Gå til innhold

Hvorfor er menn flest så uhygeniske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du tar på krana for å slå den på.så vasker hendene og skrur eller trykker igjen krana med tørkepapiret du tørket hendene på. når du går ut av toalettet ikke bruk hendene ,evt ha tørkepapir i hendene .men albue eller arm fungerer også.

Anonym poster: d556346b92f0fc2b5b21649719455092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn jeg kjenner er renslige, men de har kanskje et litt mindre anstrengt forhold til å vaske hendene. :)

Og jeg kjenner kun jenter som bruker antibac, ikke gutter. Har vel også litt med å gjøre at vi alltid har en veske med oss.

Uansett, jeg har møtt et par gutter som er overhygieniske og bakteriofober, og jeg tar en sjaskete gutt fremfor en slik any day. Det er ufattelige usjarmerende og slitsomt å være med en gutt som er redd for smuler i sofaen og som skrubber hendene flere ganger om daglig. Etter å ha opplevd et par slik setter jeg ekstra stor pris på gutter med et litt mer avslappet forhold til slikt, så fremt de dusjer normalt da.

Anonym poster: 47f972331ddb83a6a0d97646a0d96737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er generelt grisete, og blir oppdratt til at kroppsfunksjoner og alt som hører med bare er stas og moro... klipper tåneglene i stua i stedet for på badet, nesepilling, tørker seg ikke skikkelig osv osv. De må gjerne oppdras litt når de får dame :roll:

Likevel er jeg enig i det noen nevnte tidligere om å oppdra ungene til å vaske hender - når ungene våre har besøk er det sjokkerende mange av dem som hiver opp lokket på doen, tisser sånn ca oppi doen, kler på seg med ene hånda mens de åpner døra med den andre - og doen står igjen med lokket oppe og ingen håndvask ble foretatt. Merker jeg lurer veldig på sånne hjem :forvirret: en mor jeg kjenner sier "det er jo bare sånn gutter er!" :overrasket: Jadda, men de hadde ikke blitt sånn hvis de ikke hadde blitt oppdratt sånn.

Anonym poster: af746a33574428ead223d21ffbf90f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er generelt grisete, og blir oppdratt til at kroppsfunksjoner og alt som hører med bare er stas og moro... klipper tåneglene i stua i stedet for på badet, nesepilling, tørker seg ikke skikkelig osv osv. De må gjerne oppdras litt når de får dame :roll:

Likevel er jeg enig i det noen nevnte tidligere om å oppdra ungene til å vaske hender - når ungene våre har besøk er det sjokkerende mange av dem som hiver opp lokket på doen, tisser sånn ca oppi doen, kler på seg med ene hånda mens de åpner døra med den andre - og doen står igjen med lokket oppe og ingen håndvask ble foretatt. Merker jeg lurer veldig på sånne hjem :forvirret: en mor jeg kjenner sier "det er jo bare sånn gutter er!" :overrasket: Jadda, men de hadde ikke blitt sånn hvis de ikke hadde blitt oppdratt sånn.

Anonym poster: af746a33574428ead223d21ffbf90f67

Hmmm...jaja jeg var aldri sånn og jeg har generelt misslikt offentlige toaletter siden jeg var liten. Verste er disse festivaldassene (blå i plast) - når man går inn, begynner å brekke seg og det er ting langs vegger og overalt du ikke vil vite hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De sitter på homsebar, drikker sin latte og reflekterer over svinghjulets potensielle grønne funksjon til å drastisk senke drivstoffforbruket på sin Fiat 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme vokste jeg opp med normale hygienisk foreldre.

Faren min fortalte moren min at hun var heldig som hadde møtt han, fordi han var veldig hygienisk. Menn fleste var veldig uhygieniske av seg.

Jeg husker at noen av onklene mine, eller gamle menn, luktet gammel mann. De gadd liksom ikke å vaske seg eller å skifte klær ofte nok. Jeg husker det luktet ekkelt, og fruene deres fant seg i det.

Jeg husker faren min gang på gang fortalte moren min hvor heldig hun var som hadde han, for han merket hvor uhygeniske andre menn var.

Så menn, hvorfor er så mange av dere så uhygieniske? Syns dere det er greit, liksom?

Greit om du er singel, men tenker mer på om du er i forhold, for da fortjener du virkelig ikke å være i forhold!<br /><br /> Anonym poster: 4685122584e3039d14b8c1562a4b0d62

Så merkelig, dette har ikke jeg lagt merke til. De fleste mannfolka jeg kjenner er hygieniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kom jeg på at flere menn jeg kjenner mener at man ikke trenger å vaske hendene etter å ha tisset. Det er nok å bare skylle dem.

Jeg er ikke helt enig...

Jeg er blant skyllerne. Urin er sterilt og ufarlig, og skyllingen er bare en symbolsk handling for at det skal bli mindre ekkelt for andre. Såpe etter hver gang? Da hadde henda mine tørka ut.

Hvor hen er de her uhygienske fyrene hen<?

Her! :bolledeig: Av og på-kjæresten min liker kroppslukta mi bedre om det har gått en treningsfri dag uten dusjing. Henda vasker jeg kun i forbindelse med nr.2

Når jeg er ute og drikker lar jeg det fort gå noen skvetter i bokseren uten å bry meg. Forventer jeg oralsex skyller jeg penisen i vasken i siste liten.

Trives godt med denne ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!

Forøvrig er jeg gravid og tisser sikkert 10-15 ganger om dagen, hvilket heg antar er langt over snittet. Vasker henda mine SELVSAGT etter hver gang, MED såpe! De tørker ikke ut, og hadde degjort det, har jeg håndkrem ved vasken. Ekling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...