Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

:skratte: Nå satte jeg kaffen i vrangstrupen her! "Greit nok med oversharing av enkelte ting i prøverdagbøker, det hører jo med, men dette var da vel litt i overkant?" :hoho:

 

 

:skratte:  :hoho::fnise::ler::skratte:

 

Jeg lover, det var ikke freudian slip med emicons! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 dpo: 36,54

2 dpo: 36,87

3 dpo: Veldig trøtt, mye lotionutflod og stor appetitt. 36.94

4 dpo: Våknet og måtte på do på natta, stølhetsfølelse i magen på morgenen, moderat hodepine 36,95

5 dpo: Våknet i natt også, nattesvette, vondt nedover mot halebeinet, lotinutflod 37,01

 

 

Fører inn dagens "symptomer" senere, men jeg føler meg ikke gravid og har null tro. Ingen nattesvette i natt. Tempet ikke da jeg våknet sent og man skal tempe til samme tid +/- 30 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at tempens utvikling ser veldig bra ut :) jeg hadde jo kun økende temperatur + lotionutflod som symptomer frem til 10dpo. Jeg har trua!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Godt å vite at du trives såpass godt med det! *Dør inne i seg* :hoho:

 

Haha, livet mitt ble komplett :Hehe:

 

Må si at tempens utvikling ser veldig bra ut :) jeg hadde jo kun økende temperatur + lotionutflod som symptomer frem til 10dpo. Jeg har trua!! :duskedame:

 

Har ikke hatt nattesvette to netter på rad nå, så jeg tror temperaturen har dalt. Det vil tiden vise i morgen tidlig. Lotionutfloden har jeg nå lest hva kommer av: progesteronproduksjon. Samme med stikninger i magen, så er ikke så veldig optimistisk når det i grunnen er mine eneste "tegn". Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor (annet enn at jeg ikke var så fornøyd med når aksjeinnleggelsen skjedde og ingen symptomer), men jeg er tilnærmet 100% sikker på at det ikke har gått. Er bare en veldig sterk følelse. Temperaturen skyldes nok at jeg bare har naturlig høy temperatur i lutealfasen. 

 

Men, jeg trøster meg med at kroppen så langt ser ut til å fungere (bank i bordet) og at spiren har sittet 50% av våre forsøk, så da sitter den sikkert neste periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 dpo: 36,54

2 dpo36,87

3 dpo: Veldig trøtt, mye lotionutflod og stor appetitt. 36.94

4 dpo: Våknet og måtte på do på natta, stølhetsfølelse i magen på morgenen, moderat hodepine, stikninger 36,95

5 dpo: Våknet i natt også, nattesvette, vondt nedover mot halebeinet, lotinutflod, stikknnger 37,01
6 dpo: Littegrann lotin, vondt nedover mot halebeinet, våknet flere ganger i natt av uvisse grunner, stikninger

 

Skriver her som jeg skrev over: lotion og stikninger i magen er grunnet progesteronproduksjon og er ikke i seg selv et tegn på graviditet. Så da utelukker jeg det fra listen, sånn egentlig (skriver det likevel opp fra ordens skyld). Våkner mye på nettene, men ikke fordi jeg må tisse. Kanskje er jeg bare mentalt stresset? Vondt i ryggen tror jeg handler om pendling og mye stillesitting.

 

Så ja, alt i alt, 7 dpo og ingen reelle symptomer. Jeg har en veldig sterk, urokkelig følelse av at det ikke har klaffet og prøver å senke skuldrene. Det kan ikke klaffe hver gang, men neste gang gjør det sikkert. Det har jo klaffet 50% av gangene så langt vi har prøvd:)

 

Edit: 7 dpo i dag. 

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo: 36,54

2 dpo: 36,87

3 dpo: Veldig trøtt, mye lotionutflod og stor appetitt. 36.94

4 dpo: Våknet og måtte på do på natta, stølhetsfølelse i magen på morgenen, moderat hodepine, stikninger 36,95

5 dpo: Våknet i natt også, nattesvette, vondt nedover mot halebeinet, lotinutflod, stikknnger 37,01

6 dpo: Littegrann lotin, vondt nedover mot halebeinet, våknet flere ganger i natt av uvisse grunner, stikninger

Skriver her som jeg skrev over: lotion og stikninger i magen er grunnet progesteronproduksjon og er ikke i seg selv et tegn på graviditet. Så da utelukker jeg det fra listen, sånn egentlig (skriver det likevel opp fra ordens skyld). Våkner mye på nettene, men ikke fordi jeg må tisse. Kanskje er jeg bare mentalt stresset? Vondt i ryggen tror jeg handler om pendling og mye stillesitting.

Så ja, alt i alt, 6 dpo og ingen reelle symptomer. Jeg har en veldig sterk, urokkelig følelse av at det ikke har klaffet og prøver å senke skuldrene. Det kan ikke klaffe hver gang, men neste gang gjør det sikkert. Det har jo klaffet 50% av gangene så langt vi har prøvd:)

Du som er på jakt etter ny jobb, du har ikke vurdert å starte Pyntestøvs fertilitetsrådgivning AS?

Trodde jeg hadde god oversikt, med du slår meg glatt! :ler:

Hadde forøvrig en prat med mannfolket om prøving i går, og nå er han inneforstått med at den neste uka må vi ha oss masse. Jeg forklarte inngående konsekvensen av å ikke rekke barnehagefristen, og nå er han nesten like stressa som meg. Mission accomplished! :nigo::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er på jakt etter ny jobb, du har ikke vurdert å starte Pyntestøvs fertilitetsrådgivning AS?

Trodde jeg hadde god oversikt, med du slår meg glatt! :ler:

Hadde forøvrig en prat med mannfolket om prøving i går, og nå er han inneforstått med at den neste uka må vi ha oss masse. Jeg forklarte inngående konsekvensen av å ikke rekke barnehagefristen, og nå er han nesten like stressa som meg. Mission accomplished! :nigo::ler:

 

Haha, høres ut som en plan. 500 kroner timen for å ha googlet og lest på de mest bortgjemte krokene av internett? Høres det fair ut? :Knegg: (Nå håper jeg knegg er et emicon for det passer bra her)

 

Ja, altså, jeg trøster meg med at om ulykken skulle inntreffe så er det mer sannsynlig at man får barnehageplass i januar siden man allerede har barn i barnehagen, enn om det var første barn. Men, det trenger du nok ikke opplyse din mann om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo: 36,54

2 dpo36,87

3 dpo: Veldig trøtt, mye lotionutflod og stor appetitt. 36.94

4 dpo: Våknet og måtte på do på natta, stølhetsfølelse i magen på morgenen, moderat hodepine, stikninger 36,95

5 dpo: Våknet i natt også, nattesvette, vondt nedover mot halebeinet, lotinutflod, stikninger 37,01
6 dpo: Littegrann lotin, vondt nedover mot halebeinet, våknet flere ganger i natt av uvisse grunner, stikninger
7 dpo: Stikninger, tørr nedentil, våken flere ganger i natt så derfor helt utkjørt på kvelden. Sovnet 21:30. :sleeping: 
8 dpo:
37.07

 

 

Temperaturen er fortsatt å 37 til tross for ingen nattesvette. Ble rett så overrasket når jeg tok den i morges. Den har i grunnen bare økt jevnt og trutt, og jeg tror den må holde seg høy i minst 10-12 dager for at lutealfasen skal være "god nok" til å få barn. Har nå også lest at det mange kaller festedipp (temperaturdropp ved en måling) dreier seg om en "østrogenbølge". (altså, lite oppsving i østrogennivået. Takk for informasjon Pernille, eller Syklus.info). Så er ikke så bekymret om temperaturen plutselig daler en av de nærmeste dagene (om det ikke skjedde i helga, som hadde vært det beste).

 

Har mye stikninger i magen, men det er ikke så rart siden jeg har så høy temperatur. Det betyr bare at jeg har god progesteronproduksjon. Sist syklus husker jeg at jeg fikk veldig mye vonde stikninger inne i skjeden. Mener det dukket opp et sted mellom 10-12 dpo. Det hadde jeg også forrige søndag, så tror det må ha vært eggløsningsmerter. Eller, er det kun i eggstokkene man får det? :vetikke:

 

5 dager igjen til testdato. Jeg vet hvor testene ligger så må be min mann gjemme de litt bedre for det kløøøøør i fingra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er da. Syns du er flink til og holde deg ift testingen, jeg hadde nok startet 10 dpo. Samtidig er det nok veldig fornuftig for man kan jo bli gal av og tyde de strekene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er da. Syns du er flink til og holde deg ift testingen, jeg hadde nok startet 10 dpo. Samtidig er det nok veldig fornuftig for man kan jo bli gal av og tyde de strekene!

 

Ok, hadde ikke tenkt å innrømme det (haha), men svei av en test i morgen bare for å svi av. Kun for følelsen av å tisse på en pinne, selv om jeg visste den ville bli negativ :hoho: Men, det er siste testen som går av før fredag. Så kan jeg heller følge meg på temperaturen. Fortsetter den å øke litt til så vil jeg bli optimistisk, men er foreløpig ikke overbevist om annet enn at jeg har grei progesteronproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Ikke si det til noen :plystre:)

 

Vært ute og gravd i hagen i natt? :ninja:

 

:fnise:

 

Skjønner deg godt jeg, synes det er kjempegøy å teste selv!

Apropos testing så begynte el-testen min å bli sterkere i dag, hvilket betyr at jeg forventer positiv test i morgen eller onsdag. Så da er planen litt akjer i dag og onsdag, siden jeg er bortreist i morgen :danse:

Så nå har tatt på meg bænkers-trusa (en snedig liten sak fra Victorias Secrets), og venter på at mannfolket skal komme hjem fra jobb :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og gravd i hagen i natt? :ninja:

 

:fnise:

 

Skjønner deg godt jeg, synes det er kjempegøy å teste selv!

Apropos testing så begynte el-testen min å bli sterkere i dag, hvilket betyr at jeg forventer positiv test i morgen eller onsdag. Så da er planen litt akjer i dag og onsdag, siden jeg er bortreist i morgen :danse:

Så nå har tatt på meg bænkers-trusa (en snedig liten sak fra Victorias Secrets), og venter på at mannfolket skal komme hjem fra jobb :nigo:

 

Ehm, fant et så fint tilbud på Finn da vettu :ler:

 

Men altså, hjemme kl. 12 på en mandag for å vente på æksjån? Her snakker vi dedikasjon! Jeg er stolt av deg :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, fant et så fint tilbud på Finn da vettu :ler:

 

Men altså, hjemme kl. 12 på en mandag for å vente på æksjån? Her snakker vi dedikasjon! Jeg er stolt av deg :Knegg:

:ler:

 

Altså, prøving er da gyldig grunn for å ta ut en sykedag, er det ikke? :jepp:

Neida, har hatt hjemmekontor i dag da jeg var nødt til å besøke kiropraktoren etter å ha malt i en litt ugustig posisjon (igjen).

Mannen har fortsatt ikke kommet hjem da, og nå begynner det å bli litt kaldt her jeg sitter å venter i bare bænkers-trusa på fjerde timen  :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

 

Altså, prøving er da gyldig grunn for å ta ut en sykedag, er det ikke? :jepp:

Neida, har hatt hjemmekontor i dag da jeg var nødt til å besøke kiropraktoren etter å ha malt i en litt ugustig posisjon (igjen).

Mannen har fortsatt ikke kommet hjem da, og nå begynner det å bli litt kaldt her jeg sitter å venter i bare bænkers-trusa på fjerde timen  :sexy:

 

Da syns jeg ikke mannen din helt forstår viktigheten av prøveprosjektet. Du får sende bilde av trusa og skrive "barnehageplass", så forstår han nok tegninga :opplyser::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg ikke mannen din helt forstår viktigheten av prøveprosjektet. Du får sende bilde av trusa og skrive "barnehageplass", så forstår han nok tegninga :opplyser::ler:

Fra spøk til alvor så er jeg utrolig spent på hvor lang tid dette prlveprosjektet vil ta.

Forrige gang ble jeg jo gravid med en gang, men kroppen og syklusen oppfører seg jo helt annerledes nå sammenlignet med sist.

Skulle bare vært å plugge USB-en i stompen for å få full elektronisk tilstandsrapport, det hadde vært noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...