Gå til innhold

Ladys Tjalletråd

Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Gjest Lady Di

Da, min lille due, trenger du et eventyr og luftforandring.

Nei, jeg trenger å bli fri fra den gamle verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Life's a dance you learn as you go

Sometimes you lead, sometimes you follow

Don't worry about what you don't know

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg tror den som trenger å lære hva som er viktig i denne tråden, er den som tror hun må fortelle andre at de må skjønne det.

Og om livet har lært meg noe, så er det at å tillate seg øyeblikk av overfladisk fjas er en bra ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Sometimes you lead, sometimes you follow

Don't worry about what you don't know

Springsteen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Springsteen?

John Michael Montgomery, ofte spilt av et bergensband som het Dirty Henry med en ung og lovende villeting ved mikrofonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Jeg tror den som trenger å lære hva som er viktig i denne tråden, er den som tror hun må fortelle andre at de må skjønne det.

Og om livet har lært meg noe, så er det at å tillate seg øyeblikk av overfladisk fjas er en bra ting.

Litt fjas er bra, men når det blir for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Di

John Michael Montgomery, ofte spilt av et bergensband som het Dirty Henry med en ung og lovende villeting ved mikrofonen.

Ukjent for meg. Men den andre teksten under minner om Springsteen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den under er mantraen min og er absolutt ikke springsteen. Det er Steve Earles sang Guitar Town. Den handler om å være på farten, men ha en plan allikevel om å slå seg ned. Jeg skal ha A4-liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Litt fjas er bra, men når det blir for mye..

Hva gir deg retten til å avgjøre når det blir for mye? Eller hva som er feil?

Jeg må med all mulig respekt si meg enig med Silfen, du fremstår som oppmerksomhetssyk. Så lenge fjaset dreide seg rundt deg og det du ville prate om, så var det gøy. Når du ikke var like aktiv i det, så var det for mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger man en dagbok, ikke en tråd.

Hey, hvorfor fjaser ingen i min dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Hva gir deg retten til å avgjøre når det blir for mye? Eller hva som er feil?

Jeg må med all mulig respekt si meg enig med Silfen, du fremstår som oppmerksomhetssyk. Så lenge fjaset dreide seg rundt deg og det du ville prate om, så var det gøy. Når du ikke var like aktiv i det, så var det for mye.

Dere to pratet jo ikke med meg akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Da trenger man en dagbok, ikke en tråd.

Hey, hvorfor fjaser ingen i min dagbok?

Takk for at du prøver. Full respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Vampen

Det er ingen som mobber deg i denne tråden. Det som derimot skjer er at du blir sur fordi andre brukere også kommuniserer seg i mellom. Jeg kan bare snakke for min egen del, jeg har ikke prøvd å stenge deg ute. Men i tråder som dette, hvor det postes ganske hyppig, og flere brukere deltar, så har du et ansvar for å bli en del av samtalen, om du ønsker det. Ikke tolke andres kommunikasjon som mobbing av deg. Det var du selv som satte i gang den mindre hyggelige tonen.

Og nei, dette er heller ikke et forsøk på mobbing. Jeg kjenner deg ikke, altså har jeg heller ikke et problem med deg. Men når du begynner å beskylde folk for mobbing i andre tråder, så tar jeg meg bryet med å forsøke å forklare deg hvordan disse trådene fungerer. Jeg tror du vil få det hyggeligere her inne om du ikke antar at ting som dette er mobbing.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...