Gå til innhold

Ladys Tjalletråd

Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke med å ofre til for å få en frodig avling og sånne ting å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

ååååh, ja! Når jeg blir sur og gammal kjerring som denger nabounger, da skal jeg ikke ha gnomer i hagen, men kjempepeniser!

You try it, you buy it!

Jeg tror det blir flott! 2 meter erigert steinpenis i hagen! Hvem ville ikke ha kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hadde det ikke med å ofre til for å få en frodig avling og sånne ting å gjøre?

Jo, jeg tror det. Jeg så på nyhetene at bæravlingene sliter litt. Bør vi ofre ei geit til Gias fallos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tror det. Jeg så på nyhetene at bæravlingene sliter litt. Bør vi ofre ei geit til Gias fallos?

Bare hvis jeg får tilberede og servere den efterpå. Geitekjøtt er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd

Sovende svenske? Nå må du ha litt moro med den svensken. Ta bilder og legg ut!

Skal gjøre det i natt. Jeg holder på å fikse karmaen min. Har adoptert en svenske på jobben, han bodde i en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det i natt. Jeg holder på å fikse karmaen min. Har adoptert en svenske på jobben, han bodde i en bil

Naaaw, så søtt. Den kan du score på med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Naaaw, så søtt. Den kan du score på med jentene.

Jøss. Lyst til å komme å se på svensken min i kveld, Silfen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Lyst til å komme å se på svensken min i kveld, Silfen?

Hehe, skal jeg ta med litt sild så den føler seg som hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Aldrig i den norske kirke. De har tatt all alkoholen ud av vinen. Man får mest ud av å gå til alters hos anglikanerne, de bruker portvin. I katolske kretser varierer det noe, men jeg ved at her i Oslo har man stort sett brukt "Señorita" (kr. 89,90,- på polet).

Kjeksene er ikke mye verdt, og det kommer ikke med ost.

Da skjønner jeg ikke hvorfor folk vil bli prester, trodde det var gratis godvin og kjeks som var trekkplasteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Hva er arnica?

Føttene mine har det bedre i dag heldigvis. Litt hovne fortsatt, men det går fint bare jeg går med mine vanlige sko (les: gode og romslige Converse). Men jeg sier så klart aldri nei takk til fotmassasje!

Og så over til noe helt annet - det er så fint vær i dag at jeg nesten dør på meg! Varmt, lite vind og soooool. Hadde egentlig planer om å bare hvile i dag, men jeg kan nesten ikke la være å dra på stranda når været er som nå. Tenker å ta meg en tur i kveld, når vannet er varmest og det er litt mindre trengsel. Og utover kvelden forsvinner alle småbarna, noe som vil si at jeg kan få prøvd det kule vann-hoppeslottet som ligger ved stranda uten å måtte ta hensyn til små barn. Yay!

Arnica

Jeg rett og slett svettet bort i dag da jeg spilte fotball med poden og to av hans venner. Det er vanvittig varmt i solveggen på terrassen også. Skal bli spennende å se hvor mye som er igjen av meg ved leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg blir snart sur om flere skriver hvor fint og flott og varmt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjønner jeg ikke hvorfor folk vil bli prester, trodde det var gratis godvin og kjeks som var trekkplasteret.

Fri tilgang på korgutter. Mulighet til å være den lokale jesus i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg tror det blir flott! 2 meter erigert steinpenis i hagen! Hvem ville ikke ha kjøpt det?

Øhhh... jeg tror jeg skal ha vaginavegg i stedet for solvegg neste gang.... det er fooor varmt i dag... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh... jeg tror jeg skal ha vaginavegg i stedet for solvegg neste gang.... det er fooor varmt i dag... :D

Jaaah, med sprinklersystem inni. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...