Gjest anonym Skrevet 26. juli 2012 #1 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg trenger tips og råd. På lørdag har jeg bryllupsdag og ønsker i den forbindelse og overraske min mann... Vet bare ikke hvordan? Vil gjøre noe annerledes, og noe koselig! Spise på restaurant blir så kjedelig og vanlig..og lage en middag hjemme blir heller ingen overraskelse. Det er jo noe som kan gjøres hver dag.Vil gjøre noe ekstraordinært.... Men på den annen side kan det ikke koste enormt masse heller.... Noen lure ideer der ute? Setter stor pris på hjelp og gode råd =) Venter i spenning nå og håper noen har en ide eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 26. juli 2012 #2 Del Skrevet 26. juli 2012 Vet ikke om dere er så veldig romantiske av dere, men du kan jo ordne med roseblader, telys, champagne (cava) eller lignende? Nye leketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHappy Skrevet 26. juli 2012 #3 Del Skrevet 26. juli 2012 Hoppe i strikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå