Gå til innhold

samboer og hygiene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Frk.Franzen

Er jeg den eneste her som synes at han ikke høres sååå ille ut? Ok, det å ikke dusje etter trening er ikke bra, og heller ikke å ikke vaske hendene, men det er da ikke sunt å dusje fem ganger om dagen heller?

Jeg kunne gjerne vært sammen med en sånn mann. Jeg hadde bare forventet at han merket det når han begynte å lukte og behøvde en dusj, men jeg hadde da ikke gått rundt og telt hvor lang tid det tok før han dusjet?

Jeg har absolutt ikke peiling på hvor ofte kjæresten min dusjer i hvert fall.

Og å pusse tenna en gang om dagen er vel ganske vanlig?

Anonym poster: 6a653a89252063fc3d5bb9f79af2a771

Vet heller ikke hvor ofte samboeren min dusjer, men sikkert ofte nok iom jeg ikke tenker over det. Vet heller ikke hvor ofte han byttet sokker/undertøy. Kan helt ærlig si at det ikke bryr meg stort. Her i gården pusser vi dessuten tenna en gang om dagen bare. Gudameg hvor ekle vi er :P haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oppdaget du det først nå?

hva med å lure han inn i dusjen med litt dusj sex?

Anonym poster: 57eed1c81399e571cf010a99fbed5496

Det skal vel strengt talt ikke være nødvendig å måtte lure fyren til å vaske seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å dusje fem ganger om dagen og hver tredje/fjerde dag.

Et minimum for en voksen mann er tannpuss hver dag og dusj annenhver. Og å faktisk vaske hendene etter både bimmelim og bommelom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde ganske dårlig hygiene da jeg flyttet inn. Jeg merket ikke noe særlig til det før jeg flyttet inn siden vi startet med et avstandsforhold, så han anstrengte seg nok litt bedre de få gangene vi møttes. Men jeg begynte å få mistanker når jeg flytta inn og fikk inntrykk av at han ikke dusja, pussa tennene eller skifta bokser så ofte. Er litt komisk i grunnen, for han er veldig nøye med arbeidsklærne sine. Siden jeg bare hadde mistanker, så hintet jeg bare i starten, hvor jeg nevnte noe jeg hadde lest i forbindelse med at man må skifte boxer hver dag, og det var han jo helt enig i.

Mistankene ble sterkere og sterkere etter som ukene gikk, men jeg fikk meg ikke til å si noe. Jeg fikk nok når jeg for første gang skulle ta meg av klesvasken siden det var omtrent to uker siden vi hadde vaska klær, og jeg fant kun EN bokser i skittentøyskurven. Denne stinket atpåtil så ille at jeg nesten kasta opp. Det var det første jeg tok opp med han når han kom hjem fra jobb den dagen, og jeg sa det rett ut hvor kvalmt det var. Han ble litt flau og kom med masse unskyldninger om at han byttet da bokser hver eneste dag, med bortforklaringer om at han hadde lagt de andre brukte i bunnen av garderobeskapet. Når jeg da ba han om å finne de fram inrømmet han til slutt at han kanskje burde skifte oftere. Så jeg tok han med i butikken hvor han fikk kjøpt seg flere boksere så han hadde nok til å faktisk bytte hver dag.

Fant ut at han også kunne gå dagesvis uten å pusse tenner, så måtte si ifra om det og. Han kan enda være litt småsløv, men da sier jeg bare at skal du ikke pusse tenna før du går ut? Hvor svaret alltid er at joda jeg var akkurat på vei til å gjøre det, etter han har kledd på seg både jakke og sko :P

Han dusjer ikke så ofte heller, så jeg sier ifra om han trenger en dusj.

Anonym poster: 8fcd8f21acce92b6c0b9dff60fb1b88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest igjennom denne tråden er jeg glad samboeren min har god hygiene. Virker som det er mange som ikke vasker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe grisete mannfolk dere forteller om! Æsj!! Det skal ikke være nødvendig å finne seg i sånt!

Det hadde ikke blitt så mye som et kyss på kinnet for mitt vedkommende. Glad min samboer lærte seg å pusse tenner, dusje og vaske hender hjemme hos mammaen sin jeg-når han var liten. Å oppdra voksne menn burde virkelig ikke være nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spavalica

Jeg forstår meg ikke på de som dropper tannpussen i dagesvis:/Det tar max 3-4 min!Ekkelt!For meg er det VIKTIG å pusse tennene både morgen og kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde ganske dårlig hygiene da jeg flyttet inn. Jeg merket ikke noe særlig til det før jeg flyttet inn siden vi startet med et avstandsforhold, så han anstrengte seg nok litt bedre de få gangene vi møttes. Men jeg begynte å få mistanker når jeg flytta inn og fikk inntrykk av at han ikke dusja, pussa tennene eller skifta bokser så ofte. Er litt komisk i grunnen, for han er veldig nøye med arbeidsklærne sine. Siden jeg bare hadde mistanker, så hintet jeg bare i starten, hvor jeg nevnte noe jeg hadde lest i forbindelse med at man må skifte boxer hver dag, og det var han jo helt enig i.

Mistankene ble sterkere og sterkere etter som ukene gikk, men jeg fikk meg ikke til å si noe. Jeg fikk nok når jeg for første gang skulle ta meg av klesvasken siden det var omtrent to uker siden vi hadde vaska klær, og jeg fant kun EN bokser i skittentøyskurven. Denne stinket atpåtil så ille at jeg nesten kasta opp. Det var det første jeg tok opp med han når han kom hjem fra jobb den dagen, og jeg sa det rett ut hvor kvalmt det var. Han ble litt flau og kom med masse unskyldninger om at han byttet da bokser hver eneste dag, med bortforklaringer om at han hadde lagt de andre brukte i bunnen av garderobeskapet. Når jeg da ba han om å finne de fram inrømmet han til slutt at han kanskje burde skifte oftere. Så jeg tok han med i butikken hvor han fikk kjøpt seg flere boksere så han hadde nok til å faktisk bytte hver dag.

Fant ut at han også kunne gå dagesvis uten å pusse tenner, så måtte si ifra om det og. Han kan enda være litt småsløv, men da sier jeg bare at skal du ikke pusse tenna før du går ut? Hvor svaret alltid er at joda jeg var akkurat på vei til å gjøre det, etter han har kledd på seg både jakke og sko :P

Han dusjer ikke så ofte heller, så jeg sier ifra om han trenger en dusj.

Anonym poster: 8fcd8f21acce92b6c0b9dff60fb1b88c

Unnskyld meg, men hadde dere ikke sex i tidsrommet før du merket at der låg kun en stinkende bokser i skittentøyet? Luktet han ikke helt jævlig nedentil også da? Æsj, tenk på at du har sugd og hatt den skitne penisen inni deg! URK!!

Jeg er så glad for at samboer har god hygiene. Her vaskes underlivet hver dag og det skiftes bokser. Tennene blir pusset morgen og kveld og etter behov. Han vasker seg under armene hver dag og bruker deodorant. Han er flink til å vaske klær og har alltid rent og pent tøy. Vi dusjer som regel begge to annenhver dag (huden tåler ikke oftere), men vasker oss med klut og såpevann den dagen vi ikke dusjer.

Anonym poster: 4a71208475ec66d3b022d0d634d1345a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at samboeren min er utrolig uhygenisk. Han har ikke dusjet på 4 dager! Han har vært å trent og svettet siden da, men han dusjer ikke. Han pusser bare tennene 1 gang om dagen, vasker ikke hendene etter han har tisset og ikke alltid etter nr.2, han bruker undertøy og sokker i flere dager på rad, og det samme gjelder klær. Jeg synes dette er ekkelt, og det er så langt fra min egen hygeniske standard.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til han eller hvordan jeg skal takle dette. Må jeg bare godta det?

Anonym poster: 330c608918af468cee0f565b5f3fc5a0

Neste gang han gir deg en klem.....ups da....ta deg en dusj først.

Når han kommer fra trening, bare ta deg en dusj først du, så skal du få..(bakt en kake, laget noe, kokt kaffe)

Anonym poster: de4e0a2e22f2011a84a5516ea2f8f351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange gutter er veldig uhygieniske. Mannen min vasker heller ikke henda etter han har pissa, bare "rister" også ut igjen. Han pusser tenna en gang i uka omtrent, noe som er ekkelt for meg som kysser på han hele tiden. jeg må mase på han som ett barn, men da blir han bare irritert. Han dysjer hver 3-4 dag,

etter en hard lang svett dag på jobb.. med sure sokker liggende overalt, og vasker ikke ofte klærene sine med mindre jeg slenger dem til vask selv- så du er ikke alene med en uhygienisk mann

:tommelopp:

F... at du gidder. Kysser han hele tiden? Kjenner det vrener seg i magen på meg.

Samle sammen sokkene og annet skittentøy. Legg det nedenfor sengen hans, og IKKE rør det.

Anonym poster: de4e0a2e22f2011a84a5516ea2f8f351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

neida, han har alltid vært sånn :)

Dere har vel rett i at jeg bare bør si det, men jeg er redd for å såre han. Jeg har jo prøvd å hinte om det, men det har desverre ikke fungert å langt.

Anonym poster: 330c608918af468cee0f565b5f3fc5a0

Hvorfor ble du sammen med ham i utgangspunktet når han er så grisete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Skjønner ikke dere orker å være sammen med slike mannfolk. Dere kan umulig være så nøye med hygiene selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner fortsatt svar på hvordan/hvorfor dere ble sammen med disse mennene i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med grisen min fordi han er snill og god :hjertesmil: vi passer fint sammen selv om det er noen ting som sklir ut av og til. Min mann dysjer nokk oftere enn meg, fordi han har en mer krevende jobb der han svetter mer, men han kan fint slenge fra seg skittentøy på gulvet. og han vasker bare hendene om han har gjort nummer 2. og munnhygienen er nokk den værste, om vi er ute på hytta så kan han la vær å pusse tennene hele turen, det forstår jeg ikke, men han pusser dem oftere når vi er hjemme, gjerne 3-4 dager i uka da.. jeg er knivskarp på tannhygiene, det SKAL pusses morgen og kveld, og hendene skal vaskes etter ALLE toalettbesøk og før matlaging. og dysjer ca 2-3 ganger i uka, det er nokk synes jeg, om jeg ikke stinker og svetter så er det selvfølgelig rett i dysjen.

Anonym poster: 5ca2ee8f8bd291588bc8ce948075e57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor er dere samboere i det hele tatt når kommunikasjonen er så dårlig at du ikke en gang kan be han om å opprettholde et normal nivå av hygiene? Han kan jo ikke ha mye respekt for deg når han ikke gidder å bry seg om å være normalt renslig for deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med grisen min fordi han er snill og god :hjertesmil: vi passer fint sammen selv om det er noen ting som sklir ut av og til. Min mann dysjer nokk oftere enn meg, fordi han har en mer krevende jobb der han svetter mer, men han kan fint slenge fra seg skittentøy på gulvet. og han vasker bare hendene om han har gjort nummer 2. og munnhygienen er nokk den værste, om vi er ute på hytta så kan han la vær å pusse tennene hele turen, det forstår jeg ikke, men han pusser dem oftere når vi er hjemme, gjerne 3-4 dager i uka da.. jeg er knivskarp på tannhygiene, det SKAL pusses morgen og kveld, og hendene skal vaskes etter ALLE toalettbesøk og før matlaging. og dysjer ca 2-3 ganger i uka, det er nokk synes jeg, om jeg ikke stinker og svetter så er det selvfølgelig rett i dysjen.

Anonym poster: 5ca2ee8f8bd291588bc8ce948075e57d

*DUSJ*

Anonym poster: 490b64656366d0c6180755d793040d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril

Trodde ikke det stod så ille til i 2012, jeg. Har jeg bare vært heldig som har sluppet unna de verste grisene?

I en annen tråd mener noen det er mer renslig å omskjære gutter. De som sier dette er kanskje ikke helt borte allikevel?

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med min "gris" fordi han paradoksalt nok er den eneste jeg klarer slappe skikkelig av med. Jeg ble mishandlet som liten, så har angst for "vanlige" menn. Tro det eller ei men sånn er det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men luktet de når dere møtte dem? I dateperioden? Eller har det bare glidd ut?

Det er ikke ment som dømmende på noe måte. Jeg forstår da veldig godt at man er glad i andre personer på tross av alskens irriterende momenter eller rariteter vi mennesker legger oss for vane. Men allikevel. Jeg bare lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...