AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Føler meg litt dum her, i kontrast til "jeg har ikke noen å dra på ferie med"-innleggene her... men sånn er det: Samboer og barnet har ferie om 2 uker, og da ønsker han at vi skal dra en ukes tid et sted, sannsynligvis bare en tur over grensa og "gjøre noe annet" som han sier. Jeg har tatt meg fri fra jobb de to dagene jeg skal jobbe den perioden, og han begynner å snakke om hvor vi skal dra og muligens hos noen slektninger i samme slengen. Jeg ønsker ikke å dra på ferie, men føler jeg ikke kan si det. Da er alternativet at han drar med barnet alene og det tror jeg ikke han kommer til å gjøre.... Han uttrykker at han gleder seg til vi skal dra og ha fri sammen... Det er flere grunner til at jeg ikke vil dra, blant annet noen problemer vi har snakket om nettopp og min mentale tilstand for tida. Han er klar over disse. Kanskje vil noen si det er nettopp en ferie jeg/vi trenger, men sånn som jeg ser det nå er jeg redd jeg ikke greier la problemene ligge igjen hjemme, og jeg kan kanskje bli en mutt og likegyldig person å drasse med seg på tur og det er vel ikke hyggelig for noen. What to do! Brekke et bein? Anonym poster: c5db02d70aec2c6ec1dbe49d306bad90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå