Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #41 Del Skrevet 26. juli 2012 Om det er en grunn jeg forstår (estetisk muskelbygging er for meg et mysterium), de vet hva de driver på med, og det ikke påvirker de negativt, ja. Kjenner en som bruker testosteron "svart". Han er født i kvinnekropp, og får ikke innvilget behandling. Hadde vi klaffet sammen ellers hadde jeg ikke holdt det mot han at han ikke får oppfølgning fra lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #42 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg ventet på noe sånn... De aller, aller færreste som bruker anabole steroider bruker det fordi de har behov for det og har fått det foreskrevet av legen. De får som faktisk må ha anabole sterioder vil få jevnlig oppfølging og dosekontrollering, og dermed så blir bruken kontrollert og bivirkningene vil ikke bli de samme som ved misbruk. Dette er ikke noe jeg anser som et problem, men i realiteten så er det faktisk sånn at de fleste som bruker anabole steroider bruker dem for å "bole seg opp". Det blir det samme som bruk av A- eller B-preparater. Noen kjøper det på gata for å ruse seg på det imens andre får det skrevet ut av legen fordi de har bruk for det i en kort periode. Jeg anser ikke det siste for å være noe problem, men det første er i mine øyne en heftig deal breaker. Ja, klart de fleste bruker det for å få store muskler, men jeg tror ikke de aller fleste som bruker det, bruker det ukritisk heller. Det er massiv kunnskap om bruk av anabole steroider på nett. Du skal se kunnskapsnivået på en del av disse hemmelige sidene (vet ikke om de finnes lenger, men de var der i hvert fall før i tiden). Var en god del der som kunne betydelige mer om det enn de fleste leger, og noen av de mest ivrige på den tiden var blandt annet en legestudent jeg kjenner (nå lege) og ett par biologistudenter. Jeg er på ingen måte forkjemper for bruk av anabole steroider for morsjonister og slikt, men slike tråder som dette blir alltid så unyanserte. Testosteron er noe vi produserer naturlig kroppen. At man tar litt mer av det skader ingen. Det er når man tar MYE mer av det, det KAN bli farlig. Og det er stort sett heller aldri testosteronpreparater som er farlige for folk, det er alle mulige rare dopingmidler som Anadrol, "russere" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #43 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei. På samme måte som jeg ikke er interessert i en mann som snyter på skatten, jobber svart, unndrar å betale barnebidrag, kjører i fylla ol. Jeg er en lovlydig borger, og ser ikke at å ønske det samme av en partner er så fryktelig urealistisk. Videre har jeg bygget en karriere innenfor rettsystemet, og selve grunnsteinen for denne karrieren er jo nettopp at borgerene følger reglene gitt av den den demokratisk valgte lovgivende forsamling, og ikke setter seg selv over loven. For meg er de menn og kvinner som bryter de foreskrevne rettsreglene på dette området akkurat som små barn som "bare skal" noe de vet de ikke har lov til. Lite sjarmerende! Anonym poster: 3ecf58dad9d45f6dcac9248e870bdf49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 26. juli 2012 #44 Del Skrevet 26. juli 2012 Regner med at ts mente de som tar steroider for å bli større, ikke de som har det foreskrevet av lege pga helsemessige årsaker, det blir jo såklart noe helt annet. Skjønner at det er mange grunner som noen sa her, men generelt sett vil jeg si at en fyr som er så opptatt av sitt eget utseende at han er villig til å spise ulovlige piller for å forbedre det ikke er noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #45 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg lurer på hvorfor en mann må bruke det? Det er ingen grunn til det. Det er ikke noe som heter bruk,det er misbruk. De tror de er flotte, men en blind kan se hva som er steroidkropp, og hva som er en trent kropp. Etter en tid forsvinner potensen. De får problemer med psyken, og ender før eller siden inn i psykiatrien. Sjekk blant steroidbrukere...hvor jobber de? Hvor lenge holder de på en jobb? Til slutt er de helt utilregnelige Anonym poster: 1e154707c37a1fe72bcc2e18febc1eeb Er umulig å skille en stroidekropp som du kaller det fra en vanlig trent kropp, da alt er et spørsmål om mengde trening og steroider. Kjenner mange og er selv blitt kalt en boler, noe som er så langt i fra sannheten du kan komme. Da jeg aldri har rørt noen form for steroider, men det er mange slike som deg som tror alle som har brukt en del tid på diett og treningssenter. Mens jeg kjenner og bolere i forskjellig grad som aldri har blitt mistenkt for steroidebruk. Skal du bli et stort monster av en muskelbundt, så ligger det mangen år med hard trening bak, i tilegg til store mengder over lengre tid med steroider. Er ikke slik at man blir bodybuilder i løpet av et år som følge av steroider. Det du skriver der er jo så lite informert svar du kan skrive... Så alle som har prøvd hasj en gang jobber i dag på rema, går til psykolog og er impotente? Kjenner ingen og har aldri truffet noen slike bolere, men riktig nok truffet noen veltrente narkomane som du sikkert tror er bolere. Har ikke hørt noen få mindre penis heller, aldri hørt om noe slik, men mindre testikler som resultat av årevis med bruk av steroider er noe annet. Men potensen er helt fin etter steroidebruk så lenge man gjør det riktig. Noen av steroidene man tar har nå heller motsatt effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #46 Del Skrevet 26. juli 2012 Er umulig å skille en stroidekropp som du kaller det fra en vanlig trent kropp, da alt er et spørsmål om mengde trening og steroider. Kjenner mange og er selv blitt kalt en boler, noe som er så langt i fra sannheten du kan komme. Da jeg aldri har rørt noen form for steroider, men det er mange slike som deg som tror alle som har brukt en del tid på diett og treningssenter. Mens jeg kjenner og bolere i forskjellig grad som aldri har blitt mistenkt for steroidebruk. Skal du bli et stort monster av en muskelbundt, så ligger det mangen år med hard trening bak, i tilegg til store mengder over lengre tid med steroider. Er ikke slik at man blir bodybuilder i løpet av et år som følge av steroider. Det du skriver der er jo så lite informert svar du kan skrive... Så alle som har prøvd hasj en gang jobber i dag på rema, går til psykolog og er impotente? Kjenner ingen og har aldri truffet noen slike bolere, men riktig nok truffet noen veltrente narkomane som du sikkert tror er bolere. Har ikke hørt noen få mindre penis heller, aldri hørt om noe slik, men mindre testikler som resultat av årevis med bruk av steroider er noe annet. Men potensen er helt fin etter steroidebruk så lenge man gjør det riktig. Noen av steroidene man tar har nå heller motsatt effekt. Det er jo ikke sant det du sier her, men myter du finner på pro steroidsider og lignende. Jeg har sett effekten av steroidbruk og missbruk på nærthold da jeg har både et par nære kompiser og familie som har brukt det i sørre og mindre grad og den voksten de har hatt sammenlignet med de uten er helt vill. Og alle av de startet med det utgangspunktet at de bare skulle prøve det litt, bittelitt for å se, mens samtlige av dem har endt opp som både junkies og et par av dem til og med som langere. Det er ikke noe "moderat" bruk av steroider, for de fleste vil øke mengende etterhvert som de stagnerer eller ser at andre får bedre effekt osv. Det er virkelig viktig å slå ned på sånn type midler først som sist, å slutte å forsvare bruken. Og det mest skremmende er også som du sier at de fleste på steroider er de du ikke ville antatt at var på det, iom at de fleste trener og spiser for dårlig uansett for å få en skikkelig effekt av det. Men de er virkelig ikke til å spøke med disse greiene, og det finnes ingen riktig bruk av det. Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. juli 2012 #47 Del Skrevet 26. juli 2012 Er umulig å skille en stroidekropp som du kaller det fra en vanlig trent kropp, da alt er et spørsmål om mengde trening og steroider. Kjenner mange og er selv blitt kalt en boler, noe som er så langt i fra sannheten du kan komme. Jeg ville ikke vært sammen med en som brukte stereoider, men jeg ville nok heller ikke falt for en som så ut som en som bruker steroider heller. Det er fordi jeg trives best sammen med hverdagsmennesker som ikke lar seg og alt i livet sitt bli styrt av en stor og altoverskyggende interesse. Jeg innbiller meg at man må være rimelig dedikert til sin egen kropp og dens funksjoner hvis man skal klare å se ut som om man muligens boler seg. (i tillegg til at ejg ikke syns veldig store muskelkropper er spesielt fint, men det er det minste problemet i denne sammenhengen). Å være sammen med en boler er uaktuelt fordi *samme grunnene som over her* i tillegg til at jeg har hørt masse skrekkhistorier om impotens, penis som krymper inn og til slutt faller av (neida, ikke fullt så galt, men nesten?), at de som boler seg får dårlig gemytt og voldelige og agressive tendenser, og selvfølgelig det at det er ulovlig og at man da er innblandet i et rus/kriminelt miljø. Så alle som har prøvd hasj en gang jobber i dag på rema, går til psykolog og er impotente? Jeg kjenner folk som har prøvd hasj og som klarer seg veldig så bra her i livet, og jeg vet om folk som har prøvd hasj og som døde før fylte 30 som et indirekte resultat av hasj-leflinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #48 Del Skrevet 26. juli 2012 Steroidebruk er i hvert fall ikke et positivt tegn, det må sies. Bivirkninger kan være både psykiske og fysiske. Det kan føre til depresjon eller angst. Jeg husker en dokumentar fra NRK om en arendalitt som måtte leve med en tarm som hang i en pose på utsiden av magen. Kjenner også til en fyr som tok steroider for å få dame, men så ble han impotent, så dama slo opp med ham og da tok han selvmord. Steroider er som et minefelt, det kan hende noen kommer seg gjennom uten skader, men andre gjør ikke det. Anonym poster: c7b292605f3f921ae7f07c646e4e252d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #49 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei. På samme måte som jeg ikke er interessert i en mann som snyter på skatten, jobber svart, unndrar å betale barnebidrag, kjører i fylla ol. Jeg er en lovlydig borger, og ser ikke at å ønske det samme av en partner er så fryktelig urealistisk. Videre har jeg bygget en karriere innenfor rettsystemet, og selve grunnsteinen for denne karrieren er jo nettopp at borgerene følger reglene gitt av den den demokratisk valgte lovgivende forsamling, og ikke setter seg selv over loven. For meg er de menn og kvinner som bryter de foreskrevne rettsreglene på dette området akkurat som små barn som "bare skal" noe de vet de ikke har lov til. Lite sjarmerende! Anonym poster: 3ecf58dad9d45f6dcac9248e870bdf49 Ja, for loven må følges uansett hvor idiotisk den er. For det første burde du vite at kjøp og bruk av anabole steroider er LOVLIG, så jeg ser ikke helt hvordan det strider i mot dine "rettsprinsipper". Salg er imidlertid ulovlig, enn så absurd det høres ut. Der har du den fantastiske "loven" din. Jeg håper jeg aldri ligger og forblør utenfor et stengt apotek noen gang, og du kommer forbi. I følge loven, som du så pent og lydig følger, så har du ikke lov til å knuse ruten og hente bandasje. Sånne folk som deg skremmer meg og gjør meg kvalm. Tenk selv. Alle skjønner at å kjøre i rus, skade andre, stjele og snylte ikke er er lov. Men de fleste unngår ikke å gjøre gale ting fordi det ikke er lov. Man unngår å gjøre gale ting fordi vi mennesker har moral. Moral er mye viktigere enn loven. "Loven" som du så lydig følger er ikke laget av deg og meg. Den er laget av maktsyke mennesker som har monopol på tvang, vold og forfølgelse. Hilsen en som ikke har gjort annet ulovlig enn å røyke en joint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #50 Del Skrevet 26. juli 2012 Steroidebruk er i hvert fall ikke et positivt tegn, det må sies. Bivirkninger kan være både psykiske og fysiske. Det kan føre til depresjon eller angst. Jeg husker en dokumentar fra NRK om en arendalitt som måtte leve med en tarm som hang i en pose på utsiden av magen. Kjenner også til en fyr som tok steroider for å få dame, men så ble han impotent, så dama slo opp med ham og da tok han selvmord. Steroider er som et minefelt, det kan hende noen kommer seg gjennom uten skader, men andre gjør ikke det. Anonym poster: c7b292605f3f921ae7f07c646e4e252d Ja..og noen blir alkoholikere, og dør som følge av det. Andre trener ikke en dag i livet sitt, eller røyker og dør av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #51 Del Skrevet 26. juli 2012 Forsvarer ikke direkte bruken av steroider, men vil bare få frem at det er litt mer nyansert enn mange her ser ut til å tro. Er ekstreme tilfeller og ekstreme missbruk av alle midler, enten det er steroider, narkotika, mat eller andre ting. Det jeg vil frem til er at selv om bruk av steroider i privat formål ikker trenger være synnonymt med monsterfysikk, avhengighet eller aggresivitet. Samme som eksempelet med øl/alkohol som han ene tidligere brukte. Synes det er trist at de fleste veltrente blir oppfattet som bolere, da folk ikke tror det er mulig uten "hjelp". Og på andre siden de som bruker det "relativt kontrollert" og har kontroll på det, kontra de som bare skal bli store, uten tanke på hvordan eller mulige konsekvenser av dette. De som ikke klarer å slutte, da de hele tiden føler de er for små eller ikke blir store nok sliter som regel med en annen sykdom som jeg ikke husker betegnelsen på akkurat nå. Men som er spesifikk til i hovedsak kroppsbyggere, og kan nesten sammenlignes med anoreksi. Men i motsatt betydning, da de føler de ser stygge ut og aldri får nok muskler. Kombiner dette med kjennskapen til steroider, så har du prakteksempelet på hvordan man kan ødelegge livet sitt med steroider. Men med en slik lidelse vil man ødelegge livet sitt uten steroider også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #52 Del Skrevet 26. juli 2012 Er umulig å skille en stroidekropp som du kaller det fra en vanlig trent kropp, da alt er et spørsmål om mengde trening og steroider. Kjenner mange og er selv blitt kalt en boler, noe som er så langt i fra sannheten du kan komme. Da jeg aldri har rørt noen form for steroider, men det er mange slike som deg som tror alle som har brukt en del tid på diett og treningssenter. Mens jeg kjenner og bolere i forskjellig grad som aldri har blitt mistenkt for steroidebruk. Skal du bli et stort monster av en muskelbundt, så ligger det mangen år med hard trening bak, i tilegg til store mengder over lengre tid med steroider. Er ikke slik at man blir bodybuilder i løpet av et år som følge av steroider. Det du skriver der er jo så lite informert svar du kan skrive... Så alle som har prøvd hasj en gang jobber i dag på rema, går til psykolog og er impotente? Kjenner ingen og har aldri truffet noen slike bolere, men riktig nok truffet noen veltrente narkomane som du sikkert tror er bolere. Har ikke hørt noen få mindre penis heller, aldri hørt om noe slik, men mindre testikler som resultat av årevis med bruk av steroider er noe annet. Men potensen er helt fin etter steroidebruk så lenge man gjør det riktig. Noen av steroidene man tar har nå heller motsatt effekt. Nettop. Jeg har i motsetning til deg brukt anabole steroider, og ingen mistenkte noen gang at jeg brukte/har brukt det, da jeg primært drev med styrkeløft og vektløfting og tydelige muskler ikke var noe jeg traktet etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #53 Del Skrevet 26. juli 2012 Nettop. Jeg har i motsetning til deg brukt anabole steroider, og ingen mistenkte noen gang at jeg brukte/har brukt det, da jeg primært drev med styrkeløft og vektløfting og tydelige muskler ikke var noe jeg traktet etter. Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. juli 2012 #54 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg ville ikke vært sammen med en som brukte stereoider, men jeg ville nok heller ikke falt for en som så ut som en som bruker steroider heller. Det er fordi jeg trives best sammen med hverdagsmennesker som ikke lar seg og alt i livet sitt bli styrt av en stor og altoverskyggende interesse. Jeg innbiller meg at man må være rimelig dedikert til sin egen kropp og dens funksjoner hvis man skal klare å se ut som om man muligens boler seg. (i tillegg til at ejg ikke syns veldig store muskelkropper er spesielt fint, men det er det minste problemet i denne sammenhengen). Å være sammen med en boler er uaktuelt fordi *samme grunnene som over her* i tillegg til at jeg har hørt masse skrekkhistorier om impotens, penis som krymper inn og til slutt faller av (neida, ikke fullt så galt, men nesten?), at de som boler seg får dårlig gemytt og voldelige og agressive tendenser, og selvfølgelig det at det er ulovlig og at man da er innblandet i et rus/kriminelt miljø. Jeg kjenner folk som har prøvd hasj og som klarer seg veldig så bra her i livet, og jeg vet om folk som har prøvd hasj og som døde før fylte 30 som et indirekte resultat av hasj-leflinga. Det første avsnittet ditt har du sannsynligvis ganske rett i, selv om det ikke nødvendigvis er snakk om forfengelighet. Mange styrkeløftere og andre tjukasser bruker også steroider for å bli sterkere. De bryr seg rett lite om markerte muskler og sixpack. Det samme gjelder svømmere, spydkastere, kulestøtere, 100meter sprintere,basketspillere, amerikansk fotballspillere, baseballspillere, fotballspillere,syklister..and the list goes on. I det andre avsnittet ditt bommer du imidlertid totalt, og dine antagelser er preget av typisk gammel propaganda. Hvorfor i all verden skulle PENIS, et svampelegeme krympe ved bruk av hormoner? Dette vitner om en bisarro forståelse av fysiologi. Det som skjer er at testiklene, eller ballene om du vil, åpenbart slutter å produsere testosteron selv når man får tilførsel av testosteron utenifra (om det er oralt eller med nål). Når ballene slutter å produsere testosteron blir man midlertidig impotent og ballene krymper i mer eller mindre grad. Når man avslutter "kuren" starter kroppen opp sin naturlige testosteronproduksjon og testiklene blir normale igjen, og impotensen er borte. Dette med voldelighet og agressivitet er også en gammel propaganda-myte. Det finnes ingen forskning som tyder på det, og alle resultater er knyttet til miljø. I perioden mellom avsluttet kur og når testiklene begynner å produsere testosteron selv igjen så vil det være en periode på 3-6 uker hvor man ikke produserer noe særlig testosteron (hvor kroppens egen produksjon tar seg opp igjen). I denne perioden er man i motsetning til hva mange tror mer som ei kjerring. Man har unormalt høy østrogen-testosteron ratio og begynner å gråte for den minste rørende ting på tv. Mange blir også depressive fordi man ikke lenger får samme treningseffekt, føler seg svak osv. Dette med voldelighet knyttes i all hovedsak til miljø, og hvem man er som person. Det er ingen nyhet at de mange som bruker AAS henger i visse miljøer, enten det er kriminelle miljøer, treningsstudiomiljøer, eller bare guttegjenger hvor man trener mye. Det er klart disse gutta har større risiko for å ende opp i slosskamp enn andre, men det har ingenting med selve steroidene å gjøre. Det har mer med hvem man er i utgangspunktet. En snill og grei kar blir ingen psykopat med litt ekstra testosteron. Økt selvtilitt joda, det får man. Og det er klart at allerede dodgy fyrer med økt selvtilitt kan gjøre dumme ting. Det benekter jeg ikke. Endret 26. juli 2012 av Skogmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #55 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg kunne aldri vært sammen med en dame som bruker sminke, prøver å kle vekk valkene, er på slankern eller tar sol. Hun gjør det bare for å se bra ut og det er turn off, prøver å være noe hun ikke er. Anonym poster: 54b882f49ac807035be8f977252e6585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 26. juli 2012 #56 Del Skrevet 26. juli 2012 Dette med voldelighet knyttes i all hovedsak til miljø, og hvem man er som person. Det er ingen nyhet at de mange som bruker AAS henger i visse miljøer, enten det er kriminelle miljøer, treningsstudiomiljøer, eller bare guttegjenger hvor man trener mye. Det er klart disse gutta har større risiko for å ende opp i slosskamp enn andre, men det har ingenting med selve steroidene å gjøre. Det har mer med hvem man er i utgangspunktet. En snill og grei kar blir ingen psykopat med litt ekstra testosteron. Økt selvtilitt joda, det får man. Og det er klart at allerede dodgy fyrer med økt selvtilitt kan gjøre dumme ting. Det benekter jeg ikke. Dette med voldelige tendenser er som oftest ikke knyttet på noe måte til psyken. Men det faktum at man på steroider får veldig lett "trykk" i hodet, som resultat av økt blodtrykk og diverse andre reaksjoner. I tillegg til at ved injeksjoner via sprøyter får vondere og vondere der disse blir satt. Tenk deg at du går med en helt sinnsyk hodepine/skallebank omtrent døgnet rundt over lengre tid. Man skal ikke ha kort lunte for å bli aggresiv da, legg til at man da har en eller flere muskler som det kjennes ut som har eksplodert, og minste berøring kan få en voksen mann ned i knestående. Derav at både personlighet og typer, lengde og mengde på kur spiller en stor rolle. De som vet de ikke takler mye stress, smerte og langvarig smerte vet ofte og bruker derfor mindre mengder og kortere kurer enn de som takler dette veldig fint. Mens en uerfaren person som kansje ikke kjenner seg selv så godt, eller er så veldig moden kjører på med maksimal doser på kur for mest mulig effekt, og da blir selvfølgelig en tikkende bombe ganske fort hvis vedkommende ikke er veldig flink til å deale med irritasjon og smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #57 Del Skrevet 26. juli 2012 Lol Skogmann. Kansje du skal lese deg litt opp om nødrett? Straffeloven § 47 - hørt om den? Ikke bare kan du kan bryte deg inn i apoteket, det er faktisk brudd på straffeloven å hensette noen i en hjelpesløs tilstand. Straffeloven § 242 - hørt om den? Jeg gjentar meg selv - utrolig usjarmerende med menn som tror at samfunnets lover og regler ikke gjelder for akkurat dem. Det er ikke slik at vi kan velge og vrake hvilken rettsregler vi skal følge. Det du derimot er fri til er å flytte til et land hvor narkotikalovgivningen er nærmere ditt standpunkt. God tur! Anonym poster: 3ecf58dad9d45f6dcac9248e870bdf49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. juli 2012 #58 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg kunne aldri vært sammen med en dame som bruker sminke, prøver å kle vekk valkene, er på slankern eller tar sol. Hun gjør det bare for å se bra ut og det er turn off, prøver å være noe hun ikke er. Anonym poster: 54b882f49ac807035be8f977252e6585 Du sidestiller ulovlig drugs med sminke og det å prøve å holde vekta? Hehe, okei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #59 Del Skrevet 26. juli 2012 Du sidestiller ulovlig drugs med sminke og det å prøve å holde vekta? Hehe, okei Men er steroider og bruk av dette ulovlig? Med mindre det har blitt endret i det siste har det kun vært salg som har vært ulovlig, ikke bruk av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #60 Del Skrevet 26. juli 2012 Dette med voldelige tendenser er som oftest ikke knyttet på noe måte til psyken. Men det faktum at man på steroider får veldig lett "trykk" i hodet, som resultat av økt blodtrykk og diverse andre reaksjoner. I tillegg til at ved injeksjoner via sprøyter får vondere og vondere der disse blir satt. Tenk deg at du går med en helt sinnsyk hodepine/skallebank omtrent døgnet rundt over lengre tid. Man skal ikke ha kort lunte for å bli aggresiv da, legg til at man da har en eller flere muskler som det kjennes ut som har eksplodert, og minste berøring kan få en voksen mann ned i knestående. Derav at både personlighet og typer, lengde og mengde på kur spiller en stor rolle. De som vet de ikke takler mye stress, smerte og langvarig smerte vet ofte og bruker derfor mindre mengder og kortere kurer enn de som takler dette veldig fint. Mens en uerfaren person som kansje ikke kjenner seg selv så godt, eller er så veldig moden kjører på med maksimal doser på kur for mest mulig effekt, og da blir selvfølgelig en tikkende bombe ganske fort hvis vedkommende ikke er veldig flink til å deale med irritasjon og smerte. gud, så feil. Injeksjonene blir mindre og mindre smertefulle, det er "jomfrumuskler" som blir støle og hovne. Etter en uke eller to går det vanligvis over, men det kommer an på hvilket ester og hvor rene varene er. Test prop er noe av det vondeste blant "mainstream"-stoffer, men de fleste er ikke noe videre ubehag. Test enan er mer 10 uker med feelgood enn 10 uker med "uendelig smerte", som du tror det er. På steroider er du knapt støl etter trening pga restitusjonsevnen og stikket er unnagjort på 2 minutter et par ganger i uka, jeg vil påstå at det er mindre ubehag på enn av. Trenbolone derimot er kjent for å være hardere på psyken, mange sover veldig dårlig på det og det kan påvirke humøret veldig. Samtidig er ikke tren-hoste noe videre kult heller. Anonym poster: 69a94c749a85a0f2d2130d5d3388036c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå