Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #21 Del Skrevet 25. juli 2012 Kong Kitty? Katten? That would be the one, yes. Og i samme slengen benytter jeg anledningen til å påpeke at det er kjeeeeeeeeeedeeeeeeeliiiiiiiiig å lese om ballader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #22 Del Skrevet 25. juli 2012 Sherry with the soup....? Kan man tilbyde en smule Champagne? Ja takk! En tørr, litt fuktig, med hint av.. eh.. sedertre. Der tror jeg at jeg surret godt.. Kan du snubletrikset forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #23 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg skulle til å skrive: "Det kan da umulig være kjedelig å lese om baller." Man leser visst det man vil lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #24 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker ikke champagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #25 Del Skrevet 25. juli 2012 That would be the one, yes. Og i samme slengen benytter jeg anledningen til å påpeke at det er kjeeeeeeeeeedeeeeeeeliiiiiiiiig å lese om ballader Hvor er det ballader? Hvor? Litt spenning får du forresten ved å sette deg litt der på den brune nåleputen under furutreet i hagen min.. Der skjer det virkelig magiske og interessante ting. Men husk, du må sitte helt stille, og ha øynene godt lukket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #26 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg skulle til å skrive: "Det kan da umulig være kjedelig å lese om baller." Man leser visst det man vil lese. Og hvordan står det i med dine baller? Har du sprettet litt på de i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #27 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker ikke champagne. Du kan få det du vil ha. Skapet er smekkfullt. Rene Narnia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #28 Del Skrevet 25. juli 2012 Og hvordan står det i med dine baller? Har du sprettet litt på de i det siste? Nah, de er ikke tipp topp. Litt lite luft i dem og alt for lenge siden de har vært i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #29 Del Skrevet 25. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #30 Del Skrevet 25. juli 2012 Vampen, jeg tror hasjdronninga prøver seg som balladør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #31 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg skulle til å skrive: "Det kan da umulig være kjedelig å lese om baller." Man leser visst det man vil lese. Jeg prøvde å lese om baller, basert på at du fremstilte det som rasende spennende. Det var ikke det! Enkelte ting gjør seg bedre i praksis! Seminiferøse tubuli, du liksom. Humbug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #32 Del Skrevet 25. juli 2012 Vampen, jeg tror hasjdronninga prøver seg som balladør. Er det det vi på fint kaller en fluffer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #33 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er fluffy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #34 Del Skrevet 25. juli 2012 Nah, de er ikke tipp topp. Litt lite luft i dem og alt for lenge siden de har vært i bruk. Prøvd litt trykkluft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #35 Del Skrevet 25. juli 2012 Vampen, jeg tror hasjdronninga prøver seg som balladør. Hva er det med deg og hasj egentlig? Er du ett bøllefrø? Isåfall kan du bare la vær. Finn deg noen på din egen størrelse å leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #36 Del Skrevet 25. juli 2012 Prøvd litt trykkluft? Kanskje der uttrykket blowjob kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #37 Del Skrevet 25. juli 2012 Kanskje der uttrykket blowjob kommer fra? Det vet jeg ikke, men det høres nesten slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #38 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva er det med deg og hasj egentlig? Er du ett bøllefrø? Isåfall kan du bare la vær. Finn deg noen på din egen størrelse å leke med. Du vet at tjall er det samme som hasj, ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #39 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja takk! En tørr, litt fuktig, med hint av.. eh.. sedertre. Der tror jeg at jeg surret godt.. Kan du snubletrikset forresten? Jeg har forsert et par isbjørntepper i mitt liv, takk som spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #40 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er fluffy. Kan jeg kose med deg? Lady Di: balladene er i boka mi. Vil du ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå