Horge Skrevet 11. august 2012 #261 Del Skrevet 11. august 2012 #5 Jeg har badet naken i fontenen i Frognerparken. Jeg har stupt naken fra femmer'n i Frognerbadet. =) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 11. august 2012 #262 Del Skrevet 11. august 2012 Har sent penisbilder til flere kjendiskvinner. >< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. august 2012 #263 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har stupt naken fra femmer'n i Frognerbadet. =) High five! Så kul er dessverre ikke jeg, men jeg kan skilte med at jeg har hoppet fra 10-ern med bikini på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 12. august 2012 #264 Del Skrevet 12. august 2012 #1 Jeg har drukket meg full på vin få mil unna der en kjent terrorist hadde tilhold og hvor han ble drept rett etterpå #2 Jeg har tatt dykkerlappen tross vannskrekk #3 I et bursdagsselskap fikk vi besøk av en megler fra B-gjengen og ble truet på livet, samt fikk streng beskjed om å ikke gå til politiet. Etterpå ringte de og sa unnskyld for å ha tatt feil av oss og noen andre #4 Jeg har bulket absolutt alle biler jeg har kjørt, mine egne og lånte #5 Jeg har skutt med maskingevær i Rambostyle #6 Jeg har blitt kåret til årets Barbie og årets rotekopp #7 Jeg fikk A på bacheloroppgaven min #8 Jeg er et løvetannbarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 12. august 2012 #265 Del Skrevet 12. august 2012 #5 - Jeg har aldri krasjet, bulket eller ripet opp bilen. #6 - Jeg har vært sykemeldt kun en gang i løpet av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 12. august 2012 #266 Del Skrevet 12. august 2012 #2 Jeg dusjer alltid om morgenen. Uansett om jeg skal trene senere eller ikke. #3 Jeg prøvde meg på Trine Rein for mange år siden, uten å vite hvem det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #267 Del Skrevet 12. august 2012 #2 Jeg dusjer alltid om morgenen. Uansett om jeg skal trene senere eller ikke. #3 Jeg prøvde meg på Trine Rein for mange år siden, uten å vite hvem det var. Hvordan gikk det, Bandit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 12. august 2012 #268 Del Skrevet 12. august 2012 Hvordan gikk det, Bandit? Jeg kræsjet og brant. Hun smilte søtt, og fortalte at hun dessverre var opptatt. Hun brukte faktisk ordet dessverre... Så gikk jeg slukøret tilbake til ei venninne som holdt på å le seg ihjel. Hun kunne jo sagt ifra da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. august 2012 #269 Del Skrevet 12. august 2012 #17 Jeg blir alltid syk med feber og influensasymptomer i mars/april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #270 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg kræsjet og brant. Hun smilte søtt, og fortalte at hun dessverre var opptatt. Hun brukte faktisk ordet dessverre... Så gikk jeg slukøret tilbake til ei venninne som holdt på å le seg ihjel. Hun kunne jo sagt ifra da... Haha, jaja! Det var i alle fall kult nok til funfact-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 12. august 2012 #271 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) *Ble plutselig litt redd for å gi ut så personspesifikke funfacts på et sted jeg har så mye kinky info ute Endret 9. desember 2012 av BusteMartePinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2012 #272 Del Skrevet 12. august 2012 #6eller noe: jeg hadde akkurat min første nesten våte drøm om KG-ere, men så ble jeg vekket akkurat idet vi skulle til å drive med the juicy parts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 12. august 2012 #273 Del Skrevet 12. august 2012 #13. Jeg har en elendig retningssans. #14. Jeg er veldig fascinert av Sherlock Holmes. Han kommer på tredjeplass av favorittdetektivene mine. #15. Jeg elsker å se på krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noteknekk Skrevet 12. august 2012 #274 Del Skrevet 12. august 2012 #1. Jeg var veldig kresen i smakveien som liten men har skiftet helt nå som voksen, eneste jeg fremdeles virkelig ikke liker er gulerøtter. #2. Jeg liker heller ikke Smash, det får jeg alltid reaksjoner på. #3. Jeg har særdeles dårlig retningssans #4. Jeg gikk på en videregående der vi måtte gå med skoleuniform. #5. Jeg har aldri vært innlagt på sykehus etter jeg ble født #6. Jeg er veldig lettskremt og skriker når noe kommer brått på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. august 2012 #275 Del Skrevet 13. august 2012 #7: nå skal jeg straks avgårde på min første massasje. Jeg ser ikke frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) #34: to av tærne mine har ikke negl #35: jeg har lært John Fogerty å si Sotra. #36: Jeg hater røkelaks, men elsker laks i alle andre varianter. #37: jeg har aldri eid en brun bil Endret 26. januar 2022 av SidFernwilter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 13. august 2012 #277 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) #6: Jeg hater Tipper Gore og hennes likesinnede med hele mitt hjerte.#7: Jeg er så fordomsfull og forakter gruppetilhørighet så mye at jeg ikke deltar i miljø men velger ut enkeltpersoner å samhandle med.#8: Jeg ser på guder og vetter som forskjellige sider ved menneskedyret og naturen, også tror jeg på Vanene og det evige fruktbare liv.#9 Jeg bruker å få drapstrusler og episke hatgrupper på nakken.#10 Når jeg synger så høres det ut som en katt som gauler. Endret 15. august 2012 av Vanemagi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 8. september 2012 #278 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har fått bilen min påkjørt av en arabisk sheik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. september 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 8. september 2012 #38: jeg er ikke så begeistret for katter, men har hatt 5 stykker allikevel. #39: det morsomste med å ha katt er å gi dem sære navn. Maverick, Clawdia, Osram, Per Eilert, JungleBill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2012 #280 Del Skrevet 8. september 2012 #1 Jeg har blå øyne, men har en brun flekk på iris i det venstre øyet. #2 Jeg kan snakke med Donald Duck-stemme #3 Jeg har svømmehud mellom to tær på begge føttene. #4 Jeg har vært gift med en stortingsrepresentant, og har møtt uhorvelig mange kjente mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå