AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Del Skrevet 25. juli 2012 Hjemme vokste jeg opp med normale hygienisk foreldre. Faren min fortalte moren min at hun var heldig som hadde møtt han, fordi han var veldig hygienisk. Menn fleste var veldig uhygieniske av seg. Jeg husker at noen av onklene mine, eller gamle menn, luktet gammel mann. De gadd liksom ikke å vaske seg eller å skifte klær ofte nok. Jeg husker det luktet ekkelt, og fruene deres fant seg i det. Jeg husker faren min gang på gang fortalte moren min hvor heldig hun var som hadde han, for han merket hvor uhygeniske andre menn var. Så menn, hvorfor er så mange av dere så uhygieniske? Syns dere det er greit, liksom? Greit om du er singel, men tenker mer på om du er i forhold, for da fortjener du virkelig ikke å være i forhold!<br /><br /> Anonym poster: 4685122584e3039d14b8c1562a4b0d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonito Skrevet 25. juli 2012 #2 Del Skrevet 25. juli 2012 De fleste menn er da ikke uhygeniske?? Ikke etter min erfaring iallefall. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary-Cherry Skrevet 25. juli 2012 #3 Del Skrevet 25. juli 2012 alle mannfolk jeg har vært sammen med har vært hygieniske,dusjet hver dag og pusset tennene 2 ganger om dagen.vasket hendene etter toalett besøk. bestefar og pappa og onklene mine stinker ikke. de vasker seg og lukter bare aftershave og parfyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. juli 2012 #4 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Guttene jeg kjenner til er normalt hygieniske så vidt jeg vet. Jeg er kanskje hakket mer fisefin på noen punkter, men det er ikke store forskjellene. Om man derimot sammenlikner offentlige herretoaletter med dametoaletter så er det jammen enorme forskjeller... Æsj! Endret 25. juli 2012 av Tonje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #5 Del Skrevet 25. juli 2012 De fleste menn er da ikke uhygeniske?? Ikke etter min erfaring iallefall. Jeg jobbet tidligere som vikar innen renhold i et par år. Jeg var innom mange bygg og vasket, og det som gikk igjen -hver- gang var at søpla inne på herretoalettene bestandig var nesten helt tom. Overalt hvor jeg var. Mens inne hos damene var de som regel smekkfull. Så jo, men er litt mer skitten enn damer vil jeg påstå Husk det, neste gang dere tar i noe på jobb, som mennene har tatt i! Anonym poster: 37354fd484c04b2b01d9357b067c3488 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. juli 2012 #6 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg jobbet tidligere som vikar innen renhold i et par år. Jeg var innom mange bygg og vasket, og det som gikk igjen -hver- gang var at søpla inne på herretoalettene bestandig var nesten helt tom. Overalt hvor jeg var. Mens inne hos damene var de som regel smekkfull. Så jo, men er litt mer skitten enn damer vil jeg påstå Husk det, neste gang dere tar i noe på jobb, som mennene har tatt i! Anonym poster: 37354fd484c04b2b01d9357b067c3488 Ja, nå kom jeg på at flere menn jeg kjenner mener at man ikke trenger å vaske hendene etter å ha tisset. Det er nok å bare skylle dem. Jeg er ikke helt enig... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, nå kom jeg på at flere menn jeg kjenner mener at man ikke trenger å vaske hendene etter å ha tisset. Det er nok å bare skylle dem. Jeg er ikke helt enig... Usj nei særlig dem som må holde i tissen. Så gå å nevle på alt etterpå, snakk om å spre rundt seg. Anonym poster: 37354fd484c04b2b01d9357b067c3488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #8 Del Skrevet 26. juli 2012 Sikkert fordi menn flest, uavhengig av hygiene, klesstil osv får ikke noe oppmerksomhet fra det annet kjønn uten å selv ta initsiativ, enten de er i forhold eller single. Bare tenk på hvor mye sytetråder det er her inne angående menn. Menn går rundt som vandrende objekter for kvinners kritikk for alt som er feil med dem og sjeldent får de noe som helst ros. Hvorfor skulle de da gidde å bry seg? Anonym poster: a7eacf2436df6d92a0ca5bb522b5165b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 26. juli 2012 #9 Del Skrevet 26. juli 2012 Sikkert fordi menn flest, uavhengig av hygiene, klesstil osv får ikke noe oppmerksomhet fra det annet kjønn uten å selv ta initsiativ, enten de er i forhold eller single. Bare tenk på hvor mye sytetråder det er her inne angående menn. Menn går rundt som vandrende objekter for kvinners kritikk for alt som er feil med dem og sjeldent får de noe som helst ros. Hvorfor skulle de da gidde å bry seg? Anonym poster: a7eacf2436df6d92a0ca5bb522b5165b Menn får da faktisk ros for mye her inne. Du ser vel bare enkelt-tilfeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 26. juli 2012 #10 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja, nå kom jeg på at flere menn jeg kjenner mener at man ikke trenger å vaske hendene etter å ha tisset. Det er nok å bare skylle dem. Jeg er ikke helt enig... Jeg for min del vasker alltid hendene etter jeg har vært på do, men det er ikke av hygieniske årsaker, men av vane. Jeg dusjer hver dag, og jeg kan fortelle deg at penisen min er mye renere enn hendene mine! Dine også. Den ligger jo bare i bokseren og slapper av for det meste. Jeg pisser ikke på hendene mine heller når jeg er på do.. Egentlig skulle det vært vane at man vaska hendene FØR man gikk på do :S 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 26. juli 2012 #11 Del Skrevet 26. juli 2012 Samboeren min er verfall en av de rensligste mennene jeg kjenner til. I noen tilfeller er nok menn noen griser, men mange er også veldig renslige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbe Skrevet 26. juli 2012 #12 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg jobbet tidligere som vikar innen renhold i et par år. Jeg var innom mange bygg og vasket, og det som gikk igjen -hver- gang var at søpla inne på herretoalettene bestandig var nesten helt tom. Overalt hvor jeg var. Mens inne hos damene var de som regel smekkfull. Så jo, men er litt mer skitten enn damer vil jeg påstå Husk det, neste gang dere tar i noe på jobb, som mennene har tatt i! Anonym poster: 37354fd484c04b2b01d9357b067c3488 Det trenger jo ikke nødvendigvis å bety at de lar være å vaske hendene, bare at de ikke bruker papir for å tørke hendene etterpå... Tror ikke de fleste menn er mer uhygeniske enn damer, noen er nok mer uhygeniske enn andre, men det gjelder damer også.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 26. juli 2012 #13 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg kjenner meg heller ikke igjen i at menn flest er uhygieniske. Og hva håndvask angår, jeg stilte spørsmålet en gang om "hva slags folk er det egentlig som oppdrar disse ungdne som ikke lærer seg å vaske seg på henda etter do?", og ble helt sjokka over hvor mange voksne damer som mente at håndvask etter do var overvurdert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trond Skrevet 26. juli 2012 #14 Del Skrevet 26. juli 2012 Mitt inntrykk er at kvinner stiller i et par ligaer over menn når det kommer til personhygiene. Mens når det kommer til rot i hjemmet og andre steder er de mer likverdige. Eksempel: Observerer du menn på offentlig toalett ser du overraskende mange som går rett forbi vaskene etter de har gjort sitt fornødne. Du ser også mange som velger pissoaret hvor de kun rister kølla etterpå, hvorpå de siste dråpene ender i underbuksa. Og ganske overraskende er mange av disse grisene som ikke vasker seg velkledde menn som "ser" rene og velstelte ut. Så ikke skue hunden på hårene.. Jeg unngår å ta direkte i dørhåndtaket (bruker albue/presser døra med kroppen) når jeg forlater et off. toalett. Med tanke på alle de menn som har både tørket seg i ræva og ristet kølla uten å ha ofret vasken en tanke. Når det kommer til rot så husker jeg fra min tid i studentkollektiv at jentene, spesielt etter fest, kunne etterlate huset/leiligheten som et bombet horehus. Forøvrig kan dere jenter legge på minnet at neste gang dere håndhilser på en mann er det stor sjans for at han har tørket seg godt i ræva uten å ha vasket hendene etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 26. juli 2012 #15 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg for min del vasker alltid hendene etter jeg har vært på do, men det er ikke av hygieniske årsaker, men av vane. Jeg dusjer hver dag, og jeg kan fortelle deg at penisen min er mye renere enn hendene mine! Dine også. Den ligger jo bare i bokseren og slapper av for det meste. Jeg pisser ikke på hendene mine heller når jeg er på do.. Egentlig skulle det vært vane at man vaska hendene FØR man gikk på do :S Dette argumentet har jeg hørt fra menn flere ganger. Men.... Så sant du ikke skrubber penisen hver gang du har vært på do så vil det være igjen urindråper som ender i bokseren, og som penisen din ligger og godgjør seg i hele dagen. En herrebokser er nok full av bakterier den også, ser du - så jeg setter stor pris på om du vasker hendene etter du har vært på do. Og for all del - gjerne før også, det er opp til deg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. juli 2012 #16 Del Skrevet 26. juli 2012 Dårlig hygiene er en soleklar dealbreaker for meg. Er glad for at mannen dusjer minst 1 gang for dagen, tannhygienen er i orden og at han vasker hendene etter endt toalettbesøk. Ellers hadde nok ikke vi vært sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #17 Del Skrevet 26. juli 2012 Menn er uhygeniske fordi vi prøver å hinte om at vi vil bli vasket av dere..mmmmmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #18 Del Skrevet 26. juli 2012 Forøvrig kan dere jenter legge på minnet at neste gang dere håndhilser på en mann er det stor sjans for at han har tørket seg godt i ræva uten å ha vasket hendene etterpå.. Eller som i mitt tilfelle, tørka seg i ræva uten papir. Tenk på det neste gang dere tar meg i hånda kvinner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 26. juli 2012 #19 Del Skrevet 26. juli 2012 Menn er uhygeniske fordi vi prøver å hinte om at vi vil bli vasket av dere..mmmmmm. Æsj! Jeg vil heller vaske en allerede ren mann, enn en møkkete illeluktende mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 26. juli 2012 #20 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er noe i TS sin påstand. På herretoalettet på jobben ser det ikke ut, mens det alltid er velstelt inne på dametoalettet (hvordan jeg vet dette? Se setningens første ledd) F.eks. er det alltid "svettemerker" eller noe annet disgusting bak på toalettringen. Jeg ville ikke satt meg ned der med dykkerdrakt en gang, men så er jeg også trolig i overkant opptatt av hygiene da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå