Gjest Grastusta Skrevet 10. august 2015 #661 Del Skrevet 10. august 2015 Stakkars resten av verda seie eg då😉 men syns at mensen burde holde seg vekk når ein ikkje skal bli gravid og dukke opp 1 gang før ein er gravid på nytt😎 Da snakker vi perfekt verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 10. august 2015 #662 Del Skrevet 10. august 2015 Tror vi er mange her med en Monica i magen Jeg hadde regnet meg til at hvis jeg ble gravid i PP1 ville jeg ha termin i midten av mai, noe som hadde passet meg ypperlig. Så da det så klart ikke slo til ble jeg veldig skuffet, og tenkte at nå hadde jeg bare 3 perioder igjen før det ble høst (og vikariatet mitt har gått ut). Men så fant jeg ut at kalkulatoren min hadde gitt meg feil dato, for det er PP2 som blir maibarn! Så nå skal vi legge inn så mange aksjer at et egg i allefall ikke skal ha sjansen til å bli sluppet uten å møte noen svømmere!!!!! :laugh: Jeg VIL bestemme dette selv, vil vil vil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. august 2015 Forfatter #663 Del Skrevet 10. august 2015 Klarer du å vente helt til fredag med testing altså? Haha. Nei. Jeg testet i dag da jeg har hatt dundrende hodepine og husket det fra forrige gang jeg var gravid. Og, skittpåmmfritt, det kom visst en strek. Riktignok noen timer etter jeg la den fra meg. Vanskelig å si hvilken farge den har, så kan vel være falsk. Men, så tydelig skyggestrek har jeg i så fall aldri fått tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. august 2015 #664 Del Skrevet 10. august 2015 Oi oi oi!!!! Du tester I morgen tidlig ja!!! Spennende Jeg heier på deg og vår- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. august 2015 Forfatter #665 Del Skrevet 10. august 2015 Tror vi er mange her med en Monica i magen Jeg hadde regnet meg til at hvis jeg ble gravid i PP1 ville jeg ha termin i midten av mai, noe som hadde passet meg ypperlig. Så da det så klart ikke slo til ble jeg veldig skuffet, og tenkte at nå hadde jeg bare 3 perioder igjen før det ble høst (og vikariatet mitt har gått ut). Men så fant jeg ut at kalkulatoren min hadde gitt meg feil dato, for det er PP2 som blir maibarn! Så nå skal vi legge inn så mange aksjer at et egg i allefall ikke skal ha sjansen til å bli sluppet uten å møte noen svømmere!!!!! :laugh: Jeg VIL bestemme dette selv, vil vil vil!!! Haha, høres ut som en bra plan. Bygge opp en mur med svømmere så egget blir grådig angrepet. Det blir vel tilsvarende taktikk på oss om denne perioden for å si det sånn. Tre prøveperioder holder. April eller maibarn er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. august 2015 Forfatter #666 Del Skrevet 10. august 2015 Oi oi oi!!!! Du tester I morgen tidlig ja!!! Spennende Jeg heier på deg og vår- Jeg lovet egentlig mannen å vente til fredag.... Men, selvsagt gjør jeg det Hva tror du om meg? Jeg er og blir en testetøs Men, blir den negativ så venter jeg til fredag. Skitt, nå ble jeg nervøs. Tenk om testen bare var defekt? Det hadde jo gått over tiden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. august 2015 #667 Del Skrevet 10. august 2015 Haha. Nei. Jeg testet i dag da jeg har hatt dundrende hodepine og husket det fra forrige gang jeg var gravid. Og, skittpåmmfritt, det kom visst en strek. Riktignok noen timer etter jeg la den fra meg. Vanskelig å si hvilken farge den har, så kan vel være falsk. Men, så tydelig skyggestrek har jeg i så fall aldri fått tidligere. Er det sant? åååh!! Jeg krysser alt som krysses kan, og har virkelig troa på at du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. august 2015 #668 Del Skrevet 10. august 2015 Ta en i morra for sikkerhets skyld Men jeg blir ikke overraska hvis den er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. august 2015 Forfatter #669 Del Skrevet 10. august 2015 Er det sant? åååh!! Jeg krysser alt som krysses kan, og har virkelig troa på at du er gravid Blir rimelig grinete om den testen bare lurte meg, for nå er det virkelig håp i et hengende snørre. Eller som Nils Arne Eggen sa: "it's hope in a hanging snore" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. august 2015 Forfatter #670 Del Skrevet 10. august 2015 Ta en i morra for sikkerhets skyld Men jeg blir ikke overraska hvis den er positiv Skal oppdaterte. Enten jublende eller veldig, veldig grinete. Er ikke så glad når ting går i mot meg og min plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. august 2015 #671 Del Skrevet 10. august 2015 Oi, her var det jo skikkelig spennende! Jeg stemmer for test i morgen. Og det virker jo veeeldig lovende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 10. august 2015 #672 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Jeg stemmer også for test i morgen! Høres jo ut som den kan være positiv! Krysser fingre og tær Endret 10. august 2015 av Atziri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 10. august 2015 #673 Del Skrevet 10. august 2015 Ååå så spennende med skyggestrek! Jeg fikk skyggestrek på samme tid begge svangerskap så det er jo håp! Det var sånn at den kun syntes etter den var tørket. Hvilke tester bruker du? Krysser fingrene for to streker imorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 10. august 2015 #674 Del Skrevet 10. august 2015 Spennende!!!! Krysser alt for positiv test i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. august 2015 #675 Del Skrevet 10. august 2015 Ååå spennende!!! Krysser alt jeg har :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 Forfatter #676 Del Skrevet 11. august 2015 Sorry jenter. Falsk alarm. Og jeg som virkelig trodde siden jeg hadde så dundrende hodepinne over flere dager og mye vondt i nedre delen av magen. To ting jeg ikke hadde forrige periode. Og jo, våknet i natt og måtte på do. Det var nok kanskje bare fordi jeg var så spent Så på testen fra i går og streken ser ikke tørket ut, men den er likefult falsk. Så hvorfor har jeg da så vondt i hodet, kan du svare på det kroppen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 11. august 2015 #677 Del Skrevet 11. august 2015 Møkkatest altså! Det er jo fortsatt tidlig å teste da, så alt håp er definitivt ikke ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. august 2015 #678 Del Skrevet 11. august 2015 Altså jeg syns ikke du skal ta sorgene på forskudd. (lett for meg å si, i know) men kanskje det at du tisset i natt, gjorde at du ikke hadde høy nok hcg til å slå ut? Test igjen på fredag du <3 sender deg en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 Forfatter #679 Del Skrevet 11. august 2015 Tisset k. 04 i natt altså, så hcg-en var nok høy nok, men kan alltids håpe den likevel slår ut positiv senere. Har snakket litt med min mann nå, så det blir fredag som er testedag. Har disse underlige strekkene ned mot lysken, særlig på høyre side. Hatt det noen dager. Men, om alle disse symptomene faktisk var gravidsymptomer, så ville jo en test ha slått ut nå Så hva er det i så fall da kroppen driver på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 11. august 2015 #680 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde ca 10 ulike tegn i forrige syklus, og var på ingen måte gravid.. Selv om jeg så klart satser på at alt du kjenner nå ER graviditetsymptomer, så spiller jo hodet vårt oss noen gode puss i perioder som dette. Det er jo bare å tenke at man har vondt, så dukker det opp en eller annen smerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå