Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #21 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg trodde denne tråden skulle handle om peniser. *SKUFFAAA!!* Det får du ta opp med Silfen og Vampen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #22 Del Skrevet 26. juli 2012 En tråd er hva du gjør den til Flair... En tråd er hva Bandit gjør den til. Må si jeg er litt skuffet over at du bare er i bakgrunnen og svinser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juli 2012 #23 Del Skrevet 26. juli 2012 skjønner ikke poenget med å opprette denne tråden i det hele tatt, så jeg benytter sjansen til å si at jeg vant på flaxlodd i dag, SCORE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #24 Del Skrevet 26. juli 2012 En tråd er hva Bandit gjør den til. Må si jeg er litt skuffet over at du bare er i bakgrunnen og svinser.. Jeg er ikke den som leker helikopter foran hele KG. Det har vi katta til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #25 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva er det egentlig denne tråden handler om 'a? Ingen ting? Nettopp. Skyld på Silfen og Vampen. De har virkelig slått seg løs inne på en annen tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #26 Del Skrevet 26. juli 2012 skjønner ikke poenget med å opprette denne tråden i det hele tatt, så jeg benytter sjansen til å si at jeg vant på flaxlodd i dag, SCORE! 25 kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #27 Del Skrevet 26. juli 2012 skjønner ikke poenget med å opprette denne tråden i det hele tatt, så jeg benytter sjansen til å si at jeg vant på flaxlodd i dag, SCORE! Hvor mye? Jeg vant 1000 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juli 2012 #28 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei, 1000kr, nå blir`e kjøretime på meg a`ma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2012 #29 Del Skrevet 26. juli 2012 Nettopp. Skyld på Silfen og Vampen. De har virkelig slått seg løs inne på en annen tråd.. Har du vært for lenge ute i sola og drukket, eller? Er dette en "hevntråd"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #30 Del Skrevet 26. juli 2012 Har du vært for lenge ute i sola og drukket, eller? Er dette en "hevntråd"? Hevn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2012 #31 Del Skrevet 26. juli 2012 Hevn ja.. Har de vært slemme mot deg? Har de sagt at Charles ikke er faren til Harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #32 Del Skrevet 26. juli 2012 Har de vært slemme mot deg? Har de sagt at Charles ikke er faren til Harry? haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2012 #33 Del Skrevet 26. juli 2012 haha.. Ja, det er fint at vi kan more oss! Nå er det heldigvis snart slutt på fellesferien. Da tar det seg vel kanskje litt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå