Gå til innhold

samboer og hygiene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min luktet ikke da, så han la seg nok litt i selen DA før hverdagen kom sigende. Det jeg derimot bet meg merke til i dateperioden var at han var litt sær og gammeldags i tøy og måte og være på. Men det viktigste var at han hadde et snilt blikk. Klassifisert som ufarlig. Jfr mine tanker i dateøyeblikket. Jeg nøt å ta han med ut å kle han opp, ikke for å endre han men for å hjelpe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Jeg er ikke en som alltid tar meg tid til å pusse tennene på morgenen i tillegg til kvelden, men synes det er utrolig at folk kan gå flere dager uten å pusse tennene :S

Det handler ikke bare om renslighet, men også om tannlegeregninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er sammen med disse grisene, har dere ikke sex? Eller har dere sex selv om gubben er møkkete? Greier dere å tenne når den andre stinker gammel svette og møkk? Hva med suging?

Anonym poster: 1c60adb94a4840b8141eb7a5083ab535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Dere som er sammen med disse grisene, har dere ikke sex? Eller har dere sex selv om gubben er møkkete? Greier dere å tenne når den andre stinker gammel svette og møkk? Hva med suging?

Anonym poster: 1c60adb94a4840b8141eb7a5083ab535

Lurer på det samme. Selv om jeg har vært heldig (tydeligvis) med mine, vet jeg såpass at penis på en uheldig dag kan lukte som makrell i tomat.

Hvem suger noe som lukter flykræsj? :klo:

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en mann lokkes med en belønning for å se verdien av god personlig hygiene? Hva slags mann er det?

det er ikke min mann ,så jeg vet ikke...personlig velger jeg menn som kan vaske seg.men ts har tydelig ikke gjort det....

Anonym poster: 57eed1c81399e571cf010a99fbed5496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hadde dere ikke sex i tidsrommet før du merket at der låg kun en stinkende bokser i skittentøyet? Luktet han ikke helt jævlig nedentil også da? Æsj, tenk på at du har sugd og hatt den skitne penisen inni deg! URK!!

Jeg er så glad for at samboer har god hygiene. Her vaskes underlivet hver dag og det skiftes bokser. Tennene blir pusset morgen og kveld og etter behov. Han vasker seg under armene hver dag og bruker deodorant. Han er flink til å vaske klær og har alltid rent og pent tøy. Vi dusjer som regel begge to annenhver dag (huden tåler ikke oftere), men vasker oss med klut og såpevann den dagen vi ikke dusjer.

Anonym poster: 4a71208475ec66d3b022d0d634d1345a

Jeg er aseksuell, så sex er det lite av (og å suge noen kommer jeg aldri til å gjøre da jeg synes det er ekkelt), så nei jeg merket det ikke på den måten.

Men jeg tillater ikke at han sklir ut på hygiene, jeg sender ham lett i dusjen om jeg synes han trenger det. Og pusser han ikke tenna sier jeg glatt i fra og nekter å kysse han før han har gjort det. Som sagt så var det kun så ille i begynnelsen, han har skjerpet seg nå.

Og til dere som spør om hvorfor man er sammen med sånne folk? Fordi ingen er perfekte, jeg har mine dårlige sider jeg og. Hygienen var en av hans svakere sider. Men jeg er sammen med han fordi han er en fantastisk mann. Han liker meg akkurat som jeg er og han er der alltid for meg hvis jeg trenger hans støtte. Samme med hans familie, de er en fantasktisk gjeng alle sammen. Han hjelper gjerne til med husvask, klesvask og matlaging. Vi passer bare utrolig godt sammen, og vi kan prate med hverandre om alt. Og hvorfor i alle dager skulle jeg ikke være sammen med han pga et problem som han var mer enn villig til å fikse?

Anonym poster: 8fcd8f21acce92b6c0b9dff60fb1b88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jeg skikkelig spent på om noen hadde svart på spm mitt om sex, men ingen har svart *skuffa*. Det er så mange her som har sagt at de har urenslige menn, men ingen av dere som vil svare på helt vesentlig spørsmål om hvordan dere gjør det med sexen?

Anonym poster: 1c60adb94a4840b8141eb7a5083ab535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke sex. Merker selv jeg ikke er like nøye på dusjing og hårfjerning når jeg vet det ikke blir noe på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...