AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg elsker to menn, det er det ingen tvil om. Noen påstår det ikke er mulig, men det er visst det. Jeg har vært sammen meg X i mange år og vi har det bra, men jeg forelsket meg i en annen(Y) og var utro. Dette kom frem i lyset, kontakten ble kuttet. Jeg og X bodde fra hverandre en god stund, brukte tid for å prate sammen og finne ut av hverandre igjen. Og vi flyttet sammen igjen. Hverdagen uten hverandre var ikke til å holde ut. Jeg elsker X og vi har det godt sammen. Men samtidig klarer jeg ikke å glemme Y, det går ikke en dag uten at jeg tenker på han og savner han (og det er ca 2 år siden jeg sist så han). Han er nå i nytt forhold(med en person jeg ikke skjønner hvorfor, etter en date med henne før, klaget han på hennes personlighet og var ganske klar på at det var ikke en person for han). Nå skal de faktisk gifte seg. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette idag, men jeg trengte vel bare å få det ut... Jeg elsker de begge, men savnet av Y gjør meg vondt hver eneste dag...... Går ikke en dag uten at jeg tenker på han. Anonym poster: ad28c7e420f1f3b45601fd5cf28b3486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #2 Del Skrevet 25. juli 2012 Og nettopp derfor er monogami ikke alltid det ultimate. Klart det går an å elske flere. Men ettersom samunnet vårt, og tydeligvis dere, er lagt opp til monogami, så må du nesten gjøre det beste ut av det og fokusere på hvor heldig du er som har X og hvor heldig du er som har elsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Del Skrevet 25. juli 2012 Og nettopp derfor er monogami ikke alltid det ultimate. Klart det går an å elske flere. Men ettersom samunnet vårt, og tydeligvis dere, er lagt opp til monogami, så må du nesten gjøre det beste ut av det og fokusere på hvor heldig du er som har X og hvor heldig du er som har elsket. Det er det jeg prøver på. Men innimellom er det vanskelig å fokusere fordi jeg savner Y så mye at det gjør fysisk vondt. Heldigvis går det opp og ned.... Anonym poster: ad28c7e420f1f3b45601fd5cf28b3486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #4 Del Skrevet 25. juli 2012 Karma for utroskap, kanskje? Anonym poster: 0fc778bb56c2e5be19cee639a368a6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #5 Del Skrevet 25. juli 2012 Karma for utroskap, kanskje? Anonym poster: 0fc778bb56c2e5be19cee639a368a6b3 Ja! Kanskje det? Dust! TS Anonym poster: ad28c7e420f1f3b45601fd5cf28b3486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå