Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #61 Del Skrevet 26. juli 2012 Lol Skogmann. Kansje du skal lese deg litt opp om nødrett? Straffeloven § 47 - hørt om den? Ikke bare kan du kan bryte deg inn i apoteket, det er faktisk brudd på straffeloven å hensette noen i en hjelpesløs tilstand. Straffeloven § 242 - hørt om den? Jeg gjentar meg selv - utrolig usjarmerende med menn som tror at samfunnets lover og regler ikke gjelder for akkurat dem. Det er ikke slik at vi kan velge og vrake hvilken rettsregler vi skal følge. Det du derimot er fri til er å flytte til et land hvor narkotikalovgivningen er nærmere ditt standpunkt. God tur! Anonym poster: 3ecf58dad9d45f6dcac9248e870bdf49 Hvorfor det? Om jeg har lyst på å røyke marihuana så gjør jeg det Det er ingenting som taler i mot at cannabis burde være ulovlig, heller tvert i mot. At myndigheter har udemokratiske agendaer eller bare er treige i huet burde ikke gå ut over meg. Pass på så du ikke kjører i 101 på motorveien da, kjære deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #62 Del Skrevet 26. juli 2012 Du sidestiller ulovlig drugs med sminke og det å prøve å holde vekta? Hehe, okei Beklager. Dersom du gadd lese innlegget mitt, så hadde du fått med deg at anabole steroider IKKE er ulovlig å bruke i Norge Derfor kan det absolutt sidestilles med sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #63 Del Skrevet 26. juli 2012 Dette med voldelige tendenser er som oftest ikke knyttet på noe måte til psyken. Men det faktum at man på steroider får veldig lett "trykk" i hodet, som resultat av økt blodtrykk og diverse andre reaksjoner. I tillegg til at ved injeksjoner via sprøyter får vondere og vondere der disse blir satt. Tenk deg at du går med en helt sinnsyk hodepine/skallebank omtrent døgnet rundt over lengre tid. Man skal ikke ha kort lunte for å bli aggresiv da, legg til at man da har en eller flere muskler som det kjennes ut som har eksplodert, og minste berøring kan få en voksen mann ned i knestående. Derav at både personlighet og typer, lengde og mengde på kur spiller en stor rolle. De som vet de ikke takler mye stress, smerte og langvarig smerte vet ofte og bruker derfor mindre mengder og kortere kurer enn de som takler dette veldig fint. Mens en uerfaren person som kansje ikke kjenner seg selv så godt, eller er så veldig moden kjører på med maksimal doser på kur for mest mulig effekt, og da blir selvfølgelig en tikkende bombe ganske fort hvis vedkommende ikke er veldig flink til å deale med irritasjon og smerte. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det men.. Velvære er heller et uttrykk jeg vil velge å bruke Aldri følt meg så smertefri og fin som da jeg tok testosteron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #64 Del Skrevet 26. juli 2012 gud, så feil. Injeksjonene blir mindre og mindre smertefulle, det er "jomfrumuskler" som blir støle og hovne. Etter en uke eller to går det vanligvis over, men det kommer an på hvilket ester og hvor rene varene er. Test prop er noe av det vondeste blant "mainstream"-stoffer, men de fleste er ikke noe videre ubehag. Test enan er mer 10 uker med feelgood enn 10 uker med "uendelig smerte", som du tror det er. På steroider er du knapt støl etter trening pga restitusjonsevnen og stikket er unnagjort på 2 minutter et par ganger i uka, jeg vil påstå at det er mindre ubehag på enn av. Trenbolone derimot er kjent for å være hardere på psyken, mange sover veldig dårlig på det og det kan påvirke humøret veldig. Samtidig er ikke tren-hoste noe videre kult heller. Anonym poster: 69a94c749a85a0f2d2130d5d3388036c Er ihvertfall slik en del av mine bekjente erfarer det, å vil påstå at et par av de er mer erfarne enn gjennomsnittet i forhold til steroider. Blir ganske hissige uttryk hvis jeg dunker borti låter eller skulderen når de er på kur. Er ikke direkte smerte jeg mener i forhold til hodet, men helt sinnsykt "trykk", sånn at det som de sier selv "knitrer" i hodet. Spesielt med en gang de får økt puls, slikt som på trening for eksempel. Tren, winstrol og testo er det som de fleste rundt meg bruker gjennom kurene sine. Og er ihvertfall slik jeg opplever at de er og er slik jeg har forstått det på de. Men sikker en del forskjellig her og fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #65 Del Skrevet 26. juli 2012 Du sidestiller ulovlig drugs med sminke og det å prøve å holde vekta? Hehe, okei ikke er det ulovlig og ikke sidestilte jeg det, jeg bare dømte mennesker på et snevert grunnlag. Er det ikke det som er "in" i denne tråden? Jeg er kun interessert i naturlige skjønnheter som ikke er så naturlig stygge at de må betale i dyre dommer for diverse ansiktsmaling som er testet på noen stakkars innesperrede dyr først. Liker ikke sånn "sminkespeilskjønnhet". Videre syns jeg det er turn-off med mennesker som er så viljesvake at de ikke greier "å holde vekta". Flesteparten på jorda sliter med å få nok mat på bordet og her trenger disse menneskene støttegrupper, dietter og gud vet hva for ikke å dytte i seg 5000kcal dagen. Derfor dømmer jeg likegodt dem også da jeg er på et høyere moralt plan enn disse. tror jeg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #66 Del Skrevet 26. juli 2012 Tren, winstrol og testo er det som de fleste rundt meg bruker gjennom kurene sine. Og er ihvertfall slik jeg opplever at de er og er slik jeg har forstått det på de. Men sikker en del forskjellig her og fra person til person. winstrol-inject kan være vannbasert, det er vondt. Tren er som sagt det hardeste av de vanlige stoffene, det kan forklare en del. Test i veldig høye doser kan føre til høy vannretensjon og dermed høyt blodtrykk og følgelig hodepine, som du sa, og propionate er ofte vondt. Så vi er vel på sånn ca samme side, de plagene du beskrev kan absolutt oppstå, men det er veldig lett å unngå dem også hvis en velger steroider og østrogenkontroll med omhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #67 Del Skrevet 26. juli 2012 winstrol-inject kan være vannbasert, det er vondt. Tren er som sagt det hardeste av de vanlige stoffene, det kan forklare en del. Test i veldig høye doser kan føre til høy vannretensjon og dermed høyt blodtrykk og følgelig hodepine, som du sa, og propionate er ofte vondt. Så vi er vel på sånn ca samme side, de plagene du beskrev kan absolutt oppstå, men det er veldig lett å unngå dem også hvis en velger steroider og østrogenkontroll med omhu. Enig i det, og det jeg vil frem til. Er ikke et svar på hvordan en boler er, da det er forskjellige steroider, kurer og måter å kjøre dette på. Som igjen avgjør hvordan folk endrer eller ikke endrer seg på en kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. juli 2012 #68 Del Skrevet 26. juli 2012 Sol & Bol er mennenes versjon av "dum og deilig"-blondina. Så nei takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #69 Del Skrevet 26. juli 2012 Sol & Bol er mennenes versjon av "dum og deilig"-blondina. Så nei takk. Haha, vet nøyaktig hva slags mannfolk du sikter til her Å enig med deg der, nei takk ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 26. juli 2012 #70 Del Skrevet 26. juli 2012 Typisk. Her sitter den en gjeng ignorante hønsehuer og generaliserer noe de ikke har peiling på, også kommer det en mann og skal drive å se det flere flere vinkler, komme med fakta og slike ting!? Skerp deg! At f.eks eldre menn får et testosteronskudd i ny og ne gjør underverker for deres helse. Som alle vet så synker jo menns testosteronproduskjon med alderen, og ved forskningsprosjekter og enkelte steder hvor det er mer vanlig (USA) så tar jo endel eldre menn testosteronsprøyte hos legen. Mye mer vitalitet, mindre muskeltap, mer overskudd, bedre virilitet, mindre depresjoner, bedre humør, er lenger i jobb osv. Det er enorm forskjell på å bruke det terapautisk og det å misbruke det. Jeg personlig har aldri følt meg bedre enn da jeg brukte terapautiske doser testosteron for herrens mange år siden. Jeg kan aldri si det forandret personligheten min, jeg ble ikke deprimert (tvert i mot), og jeg fikk ikke spesielle humørsvingninger. Klart jeg brukte det for å bli sterkere (ikke muskler..så jeg er ikke så overfladisk..nanananan) da jeg drev med vektløfting, og klart det var juks, men når absolutt alle andre jukser, så blir det bare latterlig å ikke jukse litt selv. Resultatet var at den ekstremt sjenerte og tilbakeholdne meg fikk akuratt den selvtillittsboosten jeg trengte for å tørre å snakke med drømmedama. Nå er vi gift på femte året Etter første date var det gjort, jeg rørte aldri anabole steroider igjen. Så, takk til anabole steroider for at jeg fikk den lille ekstra selvtilitten jeg trengte for å få livet på rett kjøl. Jeg sjekket meg hos legen både før, under og etter de tre kurene jeg tok, og som legen sa; "Om det er noen forskjell, så er de bare positive." Disclaimer; Jeg anbefaler ikke på noen måte anabole steroider til unge mennesker, og man burde ikke ta det på feil grunnlag. Hva var det du var uenig i siden du siterte mitt innlegg egentlig? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #71 Del Skrevet 26. juli 2012 Steroider er ikke så farlig som enkelte vil ha det til, men det er definitivt heller ikke så ufarlig som enkelte andre vil ha det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #72 Del Skrevet 26. juli 2012 Steroider er ikke så farlig som enkelte vil ha det til, men det er definitivt heller ikke så ufarlig som enkelte andre vil ha det til. Det tror jeg oppsummerer det hele ganske bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 27. juli 2012 #73 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er svært få av kvinnfolka her inne som hadde vært aktuelle for meg ser jeg. Ut fra begrunnelsene og/eller argumentasjonen rundt hvorfor sier meg egentlig nok om hvor nivået ligger mellom ørene. Samme hvor blond eller fin dama måtte være ..sorry men det går en grense. Er selv inne i en fase hvor jeg anvender AAS preperater. For å oppsummere min hverdag så er den som følger: Forberede alle dagens måltider og morgendagens om mulig. Det er spising hver 3-4time. 2 middager daglig, 14egg, ++ div råvarer/ferdigprodukter til mellommåltider utover. Dette skal kombineres med en livsstil hvor man og må jobbe 10timer til dagen, samt legge inn en hard treningsøkt, kanskje 2 før og etter jobb. Deretter er det rett i seng for å optimalisere restitusjonen som vil kreve 8timer fullstendig sammenhengende søvn. Så er det på\n igjen ...det er INGEN rom for verken røyking, festing, alkohol o.l. Det er disiplin disiplin disiplin....hvordan dette skulle gjøre meg til en forbanna lavpanna apekatt som ikke er verdt en dritt lengre er beyond me for å være helt ærlig. Når ble det så mye mer respekt til dem som gir etter og legger seg på et komfornivå som består av en ustrukturert diett, helseskadelige uvaner enten daglig iform av minst 20sigaretter og/eller alkohol i helgene.Hvorav de springer til legen annenhver uke med respeter i hytt og pine på lykkepiller og diverse. Her blant disse er det man må finne de virkelige mannfolka eller hva? .. Som tidligere nevnt så har jeg brukt årevis og på hundrevis av timer i å lære om det hele og jeg VET hva jeg driver med. AAS er et verktøy brukt i avgrensa utmålte perioder med kansje 6mnder mellomrom eller 1år. Dem gir deg INGENTING gratis, du må selv finne egenskapene i deg selv til å ofre deg selv nok til å få noe utbytte av dem. Det skjer ting i livene våre hele tiden, det kan være seg alt fra det som gjør en deprimert til glad. Det er ikke så lett altids å fokusere 110% på de rutinene en må følge opp om uansett hva som måtte skje. Det krever faktisk en sterk psyke å ikke *gi etter* å motivere seg til å gå i gymmen uansett hva drama som måtte prøve å ta fokuset. Dem fleste jeg kjenner trøste spiser foran TV¨n med 200g sjokoladeplater med chipsen i bøtter og spann bare det regner litt ute. Tror du man må ha kjempe store psykologiske issues for å bruke steroider? ...tror dere virkelig det?. Skal jeg starte med å si det samme om alle kvinnfolk som sminker vekk det ene og andre, samt er ekstremt opptatt av hvordan håret henger osv osv for å se bedre ut ? Hvis det får henne til å få føle seg bedre så all ære til henne for det. Jeg ser ikke på henne som lavpanna og overfladisk av den grunn. Fra nå av kommer jeg til å stille til veggs ethvert lavpanna utspill som har grobunn i eventyr fra Askeladden og janteloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #74 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5 Hahahah.. Ler av dere her inne! Dere vet ikke mye om steroider! Dere sitter med et intrykk av at folk blir helt idioter i huet og at steriodene er slik i dag som de var på 90 tallet. Hvis man tar i riktige mengder og for eksempel benytter seg mer av peptider enn steroider så kan det faktisk ha kun helsemessige positive effekter! Så lenge typen har kontroll og følger kurene riktig og har litt peiling selv så syns jeg ikke det er noe farlig. Det er jo tross alt lovlig å bruke steroider så Ingen seriøse byggere får unngår å gå på det. Og de er jo tross alt super digge da! :D Så svaret blir JA! Anonym poster: 669acea4a496272c7a6c80c36c9fe3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest f Skrevet 27. juli 2012 #75 Del Skrevet 27. juli 2012 En mann som spiser etter skjema, og MÅ trene - nei takk! Jeg er selv langt over gjennomsnittet aktiv, men det får da være grenser. Er så vanvittig lei den typen menn. Alt dreier seg om dem, og treningen deres! Hente i barnehagen? nei - MÅ trene. Spise middag med familien? Nei - må ha den nøyaktiv kl. X. Spise det samme som familien? Nei - sammensetningen MÅ være x antall protein, fett og karbohydrater. Invitert på middagsbesøk - sier nei takk til mater og drar frem mager cottage cheese og fun light. Drømmelivet as! Jeg forstår ikke dette jeg! Har har tidligere vært i et forhold med en idrettsutøver på topp nivå - og han var langt mer avslappet i forhold til mat og trening enn det disse muskelvekst-gutta er. Livet hans handler ikke om trening, fysikk og prestasjoner. Det var jo selvfølgelig en viktig del - fordi det er yrket/livsverket hans - han var avhengig av gode nok resultater til å kunne leve av det. Men likevel hadde han tid til å studere, være med venner og familie, en spontan kinotur (med smågodt Gud forby), reise på ferie (uten å kunne lage egen mat, og pakke med seg proteinpulver, riskaker og havregrøt) en bytur en sjelden gang osv. Han levde! Ser dere ikke forskjellen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 27. juli 2012 #76 Del Skrevet 27. juli 2012 Alle må trene seg stor, tosk. De mennene du ser på som "formtrente" eller "naturlig" har nok holdt på med hard styrke på et eller annet tidspunkt i livet sitt. Ingen er født med store muskler og hvor stor du kan se ut av skjellet er veldig begrenset. Dette er ikke riktig. Det finnes en del folk som er digre og sterke selv om de aldri har drevet med styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 27. juli 2012 #77 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) For min del så sidestilles boling med narkomisbruk, og det er i mine øyne totalt uakseptabelt. Hva med røyking? Sykdommer som følge av tobakkbruk tar hvert år livet av mange tusen nordmenn. Boling dreper vel i praksis ingen, i hvert fall ikke direkte. Endret 27. juli 2012 av Leifern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 27. juli 2012 #78 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) hva når dere er gift, han runder femti og har bivirkningen av at han kan få hjerteinfarkt når som helst da? Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5 En boler har mye bedre odds helsemessig enn en som f.eks. røyker. Bolere er generelt opptatt av å trene og spise sunt, og er som regel sunnere enn folk flest på andre områder. At en som har brukt bol vil få hjerteinfarkt når som helst fra 50-årsalderen er en overdrivelse, risikoen er fremdeles liten. Endret 27. juli 2012 av Leifern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 27. juli 2012 #79 Del Skrevet 27. juli 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=677768#entry11312294 Bare å hive dere inn i denne tråden og, samme gamle der og med folk som ikke helt har forstått hvordan verden, steroider og narkomane fungerer. Evighetsprosjekt å skulle prøve å få folk til å forstå at det ikke finnes noen ene og alene "typen" steroide bruker, eller hvem eller hvordan han/hun i såfall er. Men en ting er ihvertfall sikkert, i 99% av tilfellene så kommer ikke ting gratis, og man trenger ikke være mindre itelligent eller narkoman for å ønske raskere eller bedre resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 27. juli 2012 #80 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er svært få av kvinnfolka her inne som hadde vært aktuelle for meg ser jeg. Ut fra begrunnelsene og/eller argumentasjonen rundt hvorfor sier meg egentlig nok om hvor nivået ligger mellom ørene. Samme hvor blond eller fin dama måtte være ..sorry men det går en grense. Er selv inne i en fase hvor jeg anvender AAS preperater. For å oppsummere min hverdag så er den som følger: Forberede alle dagens måltider og morgendagens om mulig. Det er spising hver 3-4time. 2 middager daglig, 14egg, ++ div råvarer/ferdigprodukter til mellommåltider utover. Dette skal kombineres med en livsstil hvor man og må jobbe 10timer til dagen, samt legge inn en hard treningsøkt, kanskje 2 før og etter jobb. Deretter er det rett i seng for å optimalisere restitusjonen som vil kreve 8timer fullstendig sammenhengende søvn. Så er det på\n igjen ...det er INGEN rom for verken røyking, festing, alkohol o.l. Det er disiplin disiplin disiplin....hvordan dette skulle gjøre meg til en forbanna lavpanna apekatt som ikke er verdt en dritt lengre er beyond me for å være helt ærlig. Når ble det så mye mer respekt til dem som gir etter og legger seg på et komfornivå som består av en ustrukturert diett, helseskadelige uvaner enten daglig iform av minst 20sigaretter og/eller alkohol i helgene.Hvorav de springer til legen annenhver uke med respeter i hytt og pine på lykkepiller og diverse. Her blant disse er det man må finne de virkelige mannfolka eller hva? .. Som tidligere nevnt så har jeg brukt årevis og på hundrevis av timer i å lære om det hele og jeg VET hva jeg driver med. AAS er et verktøy brukt i avgrensa utmålte perioder med kansje 6mnder mellomrom eller 1år. Dem gir deg INGENTING gratis, du må selv finne egenskapene i deg selv til å ofre deg selv nok til å få noe utbytte av dem. Det skjer ting i livene våre hele tiden, det kan være seg alt fra det som gjør en deprimert til glad. Det er ikke så lett altids å fokusere 110% på de rutinene en må følge opp om uansett hva som måtte skje. Det krever faktisk en sterk psyke å ikke *gi etter* å motivere seg til å gå i gymmen uansett hva drama som måtte prøve å ta fokuset. Dem fleste jeg kjenner trøste spiser foran TV¨n med 200g sjokoladeplater med chipsen i bøtter og spann bare det regner litt ute. Tror du man må ha kjempe store psykologiske issues for å bruke steroider? ...tror dere virkelig det?. Skal jeg starte med å si det samme om alle kvinnfolk som sminker vekk det ene og andre, samt er ekstremt opptatt av hvordan håret henger osv osv for å se bedre ut ? Hvis det får henne til å få føle seg bedre så all ære til henne for det. Jeg ser ikke på henne som lavpanna og overfladisk av den grunn. Fra nå av kommer jeg til å stille til veggs ethvert lavpanna utspill som har grobunn i eventyr fra Askeladden og janteloven. Blæh. Har vært der selv, og glad jeg med alderen har utviklet et mer nyansert og sunt forhold til trening, kosthold og livet generelt. Det ironiske er at jeg ser nesten like bra ut nå som da jeg bolet, spiste "hver tredje time" og aldri drakk eller spiste usunt. Spiser fortsatt sunt, men bryr meg ikke om jeg tar et glass en onsdag eller lørdag, og spiser gjør jeg når jeg er sulten,. Javel, så tar jeg ikke 160 i benken eller 250 i mark, men 120 og 200 er til å leve med, og attpåtil kan jeg løpe 1 mil og sykle i marka. GUD, så glad jeg er for at jeg vokste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå