jeg fikk av mat var havregryn... uten noen form for væske. Så jeg satt å gomla på det og lå i hjørnet store deler av dagen. My kind of fun

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

#6 - Jeg er ikke glad i edderkopper ! (Alle andre insekter er ok, men ikke edderkopper :haar: )

#1 - Jeg innbiller meg at ALT jeg vet er allmennkunnskap. Blant annet er ikke edderkopper et insekt.

#2 - Jeg kan noen ganger være en irriterende besserwisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

#1 - Jeg innbiller meg at ALT jeg vet er allmennkunnskap. Blant annet er ikke edderkopper et insekt.

#2 - Jeg kan noen ganger være en irriterende besserwisser.

#9 Jeg tror jeg elsker deg, når jeg leste edderkopper er inskter fikk jeg med en gang en trang til å på peke at de er arhacnids(edderkoppdyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#9 Jeg tror jeg elsker deg, når jeg leste edderkopper er inskter fikk jeg med en gang en trang til å på peke at de er arhacnids(edderkoppdyr)

Eller Arachnida, som det også heter, på latin. Edderkoppdyr på norsk. Den engelske betegnelsen trenger vi da ikke her?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1# etter en sykkel ulykke ble jeg lam i venstre benet.. legene sa jeg aldri kunne gå igjen og kom til å bli sittende i rullestolen resten av livet 1 år etter gikk jeg..

2# jeg har frem til for en mnd siden vært det det eldste barnet, helt til faren min tok med seg en hjem fra dubai, da hadde jeg brått fått en storebror som er 9 år eldre enn meg :)

3#jeg kan ha lange samtaler med hundene mine, og ta meg selv i at jeg faktisk svarer for dem også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...