kaffemor Skrevet 6. oktober 2015 #1141 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. oktober 2015 #1142 Del Skrevet 6. oktober 2015 Gratulerer Når man ser hjerteslag så tidlig så har jeg hørt at det øker sjansen til over 90% sannsynlighet for at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 6. oktober 2015 #1143 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hurraaa! Dette blir det baby av 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. oktober 2015 #1144 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ååå, fiiiiine hjerteslagene!! Så deiligfantastisk at det gikk fint i dag! Nå er du gravid på ordentlig! Jeg føler faktisk jeg burde få en medalje ja ... Er det kongen man kontakter for sånt noe nå til dags? Håkon? Ari?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 6. oktober 2015 #1145 Del Skrevet 6. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #1146 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tuuuusen takk alle sammen. Det var utrolig rørende og jeg ble ganske overrasket. Hadde vel innstilt meg på at dette ikke nødvendigvis var liv laga. Så feil kan man ta. Jeg flytter derfor skribleriet mitt over i den gamle graviddagboka mi jeg. Link i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 7. oktober 2015 #1147 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå