Gjest LonelyAngel Skrevet 27. juli 2012 #21 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg monterer også det meste selv. Men det som er tungt trenger jeg hjelp til Det minner meg faktisk om en episode fra studentiden når jeg var singel. Hadde ikke sjangs til å åpne ett syltetøyglass, og tenkte bare "hvor er mannen??" (Det var som støpt på..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 27. juli 2012 #22 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg liker handye jenter! Synes det er greit at man prøver selv og ikke spør om hjelp for hver eneste ting. Man må jo bare stå på helt til man får det til. Går jo fint å spørre om hjelp. Jeg blir små irritert når jeg må fikse ting for andre pga av latskap og at de ikke er selvstendige nok til å ta tak i tingene selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. juli 2012 #23 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg er flinkere til å skru sammen ikeamøbler og montere sofaer enn jeg er til mye annet, syns det er gøy. Fikk mitt første verktøyssett da jeg var 5 og etter det har jeg egentlig vært glad i å fikse og ordne og skru. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #24 Del Skrevet 27. juli 2012 Selv om det kan være litt morsomt og søtt i begynnelsen, så det blir det veldig gammelt veldig fort. Jeg synes ikke "jeg er ikke praktisk anlagt" er så veldig god unnskyldning, og det er litt irriterende med mennesker som gir opp lett. Hva hadde dere jenter sagt om mannen f. eks. sa "kan ikke du lage maten, jeg kommer bare til å svi kjøttdeigen?" apply yourself Anonym poster: 26eda8b2f19e7e96e1f6e870a51aa4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chariot Skrevet 27. juli 2012 #25 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg finner handyhet attraktivt hos både kvinner og menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 27. juli 2012 #26 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg monterer også det meste selv. Men det som er tungt trenger jeg hjelp til Det minner meg faktisk om en episode fra studentiden når jeg var singel. Hadde ikke sjangs til å åpne ett syltetøyglass, og tenkte bare "hvor er mannen??" (Det var som støpt på..) Det har forekommet at jeg har åpnet syltetøyglass med hammer og spiker (slått hull i lokket, altså).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. juli 2012 #27 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er bare å presse en kniv mellom glasset og lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac84 Skrevet 27. juli 2012 #28 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg blir faktisk skikkelig oppgitt over jenter/damer som ikke greier å fikse ting selv! Jeg hadde blitt direkte flau over min egen hjelpesløshet om jeg måtte be en mann (fordi han er mann) om å skru sammen flatpakk, male, henge opp bilder på veggen, skifte lyspærer, eller hva det nå måtte være. Men, har inntrykk av at de som sier de ikke greier disse tingene enten ikke har lyst til å gjøre det eller ikke gidder å prøve engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. juli 2012 #29 Del Skrevet 27. juli 2012 Det har forekommet at jeg har åpnet syltetøyglass med hammer og spiker (slått hull i lokket, altså).... husk å teip over hullet etterpå! Hammer og spiker er min foretrukne måte å åpne alt med lokk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest william Skrevet 27. juli 2012 #30 Del Skrevet 27. juli 2012 Spiller absolutt ingen roll. Menn som faller for kvinner fordi de er så gode til å tapetsere eller sette opp Billy-hyller, er skumle menn. Kvinner som på død og liv skal vise hvor flinke de er, og gjerne skryte av at de er bedre enn mannen, er turn-off. Mye viktigere at hun lukter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2012 #31 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg blir faktisk skikkelig oppgitt over jenter/damer som ikke greier å fikse ting selv! Jeg hadde blitt direkte flau over min egen hjelpesløshet om jeg måtte be en mann (fordi han er mann) om å skru sammen flatpakk, male, henge opp bilder på veggen, skifte lyspærer, eller hva det nå måtte være. Men, har inntrykk av at de som sier de ikke greier disse tingene enten ikke har lyst til å gjøre det eller ikke gidder å prøve engang. Samme her. Jeg blir irritert av hjelpeløse og upraktiske kvinner. Er dame selv, men opplever ofte andre jenter og kvinner gjør en masse rare forsøk på å sette sammen et eller annet eller fikse noe, noe som bare resulterer i store feil eller ødeleggelser . Enkelte klarer jo knapt å banke inn en liten spiker i veggen! Har stått og sett på slike scenarioer mange ganger, og har undret meg i kitt stille sinn over hvordan det går an å være så til de grader lite løsningsorientert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #32 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg vet ikke hvorfor men jeg er faktisk helt ubrukelig til å sette sammen ting og sånn, men jeg prøver jo alltids selvsagt Men sånn som i dag, så skulle jeg sette sammen en kommode og alt bare ble feil, og når jeg nesten var ferdig så manglet det selvsagt 4 skruer til den siste skuffen Blir litt oppgitt over Ikea ting Anonym poster: 543eb946951415ba5b760052fe59f0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 27. juli 2012 #33 Del Skrevet 27. juli 2012 Nja, sånn passe handy. Lyspærer og IKEA pakninger er greit, men kunne godt vært enda mer handy. Får til mye etter å ha banna og plundra litt. Problemet er vel at jeg iblant er litt vel sta og strengt tatt lager mer problemer enn jeg hadde trengt. Derfor er det iblant greiere å spørre hvis en har muligheten og ser faren for å lage mer krøll ligger der. Jeg er veldig god på krøll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #34 Del Skrevet 27. juli 2012 sidespring- men er det ikke vigtigt og finde svaret på om man kan samarbejde( i parforholdet) om at samle en ikea ting?....ellers enige med de fleste innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #35 Del Skrevet 27. juli 2012 Å være handy for meg er å snekre en bokhylle. Å nå i alle dager ble det handy å skifte en lyspære? Anonym poster: dcfc4c19f3ec4bce94faba243ae0a412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 #36 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har aldri opplevd å ikke ha nok skruer og duppeditter i en IKEA-pakke. Er dere sikre på at dere har gjort det rett? Forøvrig er det mange menn som ikke har snøring når det gjelder å være handy. Jeg er ikke vaktmesteremne, for å si det slik, selv om jeg fint klarer det meste etter å ha googlet det først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 #37 Del Skrevet 27. juli 2012 Å være handy for meg er å snekre en bokhylle. Å nå i alle dager ble det handy å skifte en lyspære? Anonym poster: dcfc4c19f3ec4bce94faba243ae0a412 Når IKEA kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 27. juli 2012 #38 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er ikke viktig at hun er handy. Hun har garantert andre kvaliteter som er viktigere, men det er litt tøft syns jeg at hun kan ta i et tak. Også syns jeg at det er koselig å gjøre ting sammen, enten om det er et cafebesøk, en reise eller sette sammen møbler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #39 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har aldri opplevd å ikke ha nok skruer og duppeditter i en IKEA-pakke. Er dere sikre på at dere har gjort det rett? Forøvrig er det mange menn som ikke har snøring når det gjelder å være handy. Jeg er ikke vaktmesteremne, for å si det slik, selv om jeg fint klarer det meste etter å ha googlet det først. Jeg er helt sikker på at jeg har gjort det riktig... Har telt duppedingsene... var noen sånne hvite duppedingser til skuffene. og det mangler 4 stk dessverre og jeg som ville imponere mannen min.... Jeg får bare bære hen til Ikea på mandag og skaffe de siste 4 skruene... Anonym poster: 543eb946951415ba5b760052fe59f0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #40 Del Skrevet 27. juli 2012 Gutten min liker meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå