Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #461 Del Skrevet 26. juli 2012 Leve er faktisk veldig lett. Trikset er bare å leve blant de rette menneskene. Og jeg har funnet noen av de virkelig rette her inne. Hvordan vet du at de er rette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #462 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan vet du at de er rette? Det er innlysende der og da. Ta disse to bajasene som henger her, Vamp og Gia. To mennesker som gir så mye av seg selv uten anstrengelse og uten konflikt. Beviset på at man kan treffe gode mennesker overalt der mennesker ferdes - også på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #463 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er innlysende der og da. Ta disse to bajasene som henger her, Vamp og Gia. To mennesker som gir så mye av seg selv uten anstrengelse og uten konflikt. Beviset på at man kan treffe gode mennesker overalt der mennesker ferdes - også på nett. Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #464 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg må seriøst slutte å henge på KG, jeg blir skremt.. Skremt av hva? Vaginaveggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #465 Del Skrevet 26. juli 2012 Du er en liten pusekatt, Gia. .....mjau...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #466 Del Skrevet 26. juli 2012 .....mjau...? Når det passer seg slik, tror jeg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #467 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er innlysende der og da. Ta disse to bajasene som henger her, Vamp og Gia. To mennesker som gir så mye av seg selv uten anstrengelse og uten konflikt. Beviset på at man kan treffe gode mennesker overalt der mennesker ferdes - også på nett. Takk det samme spradebassen!:D Skremt av hva? Vaginaveggen? Haha, nei, det høres i grunn ganske lekkert ut! Derimot er jeg ganske skremt av at det finnes damer der ute som sammenligner menn med bikkjer som trenger oppdragelse, og at tanker er utroskap. Og Gia, du er isåfall skremmende sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #468 Del Skrevet 26. juli 2012 Skremt av hva? Vaginaveggen? Vaginalvegger er helt naturlig, Bandit. Omtrent halvparten av verdens befolkning har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #469 Del Skrevet 26. juli 2012 Vampen; se din signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #470 Del Skrevet 26. juli 2012 Og Gia, du er isåfall skremmende sjarmerende. Flattering will get you nowhere, darling! Jeg er bare en liden, forfyldet tomsing som har kjøbt et norgesglass til å ha leveren i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #471 Del Skrevet 26. juli 2012 Vampen; se din signatur. Jau, men jeg er ikke så sikker på at det er sarkasme, så jeg går for den andre linja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #472 Del Skrevet 26. juli 2012 Good choice, if I may say so. Ellers er jeg fan av; There are two things that are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #473 Del Skrevet 26. juli 2012 Tror noen av dere trenger å våkne opp litt og innse hva som faktisk er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #474 Del Skrevet 26. juli 2012 Tror noen av dere trenger å våkne opp litt og innse hva som faktisk er viktig. Vi har tråder for denslags også. Når man lever på livets skyggeside, er det godt med lidt overfladisk fjas iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #475 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva som er viktig defineres av hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #476 Del Skrevet 26. juli 2012 Vi har tråder for denslags også. Når man lever på livets skyggeside, er det godt med lidt overfladisk fjas iblandt. Litt ja, men noen klarer å dra det altfor langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #477 Del Skrevet 26. juli 2012 Tror noen av dere trenger å våkne opp litt og innse hva som faktisk er viktig. Takk, men jeg har god kontroll på hva som er viktig i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #478 Del Skrevet 26. juli 2012 Fordi DU ikke er enig? Fordi det ikke er din type fjas? Derfor du prøver å "kaste ut" brukere fra denne tråden ved å opprette tråder til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #479 Del Skrevet 26. juli 2012 Kitten, jeg har vasset opp til anklene med bevis på hva som er viktig her i verden. Det eneste jeg bryr meg om de neste femti årene, er meg og mitt. Så kan dere andre ta over å passe på hva som er viktig for resten av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #480 Del Skrevet 26. juli 2012 Fordi DU ikke er enig? Fordi det ikke er din type fjas? Derfor du prøver å "kaste ut" brukere fra denne tråden ved å opprette tråder til dem? Tråden jeg laget til dere to var jo perfekt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå