Gjest Ts Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er en dame på 32 som skal flytte til Arendal i midten av august. Skal arbeide i en barnehage der.Hvordan er det å bo i Arendal? Hvordan er utelivet og er det lett å komme i kontakt med folk der? Kommer fra Bergen og kjenner ingen i Arendal. Skal flytte til et sted som heter Villaveien, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Nå bor jeg i Grimstad da, men er ikke langt fra Arendal. Innbiller meg at bergensere er kanskje litt mer åpne og lettere å bli kjent med enn sørlendinger (har noen venner fra Bergen), men aldri festet i Bergen. Tviler på at du vil få noe problemer med å bli kjent. Arendal er en fin by, utelivet er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #3 Del Skrevet 25. juli 2012 Arendal er en trivelig by med veldig vennlige folk. Som de fleste Sørlendinger er det litt vanskelig å komme inn på de med en gang, men når man får tilliten åpner de seg fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite19 Skrevet 29. juli 2012 #4 Del Skrevet 29. juli 2012 Fin by, koslige folk osv.. Men kunne aldri tenkt meg å bo der selv. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 7. august 2012 #5 Del Skrevet 7. august 2012 Hei, du kan bli kjent med meg hvis du vil...skal flytte dit (pendler) og er omtrent på din alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildrose Skrevet 8. august 2012 #6 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg er en dame på 32 som skal flytte til Arendal i midten av august. Skal arbeide i en barnehage der.Hvordan er det å bo i Arendal? Hvordan er utelivet og er det lett å komme i kontakt med folk der? Kommer fra Bergen og kjenner ingen i Arendal. Skal flytte til et sted som heter Villaveien, Jeg er innflytter fra Oslo og har bodd her side 2003., og trives veldig godt. Jeg måtte dempe kroppspråket mitt noe , observere de litt . Ofte litt skeptiske og litt trege. Hinter mye, istedefor å si ting rett ut. Men, når du kommer i kontak og blir dine venner, er de der for deg. Uteliv er det. En del harry, men flere som er mer "normale" ettervært. Kulturhuset i byen har gjort mye for å heve standarden her nede synes jeg. Villaveien er et fint området ( hvis det er den Villaveien jeg tenker på da) Endret 8. august 2012 av Wildrose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå