AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 for at dere får lyst til å ha sex med noen <br /><br /> Anonym poster: ec05ab507c11dd1df67fa55ca89b1526
Tidus Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 for at dere får lyst til å ha sex med noen <br /><br /> Anonym poster: ec05ab507c11dd1df67fa55ca89b1526 Nei, jeg puler alt som går på to bein med puls! 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 For menn. : ikke så veldig så lenge hun ikke ser ut som et takras og stinker For kvinner: Garantert. Men status og penger teller like mye så det holder ikke bare med den ene. Anonym poster: 24d48c075e150f9397a61cbff5301f4b
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Er det ikke det for deg, TS? Kunne du hatt sex med absolutt hvem som helst? For min egen del legger jeg vekt på en kombinasjon av utseende (jeg må finne vedkommende tiltalende), sjarm og tenning. 1
Gjest Raindrops Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Det er viktig for meg. Alle andre trenger ikke å like hvordan fyren ser ut, men jeg må gjøre det hvis ikke så skjer det ikke en døyt. Men alle menn blir penere jo mer kjent jeg blir med dem, og hvis de er sjarmerende og vi kommuniserer bra så kan en helt normal mann bli en tier i mine øyne. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Er det ikke det for deg, TS? Kunne du hatt sex med absolutt hvem som helst? For min egen del legger jeg vekt på en kombinasjon av utseende (jeg må finne vedkommende tiltalende), sjarm og tenning. Det er viktig at hun er vakker, men jeg lurer på om alle syns det <br /><br /> Anonym poster: ec05ab507c11dd1df67fa55ca89b1526
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Forskjellen på en venn og noe mer er jo stort sett utseendet og en fysisk tiltrekning. Selv bittesmå barn har vist at de reagerer forskjellig på andre basert på hvor "pene" de er.
Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Er det ikke det for deg, TS? Kunne du hatt sex med absolutt hvem som helst? For min egen del legger jeg vekt på en kombinasjon av utseende (jeg må finne vedkommende tiltalende), sjarm og tenning. Jeg sier det samme som deg.
AnitaB Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Er det ikke det for deg, TS? Kunne du hatt sex med absolutt hvem som helst? For min egen del legger jeg vekt på en kombinasjon av utseende (jeg må finne vedkommende tiltalende), sjarm og tenning. Enig her. Jeg vil påstå at det erpersonlighet og framtoningen som har størst påvirkningskraft på meg. Utseende og de øvrige omstendighetene (jobb, bil, lommebok) interesserer meg faktisk ganske lite når jeg først blir kjent med nye mennesker. Endret 26. juli 2012 av AnitaB
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Utseende er viktig, men det er bare en del av helheten. Og denne helheten fører til at jeg får lyst på henne eller ikke. Jeg har vært kjempeinteressert grunnet utseendet, men opplevd at etterhvert som vi ble kjent, så mistet jeg fullstendig tenningen. Kjemien oss imellom er langt viktigere enn utseendet.
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Av erfaring så puler menn ganske mye rart. spesielt om de får litt sex som de gjerne ikke får av nabojenta.
sebra Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Nei, personlighet har mye å si og. Kan fint tenne på en som ikke ser ut som ett glansbilde men som jeg liker personligheten til.
Missy1 Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Det må jo være noe som tiltrekker meg til han. Men personligheten er garantert viktigst. Jeg hopper ikke i seng med en mann jeg ikke har følelser for og en pen mann med stygg personlighet blir stygg i mine øyne uansett.
Gjest LillaGorilla Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 Ja - utseende er viktig! Har ingen problemer med å innrømme det. Men som andre nevner: En bra personlighet, utstråling, og personlig kjemi kan gjøre en person penere, eller mindre pen, om disse faktorene ikke stemmer. Så utseende er en del av en større helhet. I tillegg har jo alle ulike preferanser for utseende... (så det er håp for alle )
Gjest imli Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Forskjellen på en venn og noe mer er jo stort sett utseendet og en fysisk tiltrekning. Selv bittesmå barn har vist at de reagerer forskjellig på andre basert på hvor "pene" de er. Slik har ikkje eg det i alle fall. Har fleire mannlege vener eg synest er veldig pene (og sjølvsagt hyggelege, eg er jo ven med dei), men eg er ikkje forelska i/seksuelt tiltrukke av dei likevel. For meg ligg det å tenne seksuelt på nokon langt forbi både utsjånad og personlegdom. Dei to komponentane må liggje i botn, heilt klart. Men for at eg skal verte forelska/seksuelt tiltrukke (for meg går det ofte på det same), må han ha "det lille ekstra", ein gnist, ein type sjarme, eit eller anna som eg synest gjer han spesiell. Vanskeleg å forklare, men det held ikkje at han er hyggeleg og pen. (Og nei, det handlar ikkje om pengar og status, så spar dykk, kvinnehatarar).
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 Slik har ikkje eg det i alle fall. Har fleire mannlege vener eg synest er veldig pene (og sjølvsagt hyggelege, eg er jo ven med dei), men eg er ikkje forelska i/seksuelt tiltrukke av dei likevel. For meg ligg det å tenne seksuelt på nokon langt forbi både utsjånad og personlegdom. Dei to komponentane må liggje i botn, heilt klart. Men for at eg skal verte forelska/seksuelt tiltrukke (for meg går det ofte på det same), må han ha "det lille ekstra", ein gnist, ein type sjarme, eit eller anna som eg synest gjer han spesiell. Vanskeleg å forklare, men det held ikkje at han er hyggeleg og pen. (Og nei, det handlar ikkje om pengar og status, så spar dykk, kvinnehatarar). Tror du misstolket utsagnet mitt. Jeg sa ikke at man automatisk tiltrekkes av alle som har såkalt "pent" utseende. Jeg sa at om man har masse kjemi men ikke tiltrekkes av noen så vil jeg kalle det en venn - altså det er jo den fysiske tiltrekningen og seksuelle kjemien som skiller en god venn fra noen man kunne tenkt seg noe mer med.
melly666 Skrevet 26. juli 2012 #17 Skrevet 26. juli 2012 Ikke for meg, men for de fleste regner jeg med
Gjest imli Skrevet 26. juli 2012 #18 Skrevet 26. juli 2012 Tror du misstolket utsagnet mitt. Jeg sa ikke at man automatisk tiltrekkes av alle som har såkalt "pent" utseende. Jeg sa at om man har masse kjemi men ikke tiltrekkes av noen så vil jeg kalle det en venn - altså det er jo den fysiske tiltrekningen og seksuelle kjemien som skiller en god venn fra noen man kunne tenkt seg noe mer med. Det er eg einig i 1
belle_ Skrevet 26. juli 2012 #19 Skrevet 26. juli 2012 Det kommer veldig an på, er det snakk om ONS så er det ikke så lett å dømme ut i fra noe annet enn utseende, så da teller utseende en del for meg. Så lenge jeg synes han er kjekk er det alt som har noe å si. Er det snakk om å ha sex med en jeg har holdt på med eller en jeg kanskje kjenner litt eller noe så legger jeg vekt på mye annet enn kun utseende. Ofte blir jeg tiltrukket av andre ting enn utseende når jeg blir kjent med menn.
Gjest avocadoen Skrevet 26. juli 2012 #20 Skrevet 26. juli 2012 Utseendet er jo det jeg ser før jeg blir kjent med personen, så det er jo førsteinntrykket. Men jeg har en tendens til at jeg glemmer hvordan en person ser ut når jeg blir kjent med hvordan personen er inni. Derfor har ikke utseendet så mye å si etter hvert. Men vi jenter har jo forskjellig smak og. En av mine bestevenninner liker daffe gutter. De som kler seg i treningstøy hele tiden, mens jeg liker gutter med stylet hår og pene klær. En jeg ville definert som fin, ville min venninne definert som mindre pen og motsatt. Smaken er som baken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå