Gå til innhold

Ladys Tjalletråd

Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Sov dere, jeg tror jeg bestiller en massør. Det er jo stadig vekk slike som tilbyr sine tjenester på nett. Hoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det, og så tar du med deg babycallen.. Bare sånn i tilfelle jeg trenger noe..

Babycall? Har vi sånt? Prøver du fortelle meg noe? Hvor mange måneder har jeg på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Babycall? Har vi sånt? Prøver du fortelle meg noe? Hvor mange måneder har jeg på meg?

Kjære, det var DU som kjøpte den. Istedenfor den dildoen jeg ba deg om å kjøpe til muttern da du spurte hva du skulle kjøpe til henne i bursdagspresang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, det var DU som kjøpte den. Istedenfor den dildoen jeg ba deg om å kjøpe til muttern da du spurte hva du skulle kjøpe til henne i bursdagspresang..

Ja, keg tenkte gamle svigermor heller ville se resultater av elte hanky panky istedetfor latextøys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Di

Alt det maset om å bli gravid.. Og du vet, muttern snakker bare om dildoer, og at hun ikke har akkurat den blå som du bare får i statene og ingen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Det var ikke en dildo, det er en Corvette!

Muttern sa du viste henne ett bilde av en blå dildo... Det er derfor du ikke får sove med meg. Så vet du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å lese pensum.. :snurt:

Ikke jeg heller. Aldri mer. Men; en bok jeg leste en gang var faktisk noe man ikke sovnet av. Men den var godt skrevet og ikke jatta jatta svada kjedelig som alle andre bøker. Skulle tro de kunne skrevet det litt interessant, slik at man slapp å sovne og faktisk lærte noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Haha, hun gjør virkelig alt for å splitte oss!

Hun gnåler om dildo, Du om baby. Jeg vet ikke hva som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gnåler om dildo, Du om baby. Jeg vet ikke hva som er verst.

Hey hey hey hey hey! Jeg gnåler om setter! Du følger aldri med når jeg snakker, lengre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Ikke jeg heller. Aldri mer. Men; en bok jeg leste en gang var faktisk noe man ikke sovnet av. Men den var godt skrevet og ikke jatta jatta svada kjedelig som alle andre bøker. Skulle tro de kunne skrevet det litt interessant, slik at man slapp å sovne og faktisk lærte noe.

Skjønner ikke at dere gidder prøve å lese pensum jeg da. Hvorfor ikke bare gi f?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, det er helt villt hvordan enkelte bøker ser it til å strebe etter å gjøre temaer som i utgangspunktet er spennende, til ren sovemedisin. Den jeg leser nå er FÆL, fordi den har så mye urelevant pisspreik at man må lete etter noen linjer med relevant stoff innimellom alt vaset. Dustebok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lady Di

Hey hey hey hey hey! Jeg gnåler om setter! Du følger aldri med når jeg snakker, lengre :(

Skal vi skilles som venner ( host host..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Skjønner ikke at dere gidder prøve å lese pensum jeg da. Hvorfor ikke bare gi f?

Tja.. Fordi om man vil ha en utdannelse, så er det en fordel å stå på eksamen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg inntar hvil, hvil og hvil i varmen. Hodet truer med harakiri her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Tja.. Fordi om man vil ha en utdannelse, så er det en fordel å stå på eksamen? ;)

Er jo ingen som kan anklage deg for å ikke å stå på eksamen når du gjør følgende: Stiller deg opp ved plassen din, og så står du der til du mener du er ferdig. Vips! Så har du stått på eksamen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...