Lura Lotta Skrevet 26. juli 2012 #21 Skrevet 26. juli 2012 Jeg blir tiltrukket av sjarm og et tiltrekkende utseende (ikke nødvendigvis hva andre ser på som tiltrekkende) . Men jeg må også bli tiltrukket av personligheten for at jeg skal ha sex med personen. Er det ikke følelser inne i bildet er sex meningsløst. For min del da
G-Ella Skrevet 26. juli 2012 #22 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Det er viktig for meg. Alle andre trenger ikke å like hvordan fyren ser ut, men jeg må gjøre det hvis ikke så skjer det ikke en døyt. Men alle menn blir penere jo mer kjent jeg blir med dem, og hvis de er sjarmerende og vi kommuniserer bra så kan en helt normal mann bli en tier i mine øyne. Akkurat det jeg også mener Et godt eksempel: selv opplever jeg ofte å bli kategorisert som penere enn jenter jeg er klar over at objektivt har penere fysikk og trekk enn meg. Dette ofte på grunnlag av personlighet, fremtoning, utstråling og kjemi med de menneskene jeg er med (det være seg kompiser/Dater/venninner etc). Er også enig med Lura Lotta; Jeg ligger IKKE med gutter dersom jeg ikke liker personligheten, da synes ikke jeg han er tiltrekkende overhode uansett hvor pen han i utgangspunktet er. Endret 26. juli 2012 av G-Ella
Gjest sardintroll Skrevet 26. juli 2012 #23 Skrevet 26. juli 2012 La meg si det sånn. Dersom jeg treffer en som jeg virkelig liker godt, men ikke har den kroppen som tenner meg, så må jeg bare sitere Jokke: Alt kan repareres.
kristian82 Skrevet 27. juli 2012 #24 Skrevet 27. juli 2012 for at dere får lyst til å ha sex med noen <br /><br /> Anonym poster: ec05ab507c11dd1df67fa55ca89b1526 Må jo finne personen attraktiv ja. Men mulig jeg er rar
Cathrine88 Skrevet 27. juli 2012 #25 Skrevet 27. juli 2012 Jeg må like utseendet for å synes at personen er attraktiv og jeg må synes personen er attraktiv for å tenne seksuelt, så ja, utseendet er viktig. Jeg er en overfladisk bitch. 1
Gjest cool_water Skrevet 27. juli 2012 #26 Skrevet 27. juli 2012 Utseende er definitivt veldig viktig i mine øyne Vil ha en pen kjæreste jeg kan være stolt over og har lyst til å vise frem, hehe, overfladisk ja, men personlighet er jo selvfølgelig viktig det og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå