Silfen Skrevet 26. juli 2012 #21 Del Skrevet 26. juli 2012 Seriemonogamist er jo et uttrykk av en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #22 Del Skrevet 26. juli 2012 Seriemonogamist er jo et uttrykk av en grunn. Likeså med peppermø. Anonym poster: 4d5b70fe2f39a27bb2162ef6bdf2acce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 27. juli 2012 #23 Del Skrevet 27. juli 2012 Noen av mine single venninner er faktisk single fordi de rett og slett er for desperate /samt faller for typiske "bad boys". De gir for mye av seg selv i starten slik at mennene stikker av. Den andre andelen av mine single venninner har kjærlighetssorg fra forrige eks, og sammenligner alle mot exen. De blir alt for kresne og sitter bare å venter på prinsen som ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #24 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg er kronisk singel. Har vært singel i mange år nå og det er en blanding av at jeg er dårlig på å inngå forhold, er redd for å bli såret, ikke klarer å stole helt på folk og ikke tør å være ærlig (holder tilbake veldig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottee Skrevet 27. juli 2012 #25 Del Skrevet 27. juli 2012 Interessant diskusjon Det er et tema jeg også har fundert på. Jeg er vel en av som ikke liker å være alene? Jeg har stort sett alltid hatt kjæreste. Men har forsåvidt aldri hastet inn i forhold. Jeg har hatt 3 langvarige forhold. 2 år med en, ca. 6 mnd singel, 3 år med en, 1 år singel og så på 3 året med min nåværende og forhåpentligvis fremtidige. Jeg vil ikke kalle meg hverken desperat eller superkåt/billig (ser noen sammenligner de som alltid har kjærest med dette??) Jeg trives rett og slett i selskap med en partner Enkelt og greit. Jeg omtaler det mer som at jeg er en svært kjærlig og familieglad person, men dette er nok individuelt også. Jeg har derimot ei venninne som aldri har hatt et seriøst forhold, og aldri hatt "offisiell" type og hun sliter med å finne seg noen idag fordi hun er kresen. Hun finner ikke helt den rette fremgangsmåten, og hun kommer seg ikke ut av sitt vanlige møsnter og sin vanlige krets. Så det er forskjellige sider av alle saker. Jeg har vært åpen for å treffe nye folk og å bli kjent med dem når jeg har vært i mine vell korte "singel" perioder. Jeg har hatt gode forhold opp gjennom årene og vet derfor hva jeg ønsker og ser etter og hva jeg helst klarer meg uten. Gjerne derfor at de som stadig er i forhold lettere finner nye forhold, nettop fordi de har vært gjennom det og går for de de vil ha? Bare et nytt perspektiv på saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 28. juli 2012 #26 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg tror enkelte har lettere for å bli forelsket/betatt av det motsatte kjønn, og åpner seg veldig fort for dem. Kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå