Gå til innhold

Ladys Tjalletråd

Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Gjest Lady Di

Men jeg inntar hvil, hvil og hvil i varmen. Hodet truer med harakiri her.

Syns ikke synd på deg, etter de utsvevelsene dine i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt villt hvordan enkelte bøker ser it til å strebe etter å gjøre temaer som i utgangspunktet er spennende, til ren sovemedisin. Den jeg leser nå er FÆL, fordi den har så mye urelevant pisspreik at man må lete etter noen linjer med relevant stoff innimellom alt vaset. Dustebok!

"Best" er de bøkene som er blitt skrevet ved hjelp av en fremmedordbok. Greit nok at man skal ha evnen til et godt språk under høyere utdanning, men når man får tre meter lange setninger som er bygd opp av 85 % fremmedord, så er det virkelig noen der ute som har påfugltendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Er jo ingen som kan anklage deg for å ikke å stå på eksamen når du gjør følgende: Stiller deg opp ved plassen din, og så står du der til du mener du er ferdig. Vips! Så har du stått på eksamen.

Hehe, det er selvfølgelig et alternativ, men siden jeg på denne eksamen ikke nøyer meg med å stå, og blir misfornøyd med alt annet enn en A, så satser jeg nok på lesing.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

"Best" er de bøkene som er blitt skrevet ved hjelp av en fremmedordbok. Greit nok at man skal ha evnen til et godt språk under høyere utdanning, men når man får tre meter lange setninger som er bygd opp av 85 % fremmedord, så er det virkelig noen der ute som har påfugltendenser.

Ååååh ja, de er gull! Jeg har noen fine sånne innen bibellitterarur. Ikke bare er navnet på forfatteren og coveret så kjedelig at man blir trøtt i det man tar frem boka, man må lese den med fremmedordboka oppslått og tannpirkere til å holde øyelokka oppe. Og på toppen av det hele koster de en liten formue. Luves it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whaaat? Har folk startet på pensumlesing allerede? Håper virkelig det er konto-ekstamen det er snakk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Whaaat? Har folk startet på pensumlesing allerede? Håper virkelig det er konto-ekstamen det er snakk om...

Nei, det er ikke konte, men en eksamen som ble utsatt pga streiken. Den er lagt til første uka i semesteret, så det er bare et par uker til. Ellers hadde jeg absolutt ikke lest nå.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh ja, de er gull! Jeg har noen fine sånne innen bibellitterarur. Ikke bare er navnet på forfatteren og coveret så kjedelig at man blir trøtt i det man tar frem boka, man må lese den med fremmedordboka oppslått og tannpirkere til å holde øyelokka oppe. Og på toppen av det hele koster de en liten formue. Luves it!

Bibellitteratur? Vær så snill ög fortell meg at det er religionshistorie du studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Bibellitteratur? Vær så snill ög fortell meg at det er religionshistorie du studerer.

Haha, nei, lærer.;) Jeg var så dum at jeg tenkte at jeg kunne ta RLE ved siden av de fagene jeg egentlig tar. Enkle stp liksom, og flere undervisningsfag er alltid fint. Det jeg ikke hadde fått med meg var at studiet var lagt opp slik at hele vårsemesteret var dedikert til et formidabelt dypdykk i bibelkunnskap og kirkehistorie. Og ja, det har vært vondt. Veldig, veldig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Haha, nei, lærer. ;) Jeg var så dum at jeg tenkte at jeg kunne ta RLE ved siden av de fagene jeg egentlig tar. Enkle stp liksom, og flere undervisningsfag er alltid fint. Det jeg ikke hadde fått med meg var at studiet var lagt opp slik at hele vårsemesteret var dedikert til et formidabelt dypdykk i bibelkunnskap og kirkehistorie. Og ja, det har vært vondt. Veldig, veldig vondt.

Tja, går det helt galt i fremtiden så kan du jo alltids bli prest, hører de har mye god vin og kjeks på bakrommet :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke konte, men en eksamen som ble utsatt pga streiken. Den er lagt til første uka i semesteret, så det er bare et par uker til. Ellers hadde jeg absolutt ikke lest nå. ;)

Betryggende, begynte å bli litt stresset her jeg satt :P Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Haha, nei, lærer. ;) Jeg var så dum at jeg tenkte at jeg kunne ta RLE ved siden av de fagene jeg egentlig tar. Enkle stp liksom, og flere undervisningsfag er alltid fint. Det jeg ikke hadde fått med meg var at studiet var lagt opp slik at hele vårsemesteret var dedikert til et formidabelt dypdykk i bibelkunnskap og kirkehistorie. Og ja, det har vært vondt. Veldig, veldig vondt.

Har du lært hvordan du skal fordrive ont med ont nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, går det helt galt i fremtiden så kan du jo alltids bli prest, hører de har mye god vin og kjeks på bakrommet :gullengel:

Aldrig i den norske kirke. De har tatt all alkoholen ud av vinen. Man får mest ud av å gå til alters hos anglikanerne, de bruker portvin. I katolske kretser varierer det noe, men jeg ved at her i Oslo har man stort sett brukt "Señorita" (kr. 89,90,- på polet).

Kjeksene er ikke mye verdt, og det kommer ikke med ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. sorry at jeg ler, men hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Aldrig i den norske kirke. De har tatt all alkoholen ud av vinen. Man får mest ud av å gå til alters hos anglikanerne, de bruker portvin. I katolske kretser varierer det noe, men jeg ved at her i Oslo har man stort sett brukt "Señorita" (kr. 89,90,- på polet).

Kjeksene er ikke mye verdt, og det kommer ikke med ost.

Ikke druer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...