Gå til innhold

Hvorfor er menn flest så uhygeniske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn er uhygeniske fordi vi prøver å hinte om at vi vil bli vasket av dere..mmmmmm.

Som en liten baby eller som en olding på sykehjem? Seriøst mann.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogmann

Som en liten baby eller som en olding på sykehjem? Seriøst mann.....

Man kan sikkert variere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som i mitt tilfelle, tørka seg i ræva uten papir. Tenk på det neste gang dere tar meg i hånda kvinner!

Hahahaha fantastisk!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stort sett har registrert er at enkelte kompiser kan være av den typiske "evighetsstudent" som bor på kollektiv som ser bomba ut og klesskapet består av gulvet på soverommet. Men disse utgjør jo en liten andel i den store sammenhengen.

Det værste er gutter som hele livet har hatt mamma som hushjelp. Har du aldri ryddet etter deg så tar det tid å verdsette og gjøre den innsatsen selv. Så dere som har barn - for guds skyld ikke skjemm de bort på dette området.

Jeg trodde først at mine ekle observasjoner på offentlige toaletter ute på byen var et mannlig fenomen (overaskende mange som står drita og pisser for så å gå rett ut). Husker en episode hvor karen gikk bort til baren forann meg og dreiv å styra med ei jente hvorpå de sto på dansegulvet og han dreiv å putta en finger inn i munnen hennes som hun sugde aktivt på.....blæ.

Men jeg har fått høre at det er mange jenter som gjør akkurat det samme - det ble jeg mer skuffa over kan du si :) Og ja - det finnes mange mange rotete jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man derimot sammenlikner offentlige herretoaletter med dametoaletter så er det jammen enorme forskjeller... Æsj!

Veldig! Mamma jobber i renholdsbransjen og vet om flere som gjør det og jenter er ufattelig grisete på toalettet! Faktisk er herredoene flere hakk bedre enn jentedoene flere ganger! Bind som ligger på gulvet, på veggen, ved siden av søplekassa, samme med tamponger o.s.v.!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Cherry

Husker en episode hvor karen gikk bort til baren forann meg og dreiv å styra med ei jente hvorpå de sto på dansegulvet og han dreiv å putta en finger inn i munnen hennes som hun sugde aktivt på.....blæ.

ÆSJ! så ekkelt, det viser bare at man ikke burde suge på fremmed folks fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig! Mamma jobber i renholdsbransjen og vet om flere som gjør det og jenter er ufattelig grisete på toalettet! Faktisk er herredoene flere hakk bedre enn jentedoene flere ganger! Bind som ligger på gulvet, på veggen, ved siden av søplekassa, samme med tamponger o.s.v.!

Jeg tenkte omvendt, at det er herretoalettene som er verstingene. Men moren din har altså omvendt erfaringer? Hm, da er det vel litt begge deler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte omvendt, at det er herretoalettene som er verstingene. Men moren din har altså omvendt erfaringer? Hm, da er det vel litt begge deler da.

På private steder er gjerne dametolattene bedre, men mamma jobber på en skole, og jobber i kommunen, kjenner dermed flere som jobber i kommunen og der er definitivt dametolattene som er verst! Samme på kinoen i byen her, damtoalettene ser helt jævlig ute, selv kort tid etter de er vaska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti begge deler. 1.eks oppdaget jeg først når vi var flyttet sammen at han hadde skitne negler og at han gjerne kunne dusjet litt oftere. Han dusjet ca annenhver dag og luktet ofte svakt av svette.... Det var ikke noe voldsomme greier, men nok til at det plaget meg og at jeg etterhvert syntes han ble litt "skitten" og jeg fikk avsmak. Da det var på nippet til at jeg måtte be han om å være rensligere, fant jeg ut at dette ikke var noe for meg...... 2.eks var noe av det første jeg la merke til at han var veldig hygienisk, dusjet hver dag, klippet neglene korte og de var alltid rene (selv om han jobbet som mekaniker), luktet alltid godt, og brukte q-tips hver dag + pussa tennene. Syns det var skikkelig deilig! Gjorde meg mer villig til å gjøre ville ting med ham i senga fordi jeg visste at han alltid var ren og pen :)

Anonym poster: c701904379d9b56b439152bee3b15f16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel kanskje fordi vi damene vasker henda og papiret flyter over?

Mens mennene ikke vasker og tørker og da blir det mindre søppel?

Bare en tanke ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har et par ungarer til kompiser som gjerne kunna vaska klærne sine litt oftere, men generelt sett syns jeg ikke menn har dårlig hygiene. Min erfaring er at de fleste menn er flinke og vasker både seg selv og klærne sine ofte.

Men jeg syns det er rart det som ts beskriver at menn i forhold lukter. Ser for meg at når man har en partner (uansett kjønn egentlig), så er det jo noen som sier fra og passer på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Intifada

hehehe. på jobben min så måtte vi faktisk ta opp dette emnet fordi hvis du går inn på herredoen så STINKER det piss, er vann utover speilet, vasken og gulvet, og tydelgivis jævlig vanskelig å treffe søppelkassa når de skulle kaste papir. Så var det flere av mennene som begynte å bruke dametoalettet fordi det var jo så renere der inne, og jada, de skitnet det til der og, så da måtte vi lage en regel om at menn IKKE kan bruke dametoalettet med mindre det er opptatt på de 5-6 herretoalettene som ligger rundt i bygningen...

kjenner også til flere menn som har lange fingernegler og som går i samme klær hele uka og som lukter svette og diverse andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest student

Jeg er gutt og bor på kollektiv sammen med 6 andre. 4 jenter og 2 gutter.

Her synes jeg ihvertfall jentene griser mest. Etter at jentene har laget mat og brukt en hel mengde kopper og kar så står det igjen på oppvaskbenken. De andre guttene er flinke og vasker opp etter seg.

Jentene fjerner heller ikke hår som ligger igjen i sluket etter de har dusjet.

En av jentene har også altfor ofte bare latt skittent undertøy (blodige truser) ligge igjen på baderomsgulvet etter dusj. Merkelig nok går det først et par dager før hun skjønner at det er ikke der skittent tøy skal ligge, og fjerner det..

Vi hadde møte om dette her, men da bare lo jentene dette bort og mente vi som klaget hadde støv på hjerna og var "overryddige".

Hva synes dere? Har vi støv på hjerna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt og bor på kollektiv sammen med 6 andre. 4 jenter og 2 gutter.

Her synes jeg ihvertfall jentene griser mest. Etter at jentene har laget mat og brukt en hel mengde kopper og kar så står det igjen på oppvaskbenken. De andre guttene er flinke og vasker opp etter seg.

Jentene fjerner heller ikke hår som ligger igjen i sluket etter de har dusjet.

En av jentene har også altfor ofte bare latt skittent undertøy (blodige truser) ligge igjen på baderomsgulvet etter dusj. Merkelig nok går det først et par dager før hun skjønner at det er ikke der skittent tøy skal ligge, og fjerner det..

Vi hadde møte om dette her, men da bare lo jentene dette bort og mente vi som klaget hadde støv på hjerna og var "overryddige".

Hva synes dere? Har vi støv på hjerna.

:hakeslepp:

Hvis jeg hadde hatt uflaks og endt med blodig truse, hadde den ikke ligget lenge på badegulvet om jeg så bodde alene!!! At hun virkelig er så laidback på å la andre se slikt, er for meg like uforståelig som at hun ikke tar hensyn sånn generellt sett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet tidligere som vikar innen renhold i et par år. Jeg var innom mange bygg og vasket, og det som gikk igjen -hver- gang var at søpla inne på herretoalettene bestandig var nesten helt tom. Overalt hvor jeg var. Mens inne hos damene var de som regel smekkfull. Så jo, men er litt mer skitten enn damer vil jeg påstå :P Husk det, neste gang dere tar i noe på jobb, som mennene har tatt i! :P

Anonym poster: 37354fd484c04b2b01d9357b067c3488

Dette har jeg å¨opplevd, og det ekleste var at det var resturant jeg jobbet på og vasket av og til toalettene, hver eneste gang så er søppelet tomt, og det kunne være tomt i en uke før det havnet ett tørkepapir oppi.. Spiste aldri der for å si det slik... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Min kjæreste er nesten mer hygienisk enn meg. Dusjer ofte, parfyme, fuktighetskrem(!), aftershave, klipping av negler og styling av hår.

Det kan faktisk være på grensen til irriterendes noen ganger :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det er jeg som har vært uheldig eller hva men omtrent alle gutter jeg har vært sammen med synes jeg har hatt dårlig munnhygiene. Ellers opplever jeg oftere å treffe på menn, gutter som har dårlig ånde , skitne negler, lukter vondt enn jeg treffer på damer med det samme problemet.

Anonym poster: 18a84404f858baf5215e2eaee0b36022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min min del som per dags dato jobber i verksted vasker hendene før jeg tisser når jeg er på jobb, men ikke så ofte etter. Vet at penisen min er 100 ganger renere enn både dørhåndtaket og håndtaket både på jobb og offentlig. Så hvis jeg kan unngå å ta på noen av delene så gjør jeg det, da jeg vil har renere hender etter toalett besøket da enn hvis jeg faktisk bruker vasken og dørhåndtaket. Skal man nummer 2 derimot så er håndvask et must.

Dusjing å slikt er en selvfølger for de fleste i disse dager tror jeg, og for de fleste daglig, og noen 2 ganger daglig til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar

For min min del som per dags dato jobber i verksted vasker hendene før jeg tisser når jeg er på jobb, men ikke så ofte etter. Vet at penisen min er 100 ganger renere enn både dørhåndtaket og håndtaket både på jobb og offentlig. Så hvis jeg kan unngå å ta på noen av delene så gjør jeg det, da jeg vil har renere hender etter toalett besøket da enn hvis jeg faktisk bruker vasken og dørhåndtaket. Skal man nummer 2 derimot så er håndvask et must.

Dusjing å slikt er en selvfølger for de fleste i disse dager tror jeg, og for de fleste daglig, og noen 2 ganger daglig til tider.

Poenget er vel ikke om kukken ens er ren eller ikke. Poenget er at det er kukk/kjønnsorgan, og derfor er det ekkelt for andre å vite at noen ikke vasker hendene etter at de har tatt på sin kukk.

Forøvrig så er det å vaske hendene før jeg tar på kukken vært en selvfølge for meg ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel ikke om kukken ens er ren eller ikke. Poenget er at det er kukk/kjønnsorgan, og derfor er det ekkelt for andre å vite at noen ikke vasker hendene etter at de har tatt på sin kukk.

Er fair den, og vil mest frem til at du trolig har mer "kuk" på henda etter å ha tatt på krana og døra til toalettet, derav bedre å la vær synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...